גוגל פיי (Google Pay) בישראל: איך תקבלו קופון לדומינוס פיצה?

גוגל פיי (Google Pay) בישראל: איך תקבלו קופון לדומינוס פיצה?

כניסת גוגל פיי מכניסה את הבנקים ואת חברות האשראי ללחץ. כולן מציעות הנחות כאלה ואחרות. מה זה בכלל Google Pay ומה ייצא לכם אם תשלמו באמצעותו?

גוגל פיי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם רוצים ארוחה (שנייה) במקדונלדס חינם, חצי ק"ג גלידה חינם בגולדה קופון לדומינוס, תוכלו לקבל אותם אם תשלמו בימים הקרובים באמצעות גוגל PAY. באיחור מאוד לא אופנתי, גוגל פיי (Google Pay) מתחיל לפעול בישראל. שירות התשלומים של גוגל זמין למי שיש לו טלפון אנדרואיד, כמו סמסונג ושיאומי, והוא מאפשר לשלם ללא מגע, בלי ארנק ובלי כרטיס אשראי פיזי, כמעט בכל חנות בארץ. זאת, באופן די דומה לתשלום ללא מגע שמבצעים בעלי מכשירי אייפון ו-APPLE WATCH בשירות המתחרה של אפל, APPLE PAY.


אבל רגע, אתם בטח שואלים מה בעצם חדש, שהרי אפשר לשלם ללא מגע עם הטלפון הסלולרי כבר שנה בערך. הרי אפשר לשלם באמצעות האפליקציות של חברות האשראי (למשל, ANYPAY ו-CalPay), או באמצעות הארנק הדיגיטלי של BIT ופייבוקס…

כל זה נכון, והשירות של גוגל פיי מצטרף לשירותים האלה – כך שהכוח עובר לידי הצרכנים וכל אחד מהשירותים יתחרה עלינו וייתן לנו הטבות כדי שנשתמש דווקא בו.

כך למשל, רשת שופרסל השיקה ממש לאחרונה את מועדון הלקוחות SUPREME בשיתוף אפליקציית פייבוקס (שנמצאת בבעלותה), כך שמי שירצה לקבל הטבות או הנחות ברכישות בשופרסל, יצטרך לבחור באיזו דרך לשלם ומה יותר משתלם לו – האם לשלם באמצעות פייבוקס או באמצעות GOOGLE PAY. וזו רק דוגמה אחת…

אילו הנחות מקבלים אם משלמים באמצעות גוגל פיי?

  • לבעלי ישראכרט: ישראכרט: קופון לפיצה דומינוס חינם למצטרפים
  • לבעלי כרטיס אשראי "חבר": חצי ק"ג גלידה ברשת "גולדה"
  • לבעלי אמריקן אקספרס: החזר כספי בגובה 10% החזר כספי
  • לבעלי מאסטרקארד: כפל צבירת נקודות; ארוחה חינם במקדונלד'ס בשווי של עד 45 שקל בקניית ארוחה נוספת; 50% במכונות המשקה והחטיפים האוטומטיות משקר, הנושאות את מדבקת המבצע.
  • ללקוחות בנק לאומי ו-PEPPER: החזר כספי בגובה של 50 שקל ל-15,000 הלקוחות הראשונים שיעשו שימוש בכרטיס האשראי של לאומי באמצעות אפליקציית גוגל פיי.
  • לבעלי MAX: הטבת הצטרפות של 30 שקל מתנה בארקפה, 25 שקל למימוש בצומת ספרים בקנייה מעל 100 שקל, 30 שקל בקרביץ בקנייה מעל 100 שקל, וכן 1+1 ברכישת משקה ברשת בי פרש.

איך משתמשים בגוגל פיי?

הזנת פרטי אשראי

כדי לבצע תשלום באמצעות גוגל פיי, המשתמש צריך להחזיק כרטיס אשראי שהונפק על ידי הבנקים התומכים: פועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות, הבינלאומי הראשון ויהב, או של ישראכרט, כאל ומקס.

על המשתמש להוריד לטלפון הסלולרי את אפליקציית Google Pay ולהזין את פרטי כרטיס האשראי.
לאחר שמזינים את פרטי כרטיסי האשראי הללו בפעם הראשונה – אין צורך יותר להסתובב עם הכרטיס הפיזי בארנק.

איפה משלמים בגוגל PAY?

בכל חנות שבה מותקן מסוף EMV, אפשר לשלם בסלולרי ללא מגע ובלי להזין את הקוד. כיום החוק מחייב כמעט את כל החנויות להתקין מסוף כזה, כך שהשירות זמין ברוב החנויות.

איך משלמים בגוגל פיי?

כדי לשלם בחנויות, יש לבטל את הנעילה של מסך הטלפון ולהניח אותו בסמוך למסוף, מבלי לפתוח את האפליקציה. אפשר גם לבחור באיזה מהכרטיסים שהוזנו לשלם (כך שאם יש למישהו גם ישראכרט וגם ויזה, והוא מעדיף בכל פעם לחייב כרטיס אחר, הוא יכול לבחור).

פואנטה בטלגרם

באילו מכשירי סלולר השירות זמין?

השירות, כאמור, נתמך במכשירי אנדרואיד. אם יש לכם אייפון, אתם יכולים להשתמש ב-Apple Pay.

האם אפשר לשלם בגוגל פיי אונליין?

כן, באמצעות כפתור Google Pay אפשר לשלם באתרי קניות מובילים באינטרנט.

האם צריך לזכור את הקוד הסודי?

לא, אין צורך לזכור ולהקליד את הקוד הסודי.

האם אפשר לראות את ריכוז העסקאות?

כן, אפשר לצפות בפירוט החיובים ואפשר גם לצבור את ההטבות שמציעות חברות האשראי.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות