תכירו: חלב של גד. חמישה שקלים בסופר קופיקס

תכירו: חלב של גד. חמישה שקלים בסופר קופיקס

בהשקה רכה, הגיע למדף חלב 1%

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פרסום ראשון!

פעם היה לנו רק חלב של תנובה. ואחר כך גם של יטבתה (השייכת לשטראוס). המדף התרחב גם לטרה ולא כל כך מזמן נכנסה לתחום גם שופרסל – שאת החלב מייצרות עבורה מחלבות רמת הגולן.

והנה, בשקט ובלי מסיבת עיתונאים חגיגית, אפשר למצוא היום גם חלב של גד על המדף – לפחות על מדפיה של רשת סופר קופיקס של אבי כץ, אשר רוב מוצריה נמכרים ב-5 שקלים.

מדובר בהשקה רכה במיוחד – שכן המוצר אינו מופיע באתר של מחלבות גד, המוצר אינו מופיע באתר מיי סופרמרקט או באתרי רשתות המזון והוא גם לא מופיע באתר של רשת סופר קופיקס.

כמו רוב המוצרים בסופר קופיקס, החלב של גד (1%) באריזת ליטר נמכר ב-5 שקלים בלבד – מה שהופך אותו כמעט לזול ביותר בקטגוריה, למעט מבצע נקודתי שמתקיים עכשיו בשופרסל על חלב 1% של תנובה שנמכר ב-4.50 שקל (עד סוף החודש). 

למעשה, חלב 1% הוא מוצר הנתון תחת פיקוח מחירים – ומחירו המירבי יכול לעמוד על 5.40 שקל בלבד.

גד לא מייצרת את החלב לבד. היצרנית – כמו במקרה של שופרסל – היא מחלבות רמת הגולן, אך משום מה הדבר לא מופיע על האריזה, אלא רק שם קוד היצרן MRH (אלא שמי שמשקיע דקה של מחשבה, מבין שאלו ראשי התיבות של "מחלבות רמת הגולן" באנגלית).

כעת נותר לצרכנים להמתין ולראות אם המוצר יעלה גם על מדפיהן של רשתות המזון.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות