אפליקציית אפל מפות המשודרגת יכולה להחליף גם את ווייז

אפליקציית אפל מפות המשודרגת יכולה להחליף גם את ווייז

אם יש לכם אייפון או אפל ווטש, אולי תעדיפו לנווט ולנהוג עם apple maps. הגרסה המשודרגת והמדויקת יותר הושקה בישראל ומסייעת גם עם תחבורה ציבורית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בדרך כלל, גם אייפוניסטים מושבעים מנווטים בעזרת אפליקציית מפות גוגל (Google maps) ונוהגים עם ווייז. כעת מגיע לישראל שדרוג מפות אפל שאולי ישנה את ההעדפה – גם בהיבט של ניווט רגלי עם המפות וגם בהיבט של ניווט בנסיעה. למעשה, מעט ישראלים בכלל יודעים שאפשר להשתמש ב-Apple maps כתחליף לווייז. אפל רוצה לשנות את המשוואה ושבמקום להכניס את כתובת היעד שלנו לווייז, נכניס אותה לאפליקציה שלה, אם כי מהניסיון שלי נראה שיש לאפל עדיין מה ללמוד מווייז. כך למשל, יש שגיאות תחביר בהנחיות (במקום חמישה-עשר קילומטר, הקריינית אומרת חמש עשרה קילומטר), או במקום "שני קילומטר" היא אומרת "שתיים קילומטר" יש גם הגייה שגויה מדי פעם (למשל "במקום לומר sderot הקריינית אומרת shadrot). את כל אלה הייתי מצפה מענקית כמו אפל לתקן מבעוד מועד.

באפל אומרים שאפליקציית Apple Maps המשודרגת מבטיחה ניווט מהיר ומדויק יותר מאשר בעבר, באמצעות תצוגה מקיפה של כבישים, מבנים ונקודות ציון. היא זמינה לכל מי שמחזיק מכשיר של אפל, בעיקר כמובן בעלי אייפון ואפל ווטש.

השדרוג יבוא לידי ביטוי גם במדריך ניווט חדש של סירי (Siri). שמספק הכוונה והוראות ברורות יותר. בנוסף, אם תיתקלו בתאונה או בסכנה בכביש, ואפילו במכמונת מהירות, תוכלו לדווח עליה באופן קולי באמצעות הוראה קולית לסירי (למשל "תאונה בהמשך" או "יש משהו על הכביש"). כמו כן, משתמשים יכולים גם לדווח כאשר תקריות המוצגות במפה כבר אינן, כל זאת תוך שמירת הריכוז והעיניים על הכביש.

פואנטה בטלגרם

מציאות רבודה – בתל אביב בלבד

בתל אביב, אפליקציית המפות של אפל מציגה לראשונה הדרכת מסלול הליכה צעד אחר צעד במציאות רבודה. כעת, משתמשים יכולים להרים את מכשיר האייפון שברשותם כדי לסרוק בניינים באזור, והאפליקציה תייצר עבורם מיקום מדויק ביותר על מנת לספק הנחיות הכוונה מפורטות, שניתן לראות בפועל בעולם האמיתי.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

הנחיות לתחבורה ציבורית באפל MAPS

אם אתם בעלי אייפון ובדרך כלל משתמשים בתחבורה ציבורית באמצעות אפליקציית מוביט, תהיה לכם עכשיו אפשרות גם להשתמש באפליקציית מפות אפל לשם כך.


האזינו לפודקאסט טריפל וקבלו עוד מידע על השדרוג באפליקציית המפות של אפל


באמצעות iOS 16, נוסעים בתחבורה הציבורית בישראל יכולים למצוא תחנות קרובות ולנעוץ קווים מועדפים. האפליקציה תציג באופן אוטומטי את נתיב התחבורה נבחר, ותודיע למשתמשים כאשר הגיע הזמן לרדת בתחנה, כאשר הנוסעים יכולים להישאר מעודכנים גם בעזרת השעון החכם של אפל.

מפות אפל - מקדש הבהאים בחיפה בתלת ממד
מפות אפל – מקדש הבהאים בחיפה בתלת ממד

בנוסף, יש כמה מקומות שזכו להצגה תלת מימדית, כמו מוזיאון תל אביב לאמנות, אצטדיון טדי בירושלים והגנים הבהאיים בחיפה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות