שואב TINECO S12 PRO: יותר נוח ויותר קל מדייסון V15, וגם יותר זול

שואב TINECO S12 PRO: יותר נוח ויותר קל מדייסון V15, וגם יותר זול

מה הופך את שואב TINECO S12 PRO למשתלם ביחס למותג עוצמתי כמו דייסון? זה לא רק שהוא זול יותר, אלא גם נוח יותר לשימוש, וזו הסיבה

טינקו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כולם רוצים שואב אבק אלחוטי, אבל לא כולם רוצים לשלם את המחיר הגבוה שגובה דייסון. כשדייסון V15 אבסולוט עולה כ-3,500 שקל, אפשר להבין למה הצרכנים מחפשים שואב נטען זול יותר שיענה על הדרישות. שאלת המפתח היא כמובן האם שואב זול יותר הוא בהכרח שואב פחות טוב. התשובה שלי היא לא. אולי אפילו להפך. לאחרונה התנסיתי בשואב TINECO PURE ONE S12 PRO. הדגם הזה, שנמכר מראש עם שתי סוללות (בעוד שדייסון V15 נמכר עם סוללה אחת), עולה כ-1000 ש"ח פחות מ-DYSON V15 אבסולוט.

לטעמי, מדובר בשואב שלא נופל מדייסון, ואולי אפילו עולה עליו. למה? כל הפרטים כאן בסקירת TINECO S12 PRO:

TINECO S12 PRO – תכונות עיקריות

שואב אבק הוא לכאורה מוצר בסיסי, אבל לא מדובר במוצר פשוט. יש הרבה תכונות שמשפיעות על נוחות השימוש שלנו ועל איכות השאיבה.

כך למשל, שואב צריך מנוע חזק שמסוגל לשאוב גם חלקיקי אבק זעירים השקועים עמוק בסיבי השטיח, הוא צריך להיות יחסית קל משקל, כדי שנוכל להשתמש בו בנוחות לאורך זמן, הוא צריך להיות כמה שפחות רועש, הוא צריך לדווח למשתמש מה רמת הסוללה וכן הלאה.

טינקו הוא מותג סיני המיובא לארץ על-ידי יבואנית מוצרי החשמל החדשה יוניקו.

 

ניכר מאוד שבדגם הזה TINECO S12 PRO, היצרנית ירדה עד הפרטים הקטנים. כך למשל, בניגוד לשואב דייסון שבו המשתמש צריך ללחוץ על המתג כל הזמן שהשואב בפעולה, בשואב טינקו אפשר לבחור שהשואב יעבוד גם ללא לחיצה בלתי פוסקת על המתג.

בנוסף, ניתן לשאוב בקלות מתחת לספות ומקומות נמוכים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

התכונות העיקריות של שואב TINECO S12 PRO

  • כוח שאיבה של עד 145 וואט.
  • צג צבעוני גדול וברור עם חיווי על הסוללה, עוצמת השאיבה ועוד.
  • התאמה אוטומטית של עוצמת השאיבה הנדרשת בהתאם לכמות האבק שחיישן השואב מזהה.
  • 2 סוללות המגיעות באריזה.
  • השואב מנקה את הפילטר באופן עצמאי במהירות.
  • פעולה שקטה מאוד.
  • מברשת אחת יכולה לנקות גם רצפות קשות וגם שטיח.
  • מגוון מברשות לשימושים שונים (מברשת למסילות, מברשת לספות וכן הלאה).
  • החלפה מהירה ופשוטה בין האביזרים.
  • נורות LED שמסייעות לראות ולנקות גם באזורים חשוכים (למשל מתחת לספה).
  • מתקן הטענה המאפשר תליית 3 אביזרים וטעינה של הסוללה הנוספת בזמן שהסוללה הראשונה נמצאת בשואב.

חוויית השימוש בשואב טינקו PURE ONE S12 PRO

TINECO הוא מותג סיני, והוא מציע מגוון דגמים בכמה דרגות של תחכום, כאשר דגםPURE ONE S12 PRO הוא אחד המתקדמים שבהם.

צג שואב טינקו

בשואב הזה הופתעתי למצוא כמעט את כל מה שאני מחפשת בשואב נטען – וזה הרבה יותר ממה שמצאתי בדייסון V15 אבסולוט, שהוא כאמור שואב אלחוטי הרבה יותר יקר.

שאיבה ונוחות השימוש

Tineco PURE ONE S12 PRO הוא שואב מצוין עם יכולת שאיבה מפתיעה. נוח מאוד להשתמש בו גם בהיבט של החלפת המברשות וגם מבחינת תחזוקה. ריקון המיכל לאשפה מתבצע בקלות בלחיצת כפתור והחלפת המברשות מהירה וקלה – באופן דומה מאוד לדייסון. הצג הצבעוני מאפשר לדעת בכל רגע מה מצב הסוללה ובאיזו עוצמה השואב יונק את האבק.

פואנטה בטלגרם

3 יתרונות מנצחים ל-TINECO בהשוואה לשואב דייסון

כאמור, יש לשואב הנטען Tineco PURE ONE S12 PRO כמה יתרונות מנצחים בהשוואה לדייסון – אפילו בהשוואה לדייסון V15 אבסולוט, שהוא כיום הדגם החדש ביותר של המותג הבריטי בישראל.

2 סוללות

העובדה שהחברה מספקת שתי סוללות באריזה היא יתרון עצום – וזו תכונה שממש נותנת נוק-אאוט לדייסון. בדייסון התחילו לאפשר החלפה עצמאית של הסוללות רק לפני כשנתיים, אבל הם לא מספקים את הסוללה הנוספת אלא גובים עבורה מאות שקלים. לעומת זאת, כאן מראש יש שתי סוללות במחיר שהוא מלכתחילה יותר נמוך.

ההחלפה בין הסוללות פשוטה מאוד, ועבור רוב הצרכנים זמן העבודה שמצטבר של שתי סוללות מלאות הן די והותר כדי לכסות אפילו בית גדול.

לחיצה קבועה

אחד החסרונות של דייסון הוא שהמשתמש נאלץ ללחוץ על המתג כל זמן שהוא רוצה לשאוב. בשואב האלחוטי Tineco PURE ONE S12 PRO זה לא כך, אפשר לנעול את המתג וכך השואב יעבוד מבלי שהמשתמש יצטרך ללחוץ כל הזמן על המתג.

שואב one floor

ניקוי עצמי של הפילטר

חיסרון משמעותי אחר בבשואב דייסון הוא שצריך מדי פעם להוציא את הפילטר, לשטוף אותו במים ולחכות 24 שעות עד שיתייבש. זה מאוד מגביל וגם מגדיל את הסיכוי לתקלות, מפני שלעתים המשתמש מחזיר את הפילטר לשואב כשהוא עדיין לא יבש מספיק.

לשואב Tineco PURE ONE S12 PRO יש טכנולוגיית ניקוי עצמי של הפילטר – וזה מתבצע תוך דקות ספורות.

עיצוב

מבחינת החומרים שמהם השואב מיוצר, אין תחושה של פלסטיק זול ושביר, אשר לפעמים אנחנו מקבלים בשואבי אבק של מותגים אחרים (כמו הדגמים הזולים מאוד של שיאומי או רוידמי). העיצוב של השואב מאוד אלגנטי, אפשר בהחלט למקם אותו אפילו בפינת הסלון מבלי לכער את חלל החדר.

מתחרים נוספים

לטינקו יש לא מעט מתחרים, ביניהם שיאומי, רוידמי, שארק, ביסל, וג'ימי. לטעמי, מי שיבחר בדגם הזה, שהוא אינו דגם זול ביחס למתחרים – יהיה מרוצה ויקבל תמורה מלאה עבור כספו.

מחיר

מחיר הדגם הזה נע סביב 2,500 ש"ח. שווה לבדוק ולהשוות.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות