טסלה Y תוכל להיות שלכם בקרוב תמורת סכום לא צנוע

טסלה Y תוכל להיות שלכם בקרוב תמורת סכום לא צנוע

לידיעת חובבי ה-SUV: טסלה Y תעלה על כבישי ישראל בקרוב בשני דגמים. הנה הצצה למחיר ולמה שמקבלים ולא מקבלים תמורתו

טסלה Y
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם יש לכם כ-332,000 ש"ח ומעלה ואתם מאוד רוצים טסלה שהיא לא טסלה 3, תוכלו כעת לעצב לכם את טסלה מודל Y. השיווק בארץ יוצא לדרך והמסירות יהיו ביולי או בספטמבר, בהתאם לגרסה שתבחרו. המחיר הזה רלבנטי לטסלה Y מדגם Long Range, עם טווח נסיעה של 533 ק"מ בין הטעינות, מהירות מירבית של 217 קמ”ש וזינוק ל-100 קמ"ש תוך חמש שניות. כמובן מדובר במחיר הבסיסי ביותר, ללא תוספות, לרכב לבן. אגב, כ-96,000 ש"ח מתוך הסכום הזה מהווים מס שמגיע לקופת המדינה. ואם תרצו למשל את הטסלה Y שלכם בצבע כחול, תשלמו כבר ‏347,532 ש"ח.

עבור גרסת Performance תשלמו החל מ-363,000 ש"ח. הגרסה הזאת מציעה אמנם טווח קצת יותר נמוך של עד 514 ק"מ, אך מהירות מירבית של 250 קמ"ש וזינוק ל-100 קמ"ש תוך 3.7 שניות.

בשתי הגרסאות יש שני מנועים, והנעה לכל הגלגלים. במקרה הזה, כ-112,000 ש"ח מגיעים מהכיס שלכם היישר אל קופת המדינה בשל המיסוי הגבוה.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מחיר טסלה Y גבוה, אך אין 7 מושבים

המחיר הזה כמובן לא מטלטל את השוק כפי שטסלה טלטלה אותו כאשר הושקה בישראל לפני כשנה, עם מחיר של כ-180,000 ש"ח למודל 3. למרות זאת, לא יהיה מופרך להניח שהישראלים יעוטו על טסלה Y כמעט באותה חדווה שהם עטו על טסלה 3. הרי מדובר ברכב Hatchback SUV, שזו קטגוריה מאוד אהובה בארץ. אחד היתרונות של המכונית הזאת, שהיא גבוהה יותר מאחותה טסלה 3, הוא תא המטען הגדול: 854 ליטרים לעומת 561 ליטרים.

לכאורה, הדגם הזה אמור גם להתאים למשפחות גדולות, וכידוע יש בישראל לא מעט כאלה. אולם, בעוד שבחו"ל אפשר להזמין שורת מושבים שלישית (כלומר, רכב 7 מושבים), כאן בארץ משום מה האפשרות הזאת חסומה (כך שמדובר ברכב עם 5 מושבים).

כאמור, מדובר במחיר גבוה – אבל אם לשפוט על פי ההתנהגות של טסלה מאז ההשקה, זה גם לא המחיר הסופי. רק לפני כמה ימים מחירי טסלה עלו, וזו הייתה הפעם החמישית מאז ההשקה. לכן, מי שמאוד מעוניין בדגם הזה ואין לו בעיה תקציבית, עדיף כנראה שיזמין עכשיו ולא יחכה להתייקרות הבאה…

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות