המתחרה של דייסון לא נחה: הושק שואב שוטף TINECO שהופך לשואב ידני

המתחרה של דייסון לא נחה: מציעה שואב שוטף שהופך לשואב רגיל

יש לדייסון הרבה מתחרים בישראל, אחד המעניינים הוא שואב TINECO שמציע לראשונה שואב "הכול באחד". גם שואב שוטף וגם שואב ידני

שואב one floor
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

"שואב דייסון" הפך כמעט לשם גנרי לשואב אלחוטי, כמו שיש אנשים שאומרים "אייפד" ומתכוונים לכל טאבלט שהוא. אבל אם אתם מחפשים שואב אבק מומלץ כיום – זה כבר ממש לא מובן מאליו שתבחרו בדייסון. יש הרבה שואבי אבק טובים, ורובם יותר זולים. בנוסף, לדייסון אין שואב שוטף, וזה מה שהרבה צרכנים מחפשים היום. המותג TINECO הסיני, שהחל להימכר בארץ לפני פחות משנה ע"י יבואנית חדשה (יוניקו – UNICO), משיק דגמים חדשים של שואב-שוטף וגם של שואב רגיל. הצצה בדגמים האלה מגלה שלמותג הבריטי DYSON יש סיבה לחשוש, במיוחד מסדרת S5, שנותנת פתרון למי שמחפש שואב שוטף עם מגוון מברשות.

מה שעוד צריך להדאיג את יבואני דייסון לישראל הוא שחברת יוניקו יודעת היטב איך להגיע לצרכנים הישראלים. מי שמוביל את יוניקו הוא ליאור ראובן, אשר היה סמנכ"ל טכנולוגיות בדייסון ישראל ובנה כאן את המותג החזק הזה הרבה שנים. ראובן זיהה את המותג TINECO הסיני כמותג איכותי. זה לא מותג סיני זול – אבל הוא יותר זול מדייסון, כאשר הוא נותן לצרכן חבילה יותר שלמה (למשל, שתי סוללות נטענות כחלק מהאריזה המקורית של השואב). המוצרים נמכרים בחנויות ובאתרים שונים, ובקרוב יימכרו באתר סחר של יוניקו עצמה.

FLOOR ONE S5 COMBO – השואב שוטף ALL IN ONE הראשון בעולם

כאמור, הדגם שאיתו המותג טינקו שואף לעקוף את דייסון בסיבוב הוא דגם שמאפשר גם לשטוף וגם לשאוב עם כמה מברשות. מדובר בדגם FLOOR ONE S5 COMBO – שהוא שואב שוטף שהופך באמצעות החלפת המוט לשואב ידני. אם רוצים להפוך אותו לשואב מלא, צריך לקנות ערכת מברשות.

טינקו
שואב all one in של טינקו. צילום: יח"צ

טינקו S5 COMBO

הדגם הזה ממשיך את דגם טינקו S3, אך קל ממנו ב-16% וגם שקט יותר. כשואב שוטף, היתרון שלו הוא חיישן שמנטר את הלכלוך וקובע אוטומטית את עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים – דבר אשר חוסך בחיי הסוללה של המכשיר.

השוטף מגיע עם תצוגת LED המציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר, מידע שימושי, פתרון תקלות ועוד .

בנוסף סדרת s5 מגיעה עם מברשת רצפה המגיעה למקומות קשים לניקוי כמו פאנלים של הרצפה ועוד.

דגם קומבו מתפרק לשואב ידני בקלות כך שאפשר גם לשטוף וגם לשאוב את הבית – וכאמור, אפשר לרכוש בנפרד ערכת אביזרים שהופכת אותו לשואב רצפתי ולחובט ספות ומזרנים. עלות הערכה 500 ש"ח.

מחיר FLOOR ONE S5 COMBO: כ-2,900 ש"ח.

FLOOR ONE S5

בניגוד לדגם הקומבו, הדגם הזה הוא שואב שוטף בלבד, אבל גם הוא משופר בהיחס לקודמו (S3).

יש לו מיכל מים נקיים גדול יותר (0.8 ליטרים אל מול 0.6 ליטרים) וגם מיכל מים מלוכלכים גדול יותר(0.7 ליטרים אל מול 0.5 ליטרים).

בדומה לדגם S5 קומבו, גם לדגם ה-S5 מברשת חדשנית המגיעה גם לפינות קשות להגעה וגם הוא שקט יותר.

מחיר FLOOR ONE S5: כ-3,200 ש"ח. 

שני המכשירים החדשים שהושקו בעלי חיבור לאפליקציה ייעודית, שקטים במיוחד תומכים בפיצ'ר פקודות קוליות, ובעלי מערכת ניקוי עצמי רב שלבית בלחיצה אחת.

עוד קצת רקע על יוניקו וטינקו

תחום מוצרי החשמל כל הזמן מתחדש. בדצמבר 2021, כאשר הוקמה חברת יוניקו, היא החלה להכיר לציבור הישראלי את המותג טינקו (TINECO). כבר אז הוא כיכב בביקורות באמזון עם מוצר הדגל שלו – שואב שוטף אלחוטי Floor One.

שואב שוטף אלחוטי טינקו (TINECO) דגם Floor One 1

בעת ההשקה הוצגו שני דגמים – שניהם זולים יותר מדייסון V15. הדגם היוקרתי עלה כ-2,600 ש"ח. מדובר בשואב ושוטף מגוון סוגי לכלוך (גם קטשופ…).

בסיום הפעולה הוא מונח על עמדת הטעינה שגם מנקה אותו. בעמדת הטעינה תמיד יש סוללה נוספת, כך שהמשתמש לא נתקע בלי סוללה. השואב מתאים את עצמו לסוג הלכלוך ולסוג המשטח, וגם יודע להתאים את קצב השאיבה (בין מצב טורבו למצב חיסכון למשל).

 

אחד היתרונות שלו הוא המתקן המיוחד לניקוי הפילטר. בניגוד לדייסון, שבו יש להוציא את הפילטר, לשטוף אותו ולחכות 24 שעות עד שניתן להחזיר אותו ולהשתמש שוב בשואב, במקרה של טינקו המוצר נמכר עם מכשיר לניקוי הפילטר. בנוסף, הוא נמכר מראש עם שני פילטרים.

מייבשי שיער VALERA

יוניקו מייבאת גם מותג של מייבשי שיער ששמו VALERA, וגם כאן בעצם היא קצת מתחרה בדייסון – שלפני כמה שנים השיקה את מייבש שיער דייסון סופרסוניק. עם זאת, כרגע בתלום מייבשי השיער לא מדובר בדגמים שמתחרים ראש בראש בדייסון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות