שואב אבק אלחוטי שיאומי Mi Handheld Vacuum Cleaner - זול ויעיל

סקירה: שואב אבק אלחוטי שיאומי Mi Handheld Vacuum Cleaner – זול ויעיל

השואב האלחוטי שיאומי Mi Handheld Vacuum Cleaner מתחרה בדייסון V11 ועולה הרבה פחות. פואנטה שאבה ושאבה, והנה המסקנות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




האם שווה לקנות שואב אלחוטי שיאומי זול, או שעדיף להשקיע בשואב יקר יותר? שואב אלחוטי הפך לפריט חובה בבית הישראלי, כך שאין פלא שהמבחר הולך וגדל בהתמדה. השליט הבלתי מעורער בתחום הוא כמובן דייסון, שבדרך כלל מתאפיין באיכות גבוהה ובמחיר גבוה. שואב אבק אלחוטי שיאומי עולה בערך שליש מחיר, אבל האם תקבלו רק שליש מהתמורה? אתם מוזמנים לקרוא על שואב אבק אלחוטי שיאומי חוות דעת של מערכת "פואנטה", שתאפשר לכם להבין מתי ולמי השואב עשוי להתאים.



מה מציע שואב אבק אלחוטי שיאומי Mi Handheld Vacuum Cleaner?

  • מנוע Brushless ציקלוני בעל 9 קונוסים עם מהירות סיבוב של עד 100,000 סל"ד
  • עוצמת יניקה של 90AW
  • מצב הפעלה MAX המאפשר עוצמת שאיבה גבוהה פי 4 מהמצב הרגיל
  • סוללה של mAh2500
  • זמן עבודה של עד 30 דקות
  • שטח כיסוי אפקטיבי של עד 160 מ"ר
  • מברשות: ראש שאיבה ממונע רצפתי עם מברשת רכה, ראש שאיבה ממונע למיטה ולספות, מתאם שאיבה צר מוארך, מתאם שאיבה עם מברשת רכה
  • מטען קיר ומעמד לחיבור על הקיר
  • משקל: כ 1.5 ק"ג (ליחידת השאיבה)

חוויית השאיבה בשואב xiaomi

כאמור, שואב אבק אלחוטי של שיאומי Mi Handheld Vacuum Cleaner מגיע עם 4 מברשות המיועדות לשימושים שונים, כגון שאיבה של הספות, הגעה לפינות ולמסילות ושאיבה של הרכב. החלפת המברשות מתבצעת באופן דומה לזה של השואבים האלחוטיים האחרים, בקלות ובמהירות בלחיצת כפתור.

החלקים עשויים מפלסטיק לבן ויחסית דק, בשונה מהמתחרה היוקרתי דייסון שבו החלקים מאסיביים יותר. מי שמחפש את מגוון המברשות שיש בדייסון, למשל מברשת פינתית – לא ימצא את כל אלה כאן, אבל מי שלא זקוק לכל כך הרבה מברשות, בהחלט ייהנה מארבע המברשות של שיאומי.

שואב אלחוטי שיאומי

 

בניגוד לשואבים המתחרים, בשואב זה יש רק שני מצבים – רגיל ו-MAX. לצורך שאיבת לכלוך שגרתי אין צורך במצב MAX, אלא רק כאשר רוצים לשאוב לכלוך רב או עקשן. השאיבה יעילה ולא מאוד רועשת. העברה למצב MAX מתבצעת בהזזת הכפתור והגברת העוצמה מורגשת מיד.

ריקון האשפה נעשה בקלות באמצעות משיכת הכפתור הפותח את המיכל מיד אל פח האשפה. בנוסף, כל החלקים, מלבד המברשת הממונעת, ניתנים לשטיפה במים.

שואב שיאומי

 

לכל אורך השאיבה יש ללחוץ על המתג.

בניגוד לדגמים אחרים, אין חיווי שמאפשר למשתמש לדעת מה מצב הסוללה. לכן, אם הוא לא רוצה למצוא את עצמו בלי סוללה באמצע השאיבה, הוא צריך לחשב בעצמו כחצי שעה של שאיבה. זה כמעט בלתי אפשרי, משום שלעתים קרובות השאיבה לא מתבצעת בבת אחת אלא בכמה פעמים נפרדות, בכל פעם כמה דקות.

מחפשים שואב אבק אלחוטי? לחצו כאן

השואב אינו יכול לעמוד ביציבות באופן עצמאי (בניגוד לדגם של AEG למשל). לשואב מצורפת עמדת טעינה שאותה צריך לקבע לקיר, ובתום השאיבה יש לחבר אותו אליה.

האם שואב אבק אלחוטי שיאומי יכול להתחרות בדייסון V11?

דייסון אמנם הייתה החברה שהמציאה את השואב האלחוטי ויש לה יתרון של מותג חזק ואיכותי, אבל הבעיה היא שדייסון הוא שואב יקר. שואב אלחוטי שיאומי בא להתחרות בדייסון – במיוחד בדייסון V11 שהוא הדגם החדש של החברה. אז האם אפשר להשוות בין שיאומי – שהוא מותג סיני זול, לבין דייסון, שהוא מותג בריטי יוקרתי?

התשובה מורכבת. אין ספק שדייסון V11 הוא מוצר מתקדם בהרבה מהשואב האלחוטי של שיאומי, כפי שתוכלו לקרוא כאן במדור בדיקות מוצרים בסקירה על דייסון V11. למעשה, דייסון שכללה את הדגם הזה כשהוציאה את דייסון V11 אקסטרה, שמגיע אפילו עם סוללה נשלפת, אבל אפילו דייסון V10 מתקדם יותר מהשואב של שיאומי, כפי שתוכלו לקרוא בסקירת דייסון V10.

בדייסון V11 יש הרבה יותר מברשות ויש גם צג מאוד שמאפשר לכם לדעת בכל רגע מה מצב הסוללה וכמה זמן תוכלו להמשיך לשאוב. יש זיהוי אוטומטי של העוצמה הדרושה לשאיבה. גם התחושה ביד היא של מוצר העשוי מחומרים עמידים יותר.

השואב של שיאומי הרבה יותר זו וגם הרבה יותר קל משקל.

בסוף השאלה היא האם פער המחירים שווה את כל זה. הצרכן הממוצע רוצה בית נקי, ולא אכפת לו אם זה יהיה באמצעות שואב אלחוטי שיאומי זול או באמצעות שואב אלחוטי דייסון V11 יקר. לטעמנו, השואב של שיאומי הוא פתרון מצוין.

אגב, יש בשוק עוד מגוון שואבים אלחוטיים שאת חלקם סקרנו כאן באתר פואנטה, ביניהם השואב-שוטף ROIDMI NEX, השואב הנטען JIMMY JV71 והשואב הנטען של AEG, דגם FX9.

השורה התחתונה: שואב שיאומי Mi Handheld

שואב אבק אלחוטי שיאומי מומלץ למי שמחפש שואב בסיסי ויעיל, עבורו הוא בהחלט צפוי לעשות עבודה טובה. התיאור "שואב בסיסי" מתייחס לכך שלשואב האלחוטי של שיאומי אין מסך מגע כמו בדייסון V11 וגם לא תאורה כמו בשואב הנטען של AEG. הוא גם לא שואב-שוטף כמו ROIDMI NEX, או אפילו שואב אבק שוטף שיאומי Mi Vacuum Mop 2 Pro. מדובר בשואב אלחוטי קל משקל ונוח לשימוש, אשר בהחלט יכול להוות פתרון טוב ויעיל בבתים רבים.

מחיר: שואב נטען שיאומי Mi Handheld

כ-1,000 ש"ח בחנויות שיאומי ודרך היבואן הרשמי המילטון.

 

היה לכם מעניין? תעשו לנו לייק כאן למטה. זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה!

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות