שואב אבק שוטף שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro: סקירה

סקירה: שואב אבק רובוטי שוטף שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro

אם אתם מחפשים עוזר בית שיחסוך לכם זמן ועבודה, היכנסו לסקירת שואב שוטף רובוטי שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro. המחיר שפוי והבית נקי

שואב שוטף רובוטי שיאומי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עבור מי שמחפש שואב שוטף רובוטי, אחד הדגמים הבולטים כיום בשוק הוא שואב אבק רובוטי שוטף שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro. הדגם הזה הוא אחד מארבעה דגמים בסדרת שואבים ששיאומי השיקה בחודשים האחרונים. זה לא הדגם הכי מתקדם בסדרה וגם לא הכי יקר, כך שהוא יכול להתאים להרבה צרכנים.

כמובן, צריך לזכור ששואב-שוטף רובוטי לא יכול להיות תחליף לשטיפה יסודית של הבית, מפני שהפעולה שהוא מבצע היא יותר ניגוב מאשר שטיפה, ועדיין מדובר ב"עוזר בית" נוח, בעיקר בבתים שיש בהם ילדים קטנים או בעלי חיים – אשר בהם בדרך כלל המטאטא עובד שעות נוספות. הוא בהחלט מתאים גם בבתים של אנשים מבוגרים, שבהם הרצפה לא סובלת מיותר מדי נוזלים שנשפכים עליה ונדרשת בהם תחזוקה שוטפת בסיסית.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מה מציע שואב אבק רובוטי שוטף שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro?

mi robot vacuum mop pro שואב אבק שוטף רובוטי שיאומי מציע כמה תכונות:

  • אפליקציה שבאמצעותה ניתן לשלוט במיפוי הבית ולקבל חיווי על השאיבה, על המיקומים וכו'.
  • עוצמת שאיבה חזקה. בחברה אומרים כי בשואב משולב מנוע יפני המאפשר עוצמת יניקה חזקה ב-4 עוצמות, גם על גבי שטיחים דקים.
  • סוללה בקיבולת של 5200mAh מאפשרת עבודה של עד 120 דקות וכיסוי שטח נרחב של עד 240 מ"ר ללא צורך בטעינה.
  • מיפוי מתקדם: השואב ממפה את הבית באמצעות חיישנים טכנולוגיה מתקדמת ומתכנן את מסלול הניקוי שלו. באמצעות החיישנים הוא מזהה אובייקטים ומכשולים ומבצע שינויים במסלול בזמן אמת.
  • השואב מסוגל לחלוף מעל מכשולים בגובה 2 ס"מ. לעתים לוקח לו כמה דקות והוא מנסה שוב ושוב, אבל לרוב הוא מצליח.
  • שאיבה ושטיפה במכשיר אחד ללא צורך בהחלפת מברשות
  • ממשק משתמש נוח
  • טעינה עצמאית

האופן שבו השואב נע נראה למתבונן מהצד מקרי, אבל הוא מתוכנן ושיטתי – כאשר התנועה היא אלכסונית כפולה (Y), במטרה לעבור יותר מפעם אחת על האזור ולנקות אותו בצורה יסודית.

ממשק משתמש ואפליקציה

כאמור, כדי לנצל באופן מקסימלי את mi robot vacuum mop pro שואב אבק שוטף רובוטי שיאומי, מומלץ להוריד את אפליקציית Mi Home ולחבר את השואב. באמצעות האפליקציה ניתן לתפעל את השואב ולהבין בכל רגע נתון מה מצבו ומה מצב השאיבה.

החיבור לוקח כמה דקות ומצריך מתן גישה לבלוטות'. מי שמוטרד מענייני פרטיות – יכול לוותר על התהליך הזה ולהשתמש בשואב גם בלי האפליקציה.

בחלקו העליון של השואב יש שני כפתורים בלבד: כפתור בית וכפתור הפעלה. לחיצה על כפתור ההפעלה מוציאה אותו לדרך. השואב גם מודיע לכם שהוא יוצא לדרך באמצעות קריינית במבטא סיני שמעדכנת מה הוא מתכנן לעשות. קצת קשה להבין אותה, אבל מתרגלים… כאשר השואב מסיים, אותה קריינית מעדכנת אתכם שהוא סיים ושהוא חוזר לתחנת העגינה.

פואנטה בטלגרם

בחלקו התחתון של השואב נמצאת המטלית שמטרתה לנגב את הרצפה בתהליך השטיפה. קל מאוד להוציאה ולהחזירה למקום. קל גם להכניס ולהוציא את מיכל המים.

טעינה עצמאית: חוזר לתחנת העגינה ונטען

כאמור, שואב שוטף רובוטי שיאומי סורק וממפה את הסביבה וכך הוא יודע את מיקומו בחלל הבית בכל רגע נתון. כאשר הוא מסיים את עבודת הניקיון , הוא יודע לחזור אל עמדת הטעינה שלו והטעינה מתחילה באופן עצמאי (זכרו רק להשאיר את עמדת הטעינה מחוברת לחשמל).

שואב שוטף שיאומי

שואב אבק שוטף שיאומי – כיצד מתבצעת השטיפה?

כאמור, נכון יותר להגדיר את הפעולה שהשואב מבצע כ"ניגוב".

ההבטחה: השואב מצויד במיכל מים חיצוני לשטיפה באמצעות מטלית ייעודית. המערכת מזרימה מים באופן אחיד ומבוקר חשמלית במהלך פעולת השטיפה, ומפסיקה את הזרמת המים כשהשואב עוצר או מפסיק לנוע.

מערך הניגוב (מגש מיכל מים חיצוני) מכיל מנגנון הפעלת ויברציות למטלית המיועד להחליש את הכתמים בתהליך ניגוב הרצפה.

בערכה קיימת מטלית ייחודית המותאמת באופן מושלם למגש מיכל המים כדי למנוע נזילות ומותאמות לרוחב
המברשת הראשית וניתנת לשטיפה, וכן מצורפת לערכה מטלית חדשה חלופית נוספת.

מבחן התוצאה: אכן, השואב מתיז מים ומנגב אותם. כמות המים אינה גדולה ולכן הפעולה הזאת מיועדת בעיקר לרצפה לא מאוד מלוכלכת. כלומר, אל תצפו שהשואב יצחצח את הרצפה אם יש עליה כתם קטשופ שהתייבש, אבל הוא ישאיר לכם רצפה נקייה אם מדובר בכתמים קלים מאוד שלא מצריכים שפשוף.

יתרון: לא יותר מדי רועש

אי אפשר לכתוב על שואב אבק שוטף שיאומי חוות דעת, כמו בכל שואב אחר, מבלי להתייחס לסוגיית הרעש שמעסיקה מאוד קונים פוטנציאליים. כל שואב הוא שואב רועש בסך הכול, אבל ייאמר לזכות הדגם הזה שהרעש שהוא מייצר נסבל ומאפשר גם להמשיך לעבוד ואפילו לראות טלוויזיה ברקע.

תחזוקה וריקון האבק

מיכל האבק נמצא בחלק העליון של השואב, מתחת לכיסוי. יש להרים אותו (וזה נעשה בקלות) ולהוציא בעדינות את מיכל האבק. ייאמר לזכות שיאומי שלמרות שהמיכל נראה קטן, לא צריך לרוקן אותו בתדירות גבוהה. האבק נדחס שם וצריך לרוקן אותו רק לאחר כמה וכמה שאיבות.

המיכל נשלף בקלות, כשההמלצה היא מההתחלה להחזיק אותו מעל הפח, כדי לא לכלכך את הסביבה. הפתיחה פשוטה והריקון מהיר.

בשורה התחתונה – האם שואב אבק שוטף רובוטי שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro הוא מומלץ?

אז כן, שואב שוטף רובוטי שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro הוא בהחלט שואב אבק מומלץ למי שמחפש פתרון יעיל לשאיבה משולבת ניגוב. כאמור, לא תקבלו כאן שטיפה של הבית – אבל זה תמיד המצב כשמדובר בשואב-שוטף. אם אתם אוהבים לשטוף את הבית שלכם בהמון מים עם סבון, לא תקבלו את זה כאן. לעומת זאת, אם אתם רוצים לתחזק את הבית בקלות, לאפשר לשואב לשאוב ולאחר מכן להעביר ניגוב בזמן שאתם עסוקים בעניינים אחרים – זה יופי של פתרון.

מחיר שואב אבק שוטף רובוטי שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro

שימו לב שבאתר הרשמי של המילטון – יבואנית שיאומי לארץ, מחיר שואב שוטף שיאומי MOP 2 PRO הזה הוא כ-1,700 ש"ח, אבל אפשר למצוא אותו גם במחיר יותר זול.

אייבורי1638 ש"ח
לאסט פרייס1639 ש"ח

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות