שואב אלחוטי סמסונג JET 90 טוב יותר מדייסון V15? סקירה

שואב אלחוטי סמסונג JET 90 טוב יותר מדייסון V15? סקירה

שואב סמסונג JET 90 הוא שואב אלחוטי שמתחרה בהצלחה בדייסון ובמותגים אחרים. יש לו לא מעט יתרונות וגם כמה חסרונות. היכנסו לסקירת פואנטה

שואב סמסונג JET 90
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים שואב נטען, ההיצע הגדול בטח מבלבל אתכם. למגוון מצטרף עכשיו שואב נטען סמסונג JET 90, וכפי שתקראו בהמשך הסקירה – מדובר בשואב אלחוטי מצוין שבהחלט שווה לשקול. זו הפעם הראשונה שסמסונג משווקת בישראל שואב נטען, והיא למעשה נכנסת לתחרות ראש בראש מול דייסון ומול היצרניות הרבות האחרות, החל משיאומי ועד ג'ימי ו-TINECO. שואב סמסונג JET 90 הוא לא שואב זול, אבל הוא יותר זול מדייסון V15 ויש לו כמה יתרונות שלא תמצאו ב-DYSON. הוא גם לא מושלם, אבל בהחלט מוצר מוצלח ומומלץ. הנה סקירת סמסונג JET 90:

בקצרה: יתרונות וחסרונות שואב אלחוטי סמסונג JET 90

יתרונות

  • מוט טלסקופי: אחד היתרונות של שואב סמסונג JET 90 הוא שיש לו מוט טלסקופי – כך שניתן להאריך ולקצר את האורך בהתאם לגובה שלכם או למקום שאליו אתם רוצים להגיע.
  • שאיבה מתחת לרהיטים: קל מאוד לשאוב מתחת לספות ולמקומות נמוכים.
  • מתג לחיצה קבוע: אחד היתרונות של שואב אלחוטי סמסונג JET 90 לעומת דייסון V15 או דייסון בכלל, הוא העובדה שלא צריך ללחוץ על המתג לאורך זמן השאיבה. מספיקה לחיצה אחת והשואב עובד.
  • עמדת טעינה ואחסון ללא חיבור לקיר + טעינה לסוללה נוספת: שואב אבק הוא מוצר שתופס לא מעט מקום, וסמסונג מציעה כאן עמדה נוחה שמאפשרת להעמיד את השואב מבלי לקדוח בקיר. עמדת הטעינה כוללת גם מקום להטענת סוללה נוספת (שיש לקנות בנפרד) וגם מקום אחסון למברשות.

חסרונות

  • לא מוצג זמן עבודה: שואב אלחוטי סמסונג ג'ט 90 אמנם מגיע עם צג, אך על הצג לא מוצג מידע חיוני כמו זמן השאיבה שנותר, אלא רק סוג עוצמת השאיבה שנבחרה וסוג המברשת.
    זמן עבודה: במצב של שאיבה מקסימלי, זמן השאיבה קצר מאוד.

סקירת שואב אלחוטי סמסונג JET 90: עוצמת שאיבה וזמן פעולה

שואב נטען סמסונג JET 90 מציע 3 עוצמות שאיבה (מינימום, מדיום ומקסימום), ובהתאם גם יורד ועולה משך זמן השאיבה שהוא מאפשר. עוצמת השאיבה המירבית היא של 200AW – בהחלט עוצמה גבוהה.

 

צג שואב אלחוטי סמסונג JET 90

 

זמן השאיבה המירבי בעוצמת שאיבה מינימלית מגיע לכ-60 דקות, שזה לא רע בכלל. עוצמת היניקה הזאת מספקת שאיבה טובה עבור לכלוך סטנדרטי ברוב הבתים. במידה שבוחרים לשאוב בעוצמת היניקה הבינונית, מקבלים יופי של שאיבה – וזמן הפעולה של השואב מתקצר לכ-30 דקות. בעוצמת שאיבה מירבית מקבלים עוצמה אדירה, שאינה נחוצה ברוב המקרים, אך זמן השאיבה מתקצר לכ-6 דקות, שזה מעט.

עוצמת השאיבה מוצגת על צג קטן – אבל הצג כאמור לא מציג את זמן השאיבה הנותר, וחבל.

פואנטה בטלגרם

שואב נטען סמסונג JET 90 – סוגי מברשות

השואב מגיע עם מגוון מברשות ואביזרים לכל שימוש שאפשר להעלות על הדעת: שלוש אפשרויות של מברשות ממונעות ועוד אביזרים.

  •  Turbo Action – מברשת המתאפיינת בראש בעל סיבוב של 180 מעלות לתמרון קל והיא מתאימה במיוחד לשטיחים, אך ניתן לנקות איתה כל סוג של רצפה.
  • Soft Action – מברשת המיועדת לפרקטים, לסוגי ריצוף קשים ולאזורים מאתגרים. מתאפיינת בחוטים כסופים המונעים חשמל סטטי.
  • Mini Motorized Brush -מברשת קטנה יותר, המיועדת לניקוי ספות ומזרנים.
  • אביזרים ומוטות נוספים, כמו אביזר גמיש.

מברשות שואב אלחוטי סמסונג J2T 90

 

השואב מציע גם מצב ששמו "WET" ומיועד לניגוב רטוב, אך כדי להשתמש בו דרושה מברשת נוספת, הנמכרת בנפרד: Spinning Sweeper. מברשת זו מתאפיינת ברפידות רטובות כפולות ומסתובבות לניגוב הרצפה.

ההחלפה בין האביזרים פשוטה וקלה – בדומה למה שמציעים בשואב דייסון ובשואבים אחרים. כמובן, אפשר בקלות להשתמש בשואב כשואב לרכב, לעבוד בפורמט של שואב קצר לספות או להשתמש באביזר הגמיש כדי לנקות תריסים ומקומות פחות נגישים.

אביזר גמיש - שואב סמסונג JET 90
אביזר גמיש – שואב סמסונג JET 90

שואב נטען סמסונג JET 90: תחזוקה וניקוי

נושא התחזוקה והניקוי של שואב אבק הם מרכיב חשוב בחוויית השימוש. כאשר המשתמש נאלץ להתאמץ כדי לנקות את שואב האבק, הוא מהר מאוד מפסיק להשתמש בו. השואב הזה מציע חוויית שימוש נוחה מאוד:

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לשואב סמסונג בדגם הזה יש מיכל פסולת רחיץ ותוף שאיבה המתנתק בלחיצה אחת. שחרור החלקים האלה קל וניתן לשטוף אותם בקלות. גם את התוף הפנימי המסתובב, הממוקם על ראש שואב האבק, ניתן לנתק בלחיצה בלבד ולשטוף בנפרד.

מידע נוסף חשוב שכדאי לדעת על שואב סמסונג JET 90:

הנה עוד כמה נתונים שכדאי לדעת על שואב סמסונג JET 90 –

  • רעש: מבחינת רעש, מדובר בשואב עם עוצמת רעש סבירה. הוא לא שקט, אבל לא רועש מאוד.
  • משקל: לא מדובר בשואב קל, אבל גם לא כבד מאוד (משקל נטו של 2.8 ק"ג). אפשר להסתובב איתו בבית ולשאוב במקומות גבוהים ללא הרבה מאמץ לאורך זמן.
  • ריקון האבק: ניתן לרכוש עם השואב יחידה נוספת שאליה האבק מתרוקן בתום כל שימוש. את היחידה הזאת יש לרוקן מדי פעם. לטעמנו מדובר באביזר גדול ולא חיוני, ועדיף לרוקן את האבק מהמיכל לפח האשפה באופן ידני.

שואב סמסונג מול שואב דייסון או שואבים אחרים

סמסונג, כאמור, מתחרה בכמה מותגים חזקים, כמו שואב דייסון, שואב שיאומי, שואב BISSEL, שואב ג'ימי, שואב TINECO ועוד.

לדעתי, שואב סמסונג JET 90 הוא שואב מוצלח מאוד. אמנם שואב דייסון V15 מציע צג צבעוני עם חיווי על הזמן המדויק שנותר לשאיבה, וזה יתרון גדול, אך לשואב של סמסונג יש יתרון משלו שאין דייסון, וזו העובדה שלא צריך לאחוז במתג לאורך זמן העבודה. דייסון V15 שואב את האבק מעט יותר טוב, אבל ההבדל לטעמי לא מהותי. היכנסו לסקירת דייסון V15 אבסולוט והתרשמו בעצמכם מההבדלים.


בהשוואה לשואבים אחרים, כמו שואב TINECO, סמסונג לאו דווקא טובה יותר – אבל כאן נכנס גם השיקול של המותג עצמו. רוב השואבים האחרים הם שואבים סיניים, והצרכנים הישראלים נוטים להיות יותר חשדניים כלפי מוצרים סיניים בהיבט של איכות הפלסטיק והחומרים שמהם השואב מיוצר. שואב סמסונג מגיע "מבית טוב", וייתכן שהשיקול הזה יהיה חשוב לחלק מהצרכנים. אני באופן אישי סבורה שגם השואבים הסיניים מציעים עבודה טובה.

בכל מקרה, לפני שאתם קונים שואב, אם אתם מחפשים שואב אבק במבצע ומתלבטים איך לבחור, היכנסו למדרך הקנייה לשואב אבק מומלץ שפרסמנו כאן בפואנטה.

מחיר שואב סמסונג JET 90

KSP2769 ש"ח
לאסט פרייס2778 ש"ח

 

מוזמנים גם להאזין לפרק של פודקאסט טריפל:

מדריך קנייה שואבי אבק - פודקאסט טריפל

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות