מדריך שלישי בשלייקס - סרט ב-10 שקלים והנפקת תעודת אזרח ותיק

מדריך שלישי בשלייקס – סרט ב-10 שקלים והנפקת תעודת אזרח ותיק

באילו בתי קולנוע אפשר ליהנות משלישי בשלייקס, הפרויקט שמאפשר לקנות כרטיס לסרט ב-10 ש"ח לאזרחים ותיקים? ואיך מוציאים תעודת אזרח ותיק?

שלישי בשלייקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אווטאר, החתול של שרק או סרט מתח? לא משנה איזה סרט אתם אוהבים, אם אתם אזרחים ותיקים, שווה לכם לחכות ליום שלישי כדי לראות אותו בקולנוע. אחד הפרויקטים היותר מוצלחים עבור גמלאים הוא פרויקט שלישי בשליייקס – שמסגרתו גמלאים נהנו מהטבות ובילויים מוזלים בכל יום שלישי. הדוגמה הבולטת ביותר היא סרט במחיר מוזל בבתי קולנוע ברחבי הארץ – הטבה משמעותית שגמלאים רבים ניצלו מאז שנת 2014 כאשר הושק הפרויקט. בדרך כלל מדובר בסרט ב-10 שקלים. לעתים זה קצת יותר יקר – ועדיין משתלם מאוד. כדאי לזכור שגם בשאר ימות השבוע אזרחים ותיקים נהנים מהנחות בבתי הקולנוע, אך ההטבה המשמעותית ביותר היא זו של שלישי בשלייקס, שמן הסתם ניתנת בימי שלישי בלבד. עם פרוץ הקורונה בוטל "שלישי בשלייקס", וביוני 2021 החליטו שר האוצר אביגדור ליברמן והשרה לשוויון חברתי מרב כהן להחזיר אותו לפעילות. זאת, במיוחד לאור ההבנה שאוכלוסיית המבוגרים הייתה הנפגעת העיקרית מהבדידות שנגזרה עליהם לאורך הסגרים והגבלות הקורונה.

חוץ מסרטים מדובר בבילויים נוספים במחיר מוזל. הרעיון הוא לאפשר בילוי מסובסד מאוד לאזרחים הוותיקים ולגמלאים במגוון מקומות. עם זאת אחד הבילויים המבוקשים הוא סרט קולנוע. בשורות הבאות תוכלו לקבל את כל המידע על כרטיס לסרט במסגרת שלישי בשלייקס.

שלישי בשלייקס – סרט בעשרה שקלים

כאמור, מיזם "שלישי בשלייקס" מזוהה בעיקר עם סרט בעשרה שקלים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. כדאי לדעת שלא רק רשתות בתי הקולנוע הגדולות משתתפות במיזם. למעשה, ההטבה בתוקף בבתי קולנוע רבים, ביניהם הוט סינמה, רב חן, סינמה סיטי, יס פלאנט, לב, סינמטק, מובילנד, בית הקולנוע במוזיאון תל אביב, סינמה קפה עממי חיפה, אולם המופעים במזרע, היכל התרבות מעלה אדומים, קולנוע אילת, קולנוע כוכב רמת השרון, בית גבריאל-כנרת, ופרימיום סינמה אשקלון במכללת אשקלון.

דוגמאות להטבות – סרט ב-10 שקלים בשלישי בשלייקס, ובהנחה לאזרחים ותיקים בימים אחרים

הוט סינמה – שלישי בשלייקס

בכל יום שלישי, בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, אזרחים ותיקים יכולים לקנות כרטיס סרט ב-10 ש"ח.

ההטבה מוגבלת לכרטיס אחד מידי יום שלישי. כרטיסים המוזמנים באתר האינטרנט / אפליקציה ניתנים לאיסוף בקופות הקולנוע בלבד בהצגת התעודה המתאימה שמספרה הוקלד בעת ההזמנה.

הנחה לאזרחים ותיקים בהוט סינמה

גם ב-HOT CINEMA כמובן תקבלו כרטיס מוזל במסגרת שלישי בשלייקס. אם לא מסתדר לכם ביום הזה, זכרו שאזרחים ותיקים נהנים כל ימות השבוע מכרטיס מהנחה לכרטיס לסרט: 27 ש"ח ברכישה בקופה או 31 ברכישה באינטרנט (במקום 42 ש"ח / 46 ש"ח). הנחה זו הינה וולנטרית (שלא מכורח חוק או תקנה) ומוגבלת לעד 2 כרטיסים ליום.

בנוסף, בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, אזרחים ותיקים נהנים מ-50% הנחה במחיר כרטיס לסרט ישראלי כל ימות השבוע, כל השנה. מוגבל לכרטיס אחד ליום. מחיר כרטיס סרט ישראלי לאזרחים ותיקים: 24 ש"ח.

שלישי בשלייקס במובילנד

גם במובילנד – רשת בתי הקולנוע הצעירה שיש לה סניפים בכרמיאל, נתניה ובקרוב בעפולה, אפשר לקנות כרטיס לסרט ב-10 ש"ח בימי שלישי. בשאר ימות השבוע מחיר כרטיס קולנוע לאזרחים ותיקים הוא 34.50 ש"ח, לעומת 46.50 ש"ח לכרטיס רגיל.

שלישי בשלייקס  – סרט ב-10 ש"ח ביס פלאנט

גם ביס פלאנט כל אזרח ותיק יכול לרכוש בקופות בתי הקולנוע כרטיס אחד בלבד ב-10 ₪ בכל יום שלישי. חשוב לזכור שהכרטיס מיועד לשימוש האזרח הוותיק בלבד – ולא עבור רכישה לנכדים למשל. זיהוי האזרחים הוותיקים מתבצע בהצגת תעודת אזרח ותיק.

ההטבה תקפה לכל הסרטים, אך לא לכל אולמות הקולנוע. היא לא כוללת סרטי תלת מימד ואולמות VIP, 4DX, IMAX, ScreenX, אולם DOLBY ATMOS והקרנות מיוחדות.

מימוש ההטבה מתבצע בקופות הקולנוע בלבד, תתאפשר הזמנה מראש של כרטיסי קולנוע באינטרנט, אולם קבלת הכרטיס תתבצע רק לאחר זיהוי הקונה כאזרח ותיק בקופות הקולנוע.

תעודת אזרח ותיק – כל הפרטים

נזכיר כי אזרחים ותיקים הם אזרחים תושבי ישראל שהגיעו לגיל פרישה מעבודה (67 לגבר ו-62 לאישה).

עם ההגעה לגיל הפרישה, תעודת אזרח ותיק מונפקת באופן אוטומטי ונשלחת לכתובתו. כדאי להיות עם אצבע על הדופק, ואם תעודת אזרח ותיק אינה מגיעה אליכם בתוך 30 יום, אפשר לבקש אותה באופן עצמאי.

לאחרונה הושק גם יישומון (אפליקציה) המאפשר להנפיק תעודת אזרח ותיק דיגיטלית עם תמונה באופן עצמאי – כאשר התעודה נשמרת על מכשיר הסלולר של האזרח. אפשר גם להזמין דרך היישומון תעודה קשיחה עם תמונה.

פואנטה בטלגרם

כדי להנפיק את התעודה הדיגיטלית, יש להוריד את אפליקציית "אזרח ותיק" למכשיר הסלולר. לאחר מכן יש לסרוק תעודה מזהה (תעודת זהות או רישיון), להזין פרטים ולצלם תמונה ישירות לאפליקציה. מיד לאחר מכן, התעודה מוכנה.

באמצעות האפליקציה אפשר גם לברר על הטבות מעניינות לשעות הפנאי – ולנצל את פעילויות שלישי בשלייקס.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות