פודקאסט טריפל: איזה שואב לקנות, איך לנקות את הטלפון והמחשב ו... הפתעה!

פודקאסט טריפל: איזה שואב לקנות, איך לנקות את הטלפון והמחשב ו… הפתעה!

קשה לכם להחליט איזה שואב לקנות? נגמר לכם המקום בסלולרי? נמאס לכם לנשום אדי אקונומיקה כשאתם מנקים האזינו לפודקאסט טריפל שיעשה לכם סדר בבלגן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הפעם בפודקאסט "טריפל" נעזור לכם לנקות את הבית, את המחשב ואת הסלולרי. ננסה לענות על השאלה אם יש שואב אבק מומלץ, נספר על תרסיס חיטוי מהפכני שהופך מים לחומר מחטא ונגלה לכם איך לנקות את המחשב ואת הסלולרי גם מבחוץ וגם מבפנים.

מחפשים שואב אבק? האזינו לטיפים שלנו

שמתם לב שבשנים האחרונות שואב אבק הפך ממוצר חשמלי משעמם שזרוק במרפסת שירות לפריט טכנולוגי וסקסי שזוכה למקום של כבוד בבית? רכישה של שואב אבק הפכה לאתגר, והרבה שיקולים נכנסים לתמונה, מעבר למחיר. יש צרכנים שרוצים רק דייסון, יש כאלה שמחפשים שואב רובוטי ויש כאלה שרוצים שואב-שוטף.

איך בוחרים בין המותגים השונים ולמה חשוב שתשימו לב כשאתם קונים? גם על זה דיברנו בטריפל.

רוצים לחטא בלי אקונומיקה? שימו לב להמצאה הישראלית הזאת

ישראלים הם חולי ניקיון, אבל הבעיה עם חומרי הניקוי היא שהם חריפים מאוד, לא בריאים לנשימה ולמגע, עלולים להזיק למשטח שאתם מנקים, וכמובן, מזיקים לסביבה.

בפרק 18 של הפודקאסט טריפל תוכלו לשמוע על המצאה ישראלית מסקרנת – תרסיס חיטוי המבוסס על מים. מדובר במיכל קומפקטי נטען שהופך את המים לחומר חיטוי. איך זה עובד, מה היתרונות והחסרונות וכמה הוא עולה? היכנסו לטריפל וקבלו עוד פרטים >

כך תנקו את המחשב ואת הסלולרי – גם מבחוץ וגם מבפנים

את הבית אתם מנקים באופן קבוע ואת הזבל אתם זורקים לפח כל יום – אבל מה עם הסמארטפון שלכם? מה עם המחשב? גם שם מצטבר זבל – בין אם מדובר בקבצים על גבי קבצים שתופסים לכם מקום ומאטים את המכשיר, ובין אם מדובר בפירורים וכתמים על המכשיר עצמו.

אז איך מנקים את הלפטופ או את הסמארטפון בלי לגרום נזק ובלי לאבד מידע? גם על זה דיברנו בפרק 18 של טריפל – לחצו כאן להאזנה.

 

טריפל – הפודקאסט הצרכני-טכנולוגי שהכי משתלם לשמוע

רגע לפני שאתם מתחילים להאזין, הנה כמה מילים על טריפל – פודקאסט משותף לאתר פואנטה, אתר החיבור של העיתונאי ניב ליליאן ואתר The Gadget Reviews של העיתונאי צחי הופמן.

פודקאסט טריפל פודקאסט מומלץ
מימין לשמאל: צחי הופמן, דפנה הראל כפיר וניב ליליאן 

 

טריפל נולד מתוך ההבנה שלנו – שלושה עיתונאים ותיקים עם רזומה מצטבר של עשרות שנים בכל כלי התקשורת בישראל – שבתוך ים של פודקאסטים, צריך אחד שיעשה סדר בחיים הדיגיטליים שלנו. לא כולם כתבי טכנולוגיה וכולם חובבי גאדג'טים, אבל לכולם יש טלוויזיה, טלפון סלולרי, מחשב, אוזניות ושואב אבק… כולנו צרכנים שצריכים לבחור ספק טלוויזיה וכולנו גולשים באינטרנט ומתעצבנים כשהוא זוחל.

פודקאסט טריפל מקדיש כל פרק לשלושה נושאים צרכניים-טכנולוגיים, ומספק מידע והסברים בשפה ברורה ונגישה על החיים עצמם – החל מהמלצות על טלפונים סלולריים ועד טיפים לבחירת שעון חכם.

עוד פרקים בפודקאסט טריפל

 

מוזמנים להצטרף אלינו, להפוך למאזינים קבועים וגם לספר לנו על מה הייתם רוצים לשמוע…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות