פרסום עסק בתקציב נמוך בעזרת תוכן. קבלו את המתכון הסודי של פואנטה

פרסום עסק בתקציב נמוך – קבלו את המתכון הסודי של פואנטה

פרסום עסק בתקציב נמוך זה אתגר. כדי להגיע אל הצרכנים שלכם, אתם צריכים תוכן מועיל ושימושי שיביא אותם אליכם. קבלו טיפים לפרסום בפואנטה

פרסום לעסקים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

לא תאמינו, אבל יש קשר בין מעצבת פנים לבין מרחיק יונים. מה הקשר? תוכן. תוכן איכותי שמביא אליהם לקוחות. מבולבלים? הנה ההסבר: יש כל מיני דרכי פרסום לעסקים, אבל חלקן יקרות וחלקן לא מגיעות ישירות בדיוק לצרכנים שלכם. חשוב לזכור, לפרסם את העסק שלכם זה לא מותרות, אלא הכרח. דווקא בימים שבהם התקציב מוגבל, כדאי לנתב נכון את הפרסום, כך שהוא יהיה מדויק ויפגע בול בפוני של הלקוחות. בעידן שבו הצרכנים שלכם מחפשים קודם כל בגוגל – אחד הכלים השימושיים ביותר עבור עסקים הוא פרסום תוכן. לא סתם תוכן, אלא תוכן איכותי שייתן ערך ללקוחות לכם ויאפשר לכם להופיע במקומות הראשונים בגוגל.

תוכן כזה תהיו גאים לשתף ברשתות החברתיות, לקדם ולהפיץ. במצב של קיפאון במשק, פרסום תוכן הוא כלי הכרחי על מנת לשמר את המודעות לעסק שלכם.

אם עד היום לא השקעתם בפרסום באמצעות תוכן או ב-SEO, לא מאוחר להתחיל. הנוכחות שלכם בגוגל הכרחית עבורכם כדי להתמודד עם המתחרים, כדי להגיע אל לקוחות חדשים וכדי לשמר לקוחות קיימים. לא משנה איזה עסק יש לכם, בין אם אתם עובדים עכשיו בפרופיל נמוך ובין אם אתם לא עובדים כלל, דווקא בעת הזו חשוב להסתכל קדימה, אל היום שאחרי – ולחזק את הנוכחות שלכם.

פרסום לעסקים בכל תקציב

למה SEO? נהוג לחשוב שפרסום מצריך תקציבי עתק. לא בהכרח. גם עסק קטן כמו שלכם יכול ליהנות מכלי פרסום לעסקים גדולים בהתאם לתקציב שלו. החוכמה היא להשתמש בשיטת פרסום אפקטיבית לאורך זמן, כזאת שתגיע בדיוק לצרכנים שלכם לא רק עכשיו, אלא לאורך זמן.

לא צריך להיות מומחה לשיווק דיגיטלי כדי לדעת שכולנו מחפשים מידע בגוגל. למעשה, אם אתה לא שם, אתה לא קיים. גם לא צריך להיות מומחה לשיווק דיגיטלי כדי לדעת שלא קל להתברג בדף הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל. לשם כך צריך להשקיע – ולא בהכרח הרבה כסף, אלא הרבה מחשבה.

תוכן, תוכן ועוד תוכן: פרסום לעסקים בדרך יעילה

אז איך ימצאו אתכם בגוגל? איך יגיעו דווקא אליכם? איך יידעו שהמוצר שלכם הכי משתלם ושהשירות שלכם הכי מוצלח? בעידן של תחרות אגרסיבית, אתם חייבים לבלוט.

אפשר כמובן לשלם עוד ועוד ועוד על פרסום ממומן בגוגל ועל מודעות ממומנות בפייסבוק, אבל הפרסומות האלה ייעלמו ברגע שתפסיקו לשלם.

לכן, כדאי להשקיע בכתיבת תוכן טוב. תוכן איכותי ישפר פלאים את הסיכוי שלכם לא רק להתברג בתוצאות החיפוש בגוגל, אלא אף להופיע במקומות הראשונים.

מה תוכלו לעשות עם התוכן שלכם?

יש מגוון כלי פרסום לעסקים, כמו מודעה, באנר, שלט פרסומת או פרסום בטלוויזיה, אך השימושיות שלהם מוגבלת. לעומת זאת, תוכן הוא כלי עבודה רב-שימושי, וזה היתרון הגדול שלו.

בשלב ראשון, התוכן שלכם פשוט קיים בגוגל ואפשר למצוא אותו מבלי שתשקיעו בו יותר כסף.

אולם זה ממש לא השלב האחרון. מרגע שהתוכן קיים, תוכלו להפיץ את התוכן ולשתף אותו. שתפו אותו בוואטס-אפ, פייסבוק, בטוויטר, בטלגרם; קדמו אותו בגוגל ובפייסבוק; השתמשו בכלים המצוינים של תוכן מקודם בטאבולה ובאאוטבריין; שלחו אותו במייל ללקוחות שלכם ולספקים שלכם.

פרסום תוכן

קשה לכם לכתוב תוכן? אנחנו כאן בשבילכם

איך תדעו איזה תוכן לכתוב? באיזו תדירות? במה להתמקד? איך בכלל כותבים תוכן מעניין? איך תניעו את הצרכנים שלכם לפעולה באמצעות המילים הנכונות?

כתיבת תוכן היא מקצוע, ובמיוחד כתיבה שעונה על כללי ה-SEO – כך שגוגל באמת יידע למצוא ולקדם דווקא אתכם.

לכל אחד מאיתנו המקצוע שלו והמיומנות שלו. אתם מומחים בתחומכם – ולא משנה איזה עסק יש לכם, אנחנו מומחים בתוכן.

תנו לנו לעשות עבורכם העבודה.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    תגובות: 0

    נגישות