מבחן טעימה: פיצה ללא גלוטן של פיצה פורטו להכנה בבית. אהבנו!

מבחן טעימה: פיצה ללא גלוטן של פיצה פורטו להכנה בבית. אהבנו!

ערכת PIZZA BOX של פיצה פורטו היא מארז פיצה ללא גלוטן להכנה עצמית (כן, כן, מתאימה גם לפסח). כמה זה עולה והאם זה טעים? בדקנו

פיצה ללא גלוטן להכנה עצמית של פיצה פורטו
תכולת מארז פיצה ללא גלוטן של פיצה פורטו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מי לא אוהב פיצה? תכל'ס, אין כמעט אדם כזה… אבל יש לא מעט אנשים שלא יכולים לאכול פיצה, לפחות לא פיצה רגילה. עבורם, הבשורה פיצה ללא גלוטן (המתאימה גם לפסח) משמחת מאוד. מדובר ב-Pizza Box: מארז להכנה עצמית של פיצה פורטו – רשת המסעדות האיטלקיות שיש לה סניפים בכמה מקומות בארץ. כאן בפואנטה התגייסנו למשימה ובדקנו אם כדאי להזמין אותה.

Pizza Box בגרסה ללא גלוטן של קבוצת פיצה פורטו – מבחן ההכנה ומבחן הטעימה

כאמור, Pizza Box בגרסה ללא גלוטן הוא מארז של פיצה להכנה עצמית, אשר אפשר להזמין הביתה מסניפים שונים ומאתר רשת פיצה פורטו. מדובר בערכת פיצה DIY (עשה זאת בעצמך), המכילה את כל חומרי הגלם להכנת פיצה ביתית,  והיא מיועדת לאפייה בכל תנור ביתי (וכמובן בטאבון, למי שיש…).

בצק הפיצה הוא בצק טבעוני המבוסס על קמח שקדים וטפיוקה, כך שהוא מתאים למגוון אוכלוסיות. עם זאת, חשוב לשים לב שהבצק ויתר המרכיבים בערכה אינם מכילים גלוטן, אולם סביבת העבודה אינה סטרילית ועלולה להכיל שאריות גלוטן.

כל ערכת Pizza Box ללא גלוטן מכילה:

  • 2 בצקים ללא גלוטן מקמח שקדים וטפיוקה
  • רוטב עגבניות/רוטב ביאנקה
  • תערובת גבינות
  • עלי תבלין
  • 2 תוספות לבחירה מתוך רשימת תוספות מגוונת
  • דף הוראות הכנה

אפשר כמובן לבחור להוסיף כל תוספת שמתחשק ויש בבית.

המארז מגיע בקופסה יפה ומעוצבת, כאשר התוספות ארוזות בקופסאות פלסטיק ששומרות על הטריות. התוספות מגיעות טריות ובכמות נדיבה.

פיצה בוקס - פיצה ללא גלוטן של פיצה פורטו

תהליך ההכנה פשוט – מוסיפים את הרוטב, את הגבינה ואת התוספות ואופים כמה דקות – בהתאם להוראות.

הבצק הוא בצק דק, וכדי שהוא לא יתקשה ויהפוך לסוג של מצה – חשוב להקפיד להוציא את הפיצה בזמן.

פיצה ללא גלוטן מבצק שקדים

במבחן הטעימה הפיצה עומדת בהצלחה רבה, והיא טעימה גם למי שרגיל לאכול פיצה מבצק רגיל. כמובן, יש הבדל קל בטעם, אבל בשילוב רוטב העגבניות, הגבינה והתוספות – ההבדל הזה לא מאוד מורגש.

הכמות המתקבלת מכל בצק היא של פיצה זוגית או מעט יותר מזה.

ערכות הפיצה בוקס עם ובלי גלוטן נמכרות לאורך כל השנה באתר האונליין של פיצה פורטו, לפי אזורי החלוקה הרגילים, ובכל סניפי הרשת.

מחיר ערכת פיצה ללא גלוטן להכנה עצמית

  • מחיר: 98 ₪. עלות תוספת נוספת 12 ₪.

פיצה פורטו (Pizza Porto) – רקע

פיצה פורטו נוסדה בשנת 2017 עם הקמת המסעדה הראשונה במתחם איירפורט סיטי. היום מונה הקבוצה 4 מסעדות באיירופורט סיטי, רמת השרון, גבעתיים ובני דרור. בכולן הגישה היא Value for Money משתלם לסועדים. אל תתנו לשם ״פיצה״ להטעות אתכם – אמנם המסעדה מתגאה בתפריט פיצות ייחודי ומשובח, אך מדובר במסעדות איטלקיות עם תפריט מגוון ששם דגש על עשייה מקומית של בצק ושימוש בחומרי גלם טריים מתוצרת מקומית. בלב כל מסעדה טאבון ענק שיובא מאיטליה.

מסעדות הקבוצה ממוקמות במכוון בערים ובשכונות שמחוץ לתל אביב, בגישה שכונתית ואינטימית, ומתבססות גם על פלטפורמת משלוחים חזקה. לרשת גם אתר אונליין ונגיש ומערכת הזמנות יעילה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 



היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות