רשת פליינג טייגר (flying tiger) נפתחה. מותג נוסף בקבוצת פוקס

רשת פליינג טייגר (flying tiger) נפתחה. מותג נוסף בקבוצת פוקס

רשת פליינג טייגר עושה עלייה לישראל כחלק מקבוצת פוקס. היום נפתחה החנות הראשונה, בקרוב עוד כמה חנויות – בעיקר באזור המרכז

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת חדשה מושקת בישראל תחת קבוצת פוקס, והפעם לא רשת אופנה או הנעלה – אלא מעין רשת סטוק. מדובר ברשת פליינג טייגר (flying tiger copenhagen). על מדפיה נמכרים מוצרי נוי לבית, כלי מטבח, משחקים וצעצועים, גאדג'טים, אביזרי ספורט וכושר, מחלקת DIY, כלי כתיבה, מוצרי נייר, אקססוריז למשרד ועוד. במידה רבה, היא דומה לרשתות כמו מיניסו (MINISO) ודייסו (DAISO) שפתחו כאן סניפים בשנים האחרונות. רשת דייסו, אגב, נסגרה ע"י בעלי הזיכיון לאחרונה לאחר שלא הצליחה בארץ.

flying tiger copenhagen – מה תמצאו שם?

כאמור, flying tiger copenhagen הדנית היא מעין חנות פופ, או "לייף סטייל", שמרכזת מוצרים לבית ולמשרד. השיטוט בין מדפי פליינג טייגר הוא תאווה לעיניים, מה שלעתים קרובות מקל על המעבר לכיס… נמכרים בה כל מיני פריטים – כולם מעוצבים בצורה משובבת עין ומרביתם כאלה שאפשר להסתדר בלעדיהם. זו מסוג החנויות שתמיד אפשר למצוא בה מתנה, למשל, במיוחד לבני נוער ולצעירים שאוהבים את הפריטים הצבעוניים וה"מגניבים".

החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי בתל אביב, וייפתחו עוד 5 חנויות ברחבי הארץ בשבועות הקרובים. הסניפים הנוספים של flying tiger copenhagen ייפתחו בגרנד קניון חיפה, בנמל תל אביב, בביל"ו סנטר, בסינמה סיטי ראשל"צ ובקניון עזריאלי ראשונים.

גודלן הממוצע של החנויות נע בין 150-250 מ"ר.

מדובר ברשת מצליחה מאוד בעולם, שראשיתה בדנמרק בשנת 1995. כיום יש לה 887 חנויות ברחבי העולם בכ-29 מדינות.

מגוון הקטגוריות רחב וכך גם המחירים, שמתחילים ב-5 ש"ח לפריט.

על העיצוב המיוחד של הפריטים אמון צוות מיוחד שגם זכה בפרסים.

פליינג טייגר נכנסת למועדון דרים קארד

פליינג טייגר מצטרפת למועדון הלקוחות Dream Card של קבוצת פוקס – קבוצה שכוללת, בין היתר, את רשת FOX, אמריקן איגל, פוט לוקר, צ'ילדרנס פלייס, ללין, מנגו, דרים ספורט, שילב ועוד.

המועדון מעניק צבירת Cash Back בכל קנייה במותגי המועדון, כאשר הצבירה נעה בין 10% ל- 15% לבעלי כרטיס האשראי Dream Card VIP. בנוסף, המועדון מעניק 30% הנחה גם ברשת זו בחודש יום ההולדת והטבות נוספות במסגרת כרטיס המועדון. בטרם ההצטרפות לכרטיס האשראי, מומלץ לקרוא את הפרטים בכתבה על דרים קארד VIP שפרסמתי כאן לאחרונה.

ההתרחבות של קבוצת פוקס לקטגוריות שונות מורגשת ביתר שאת בתקופה האחרונה, לאחר שהיא פתחה גם את רשת RED בשיתוף עם חברת הוט – רשת למכירת טלפונים סלולריים ומוצרי מובייל.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות