מחפשים אוזניות לטיסה? שימו לב לדגם LG TONE FP9

מחפשים אוזניות לטיסה? שימו לב לדגם LG TONE FP9

בתוך ים האוזניות האלחוטיות, דגם LG TONE FP9 מציע כמה תכונות מיוחדות, כמו חיטוי אוטומטי במארז. אם אתם מחפשים אוזניות לטיסה, הוא פתרון טוב

אוזניות לטיסה LG TONE PF-9
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בזמן האחרון קשה מאוד לקנות אוזניות – ולא בגלל שחסרות כאלה, אלא בגלל המבחר העצום. עבור מי שמחפש אוזניות לטיסה, יצא לאחרונה דגם מעניין במיוחד של LG. מדובר באוזניות אלחוטיות LG TONE Free FP9 – שמציעות כמה תכונות מתקדמות, ביניהן חיטוי אוטומטי של האוזניות כשהן נטענות במארז. הדגם הזה הוא השלישי והיקר בסדרת LG TONE-FP.

מה הופך את LG TONE FP9 לאוזניות לטיסה?

מן הסתם, כל אוזניות יכולות לענות להגדרה אוזניות לטיסה, אבל מה שמייחד את LG TONE FP9 הוא תכונת ה- Plug & Wireless. התכונה הזאת מייצרת מצב שגם אם במטוס יש יציאת AUX לכבל – עדיין יהיה ניתן להשתמש באוזניות האלחוטיות של LG ללא חיבור פיזי. איך? משום במארז האוזניות מצורף כבל AUX שמאפשר לחבר את המארז לכל מכשיר, גם מכשיר מדור ישן. האוזניות מתחברות בבלוטות' למארז – שמחובר בתורו למכשיר.

כשמדובר בטיסה, החיבור הזה מאפשר להפוך את האוזניות לאלחוטיות וכך לשמוע את הסרט במערכת המדיה באופן אלחוטי.

כמובן, התכונה הזאת מאפשרת חיבור אלחוטי בכל מקום, לא רק בטיסה, גם למשל בחדר כושר על ההליכון, לשלט של קונסולת משחק או בכל מקום שבו יש למכשיר יציאת AUX.

לא רק אוזניות לטיסה. מה מציעות LG TONE Free FP9?

מעבר לעובדה ש-LG TONE Free FP9 מתאימות לשמש אוזניות לטיסה או לחיבור לכל מכשיר לא אלחוטי, מן הסתם הן מציעות עוד כמה תכונות מעניינות.

חיטוי חיידקים אוטומטי במארז

כאמור, מדובר באוזניות IN EAR אשר "מבלות" בתוך האוזניים שלנו – שהן לא המקום הכי נקי בעולם. לכן, LG מציעה כאן גם שירות של חיטוי אוטומטי בתוך המארז. האוזניות האלחוטיות LG TONE Free FP9 מוגדרות אוזניות UVnano כאשר החיטוי מתבצע באמצעות אור אולטרה-סגול. כאשר מכניסים אותן למארז, תוך 5 דקות מושמדים 99.9% מהחיידקים (כך מבטיחים ב-LG).

פואנטה בטלגרם

ביטול רעשים פעיל

הסדרה החדשה מהווה סדרת המשך לדגמים קודמים. גם שם היה ביטול רעשים פעיל (ANC), אבל באוזניות האלחוטיות LG TONE Free FP9 ביטול הרעשים שודרג. ניתן לבחור אם להפעיל או לבטל אותו דרך האפליקציה, וההבדל בחדירת הרעש מורגש היטב.

אטימות לזיעה ולמים

האוזניות אטומות למים ולזיעה בתקן IPX4, מה שמבטיח שלא תחדור זיעה גם בעת פעילות גופנית. התקן הזה גם מבטיח עמידות קלה לטפטוף גשם, אבל לא מומלץ לטבול את האוזניות במים…

אוזניות לטיסה ובכלל: מבחן הסאונד של LG TONE FP9

אוזניות לטיסה - LG TONE FP9

ב-LG מציעים באוזניות האלחוטיות החדשות סאונד באמצעות טכנולוגיית MERIDIAN, שהם מגדירים "סאונד Hi-Fi עם תחושת חלל מציאותית". הטכנולוגיה מייצרת עבור המאזין שמע שנדמה שמגיע מכל הכיוונים. שדרוג נוסף הוא 3D Sound Stage, המייצר שילוב מרחבי של צלילים כדי להביא למשתמשים קול מציאותי.

מבחינת איכות הסאונד, LG TONE FP9 הן אוזניות אלחוטיות טובות שמאפשרות הנאה גם מהאזנה למוזיקה וגם משיחות טלפון באיכות גבוהה. במהלך השיחות שניהלנו שמעו אותנו היטב וגם אנחנו שמענו היטב את מי שוחחנו איתו. הקול שלנו נשמע מעט מתכתי, אבל השיחה התנהלה באופן קולח.

עיצוב ונוחות שימוש

לטעמי, העיצוב של האוזניות האלחוטיות LG TONE FP9 הוא היפה ביותר מבין האוזניות שהושקו לאחרונה – וגם הנוח ביותר. האוזניות יחסית קטנות ונכנסות לאוזן באופן מיידי ונוח.

לאחר התנסות במגוון אוזניות כמו הגלקסי BUDS LIVE של סמסונג למשל, אני בהחלט יכולה לומר ש-LG הצליחה במקום שאחרות במקרה שלי נכשלו: האוזניות מונחות היטב בתוך האוזניים, אוטמות אותן, לא נופלות ולא מכאיבות.

גם הנוחות הזאת הופכת אותן להיות מתאימות כאוזניות לטיסה, מפני שהן לא מכבידות ואפשר להעביר איתן שעות ארוכות מבלי להרגיש לחץ על הראש או באוזניים.

אפליקציית LG TONE

כדי להשתמש באוזניות, יש להוריד את אפליקציית LG TONE ולצמד בינן לבין הסלולרי. זה עובד מהר וחלק.

אוזניות לטיסה LG

 

לאחר מכן, התפעול מתבצע גם דרך האוזניות וגם דרך האפליקציה. אפשר לבחור דרכה אם לעבור לסינון רעשים פעיל ולהחליף בין סוג הסאונד שרוצים.

באמצעות האפליקציה ניתן לבחור בין שלושה מצבים של ה-ANC (ביטול רעשים אקטיבי):

  • המנגנון קולט את הרעשים ומפעיל תדר נגדי המבטל אותם.
  • Ambient Sound – ניתוק חלקי מהסביבה כך שהמשתמש לא מנותק לגמרי ממה שקורה סביבו.
  • מצב כבוי – האזנה לסאונד הטבעי.

סוללה מפתיעה לטובה

כאמור, הדגם הזה הוא שדרוג של דגמים קודמים – וזה מורגש גם בחיי הסוללה. החברה מבטיחה 10 שעות עבודה רצופה לאחר הטעינה. זה כמובן תלוי אם מצב ה-ANC (ביטול רעשים אקטיבי) עובד לאורך כל הזמן הזה. בבדיקה שלנו, כאשר המנגנון לביטול רעשים עבד לכל אורך הזמן, הסוללה החזיקה כ-6.5 שעות.

טעינה מלאה של המארז אורכת כשעה.

מה בקופסה?

אריזת האוזניות כוללת כמובן את מארז הטעינה, כבל טעינה (USB ל-USB Type C) וכבל האודיו שהוזכר לעיל שמאפשר חיבור אל מכשירים שאינם אלחוטיים (3.5 מ"מ ל-USB Type C).

בנוסף כלולים 2 זוגות נוספים של מתאמי סיליקון בגדלים שונים. מתאמי האוזניות הם מתאמי סיליקון היפואלרגניים.

בשורה התחתונה – אוזניות IN EAR של LG TONE FP9

האוזניות האלחוטיות של LG נכנסות לזירה צפופה שהולכת ומצטופפת כל הזמן. רק לאחרונה אפל השיקה את איירפודס 3, לפניה סמסונג השיקה את גלקסי באדס 2 ובתווך ג'ברה השיקה שלושה דגמים, ביניהם דגם של אוזניות IN EAR זולות ומפתיעות (היכנסו לסקירה ג'ברה Elite 3: אוזניות in ear מומלצות לבעלי תקציב נמוךׂ).

>> רוצים לשמוע עוד על אוזניות? הצטרפו לקבוצה שלנו >>

לכן, ב-LG התאמצו להציע באוזניות האלחוטיות LG TONE FP9 תכונות שיבדלו אותן מהמתחרים, וזה אכן כך. העובדה שהאוזניות עוברות חיטוי בכל פעם שהן במארז היא בהחלט תכונה נחמדה. העובדה שהדגם הזה יכול לאפשר האזנה אלחוטית מכל מכשיר באמצעות הכבל המצורף למארז, הופכת אותו מתאים לשמש אוזניות לטיסה ולאפשר האזנה אלחוטית מכל מכשיר.

הסאונד מוצלח, המגע על האוזן נוח מאוד והתפעול ידידותי. כאמור, עבור מי שמחפש אוזניות לטיסה או אוזניות ללא חוטים באופן כללי, דגם LG TONE FP9 הוא דגם טוב מאוד.

מחיר אוזניות אלחוטיות LG TONE FP9

KSP895 ש"ח
AMAZONכ-510 ש"ח כולל מסים

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות