יש לכם רכב חשמלי? ווייז מאפשרת לחפש עמדות טעינה

יש לכם רכב חשמלי? ווייז מאפשרת לחפש עמדות טעינה

יופי של שדרוג: ווייז מאפשרת לאתר עמדת טעינה לרכב חשמלי בכל הארץ. כך זה עובד

עמדות טעינה לרכב חשמלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יותר ויותר מכוניות חשמליות עולות על הכביש, ויותר ויותר עמדות טעינה נפרסות ברחבי הארץ. אם אתם בעלי רכב חשמלי, תשמחו לשמוע שעכשיו אפשר לאתר בווייז עמדות טעינה לרכב חשמלי. התכונה החדשה, ששמה EV, יכולה להשפיע על בחירת המסלול שבו תסעו, כך שתוכלו לעבור בעמדת טעינה בדרככם ליעד. כדי להפעיל את המיפוי יש להיכנס למסך ההגדרות -> פרטי הרכב -> העדפות רכב חשמלי -> ואז ניתן לבחור את סוג עמדת הטעינה. לאחר הגדרת הרכב יופיע אייקון תחנת הטעינה לפני כל תכנון מסלול.

איתור עמדות טעינת רכב חשמלי בווייז – פרטים נוספים

איתור עמדות טעינה לרכב חשמלי בווייז

בווייז כבר זמן לא הכריזו על תכונה חדשה, ועכשיו הם בהחלט מצליחים לגעת בנקודה רגישה. בחברה הוסיפו למערך המפות עמדות טעינה לרכב חשמלי מכל הסוגים והדגמים. עמדות הטעינה מופו לפי מגוון סוגי עמדות הפרוסות בישראל, כולל עמדות של חברת טסלה. כאן כדאי להזכיר כי מי שנוהג בטסלה בדרך כלל משתמש באפליקציית הניווט של החברה עצמה, כך שעבורו זה קצת פחות שימושי.

בין העמדות שמופו ניתן למצוא את החיבורים הבאים:

  • J1772
  • , Type 2-Mennekes,
  • ChAdeMo
  • CCS1
  • CCS2
  • טסלה

עמדות הטעינה מופו על ידי קהילת Waze וקהילת עורכי המפות המקומית. בחברה אומרים שהמבחר הקיים יאפשר לנהגים לאתר את עמדת הטעינה המתאימה להם ביותר לפי סוג הרכב ולאורך מסלול הנסיעה המבוקש.

פואנטה בטלגרם

התכונה החדשה תהיה שימושית ליותר ויותר נהגים עם הזמן. בשנת 2022 נתח השוק של רכבים בעלי מערכת הנעה חשמלית הגיע לכ-10% מכלל מכירות הרכב החדש בישראל, ושנת 2023 נפתחה עם מסירות של אלפי רכבים חשמליים חדשים.

השידרוג של ווייז מגיע לא הרבה זמן אחרי שאפל שדרגה משמעותית את Apple Maps ומאפשרת לנווט עם הרכב בצורה ידידותית ונוחה, כך שכעת בעלי רכב חשמלי שיכולים לבחור בין אפל לווייז יכניסו עוד שיקול למערכת השיקולים.


רוצים להיות חברים שלנו בפייסבוק? לחצו כאן >


 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות