APPLE WATCH SERIES 7: מה חדש בשעון החכם סדרה 7 של אפל ומה מחירו?

APPLE WATCH SERIES 7: מה חדש בשעון החכם סדרה 7 של אפל ומה מחירו?

APPLE WATCH SERIES 7 הוא שעון חכם קצת יותר גדול ומעוצב מאפל ווטש 6. מהם החידושים בתחום המדדים וכמה הוא עולה? היכנסו לחדשות הטכנולוגיה בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

השעון החכם החדש של אפל – APPLE WATCH SEREIS 7, שהוכרז באירוע ההשקה של אייפון 13היא, מוגדר על-ידי החברה כשעון העמיד ביותר שהיא אי פעם ייצרה. השעון, שנמכר כבר בישראל, מגיע בשני גדלים – כאשר כצפוי, אפל הגדילה את המסך בשניהם. ניתן לבחור בין אפל ווטש בגודל 42 מ"מ (לעומת 41 מ"מ) לבין שעון בגודל 46 מ"מ (לעומת 45 מ"מ).

שולי מסך ה-OLED באפל ווטש החדש הם בעובי של 1.7 מ”מ בלבד, כך שבאפל מתגאים ביכולת להציג כעת עד 50% יותר טקסט במסך.

APPLE WATCH SERIES 7 – מה תמדדו באמצעותו?

בהשקה הקודמת אפל בישרה על הוספת מדד חשוב – מד חמצן בדם.

הפעם מבחינת המדדים, אפל לא הוסיפה תכונות חדשות פורצות דרך. השעון החדש מציע את אותן תכונות – מעקב שינה, מדידת דופק, מד צעדים וכו'.

apple watch series 7

 

אז מה כן חדש?

באפל אומרים שמערכת ה-Watch OS 8 מספקת מעקב טוב יותר אחרי פעילויות ספורט. בנוסף, יש כעת תמיכה בזיהוי נפילות בזמן אימונים, כאשר הדגש הוא על זיהוי נפילות בקרב רוכבי אופניים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אפל שמה דגש על השינוי בעיצוב ועל כמה תכונות נוספות, כמו מקלדת מלאה עם הקלדה נוחה (באמצעות הקשה ידנית על האותיות או החלקה), ולהשתמש במנגנון חיזוי מילים.

בנוסף, הדגמים החדשים מגיעים עם מידע always on משופר ועוד.

 

 

מבחינת טעינה, באפל ווטש החדש קיימת טעינה מהירה שמאפשרת 8 שעות שימוש למעקב אחרי שינה, אחרי 8 דקות טעינה. באופן כללי, בחרה אומרים שהטעינה מהירה יותר ומספיקות 45 דקות לטעינה של 80% מהסוללה.

הסוללה תספק עד 18 שעות שימוש, כאשר הפעם שקע הטעינה הוא שקע USB-C המאפשר הטענה מהירה בעד 33%.

פואנטה בטלגרם

 

גם העמידות בסדרת השעונים של אפל שופרה ביחס לסדרה הקודמת.

המסך של APPLE WATCH SERIES 7 עמיד יותר לשברים, וקיימת עמידות בפני אבק בתקן IP6X ועמידות למים בתקן ATM5. המשמעות היא שאפשר לשחות איתו במים רדודים (לא לצלול).

מבחינת העיצוב, השעון דק יותר וכולל מהדורה מיוחדת עם הרמס. בהשוואה לדורות הקודמים, שעון ה-Apple Watch 7 משווק במגוון גדול יותר של צבעים, ביניהם ירוק, אדום, כחול, שחור וכסוף. גם הפעם ניתן להתאים מגוון רצועות, ביניהן רצועות עור, סיליקון, בד ועוד.

מחיר אפל ווטש 7

מחירה של הסדרה החדשה APPLE WATCH SERIES 7 גבוה יחסית ומתחיל בכ-400 דולר לפני מסים. המחיר כמובן משתנה בהתאם לגודל ובהתאם לדגם.

בישראל, המחיר ההתחלתי הוא סביב 1,730 ש"ח לגרסת GPS. קיימת כמובן גם גרסת סלולר (eSIM), ומי שמעדיף אותה ישלם עוד כ-330 ש"ח.

הנה כמה דוגמאות למחירים:

KSP1,729 ש"ח לאפל ווטש 7 בגודל 41 אינץ' גרסת GPS
באג1,749 ש"ח לאפל ווטש 7 בגודל 41 אינץ' גרסת GPS
KSP2,159 ש"ח לאפל ווטש 7 בגודל 41 אינץ' גרסת GPS + סלולר
באג2,319 לאפל ווטש בגודל 45 אינץ' בגרסת GPS + סלולר

 

 

 

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות