פיצה דומינוס אקסטרה: יותר גדולה ומגיעה עם מטבלים. טעים?

פיצה דומינוס אקסטרה: יותר גדולה ומגיעה עם מטבלים. טעים?

אם תמיד הרגשתם שהפיצה של Dominos קטנה לכם מדי, עכשיו נכנסה לתפריט דומינוס אקסטרה: פיצה יותר גדולה שמגיעה גם עם שני מטבלים. שווה? מבחן טעימה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בישראל יש פריחה של מסעדות המתמחות בפיצות מיוחדות, ויש גם כידוע פריחה מטורפת של משולחי אוכל באמצעות שירותים כמו משלוחה, WOLT ואחרים. לכן, דומינו'ס פיצה חייבת כל הזמן להמציא את עצמה מחדש עם מנות חדשות. הפעם מדובר בהשקת דומינוס פיצה אקסטרה, כשהרעיון מאחורי המילה "אקסטרה" הוא שהפיצה מגיעה עם אקסטרה גודל, אקסטרה טעם (יש תוספת גבינה) וגם עם שני מטבלים הכלולים במחיר.

דומינוס פיצה אקסטרה – מבחן טעימה

אז כאמור, דומינו'ס פיצה אקסטרה זו פיצה גדולה יותר מהפיצה המשפחתית הרגילה של דומינוס: 16 אינץ' במקום 14 אינץ'. אם נדמה לכם שזה הבדל קטן, מסתבר שלא. זה לגמרי משמעותי מבחינת תחושת השובע, ולמעשה חוסך את הצורך להזמין 2 פיצות עבור מי שתמיד מרגיש שפיצה אחת לא מספיקה כדי להשביע 4 אנשים.

פיצה דומינוס אקסטרה
צילום: אסף פרץ

 

מדובר בפיצה עם עם בצק דק וכמות גבינה נדיבה. במגש הגדול הייעודי לפיצה אקסטרה של דומינו'ס יש מקום מיוחד לשני הדיפים המגיעים עם הפיצה. המטבלים הללו הם קבועים: האחד דיפ פסטו והשני דיפ איולי שיפקה. במבחן הטעימה שלנו, הטועמים לא התלהבו מהדיפים. הם אמרו שהם "נחמדים", אבל לא מהווים סיבה מיוחדת להזמין את הפיצה הזאת על פני פיצה אחרת. דווקא הגודל הוא שקרץ להם יותר. הדיפים אכן טעימים, אך לא מאוד מיוחדים ולא מייצרים איזשהו שדרוג משמעותי לטעמה של הפיצה.

מחיר: 80 ש"ח לפיצה דומינוס אקסטרה; מבצע של כ-140 ש"ח פיצה דומינו'ס EXTRA ופיצה משפחתית רגילה.

הפיצה הכי טעימה בדומינוס – סיציליאנית

לפני כמה חודשים דומינו'ס פיצה השיקה פיצה סיציליאנית – ואם עדיין לא טעמתם אותה, זה בהחלט מומלץ. לטעמנו, זו הפיצה הכי מוצלחת שיש כיום לדומינוס פיצה, בעיקר בזכות הבצק העבה והמיוחד.

אמנם, יש לדומינוס גם פיצה צ'יזי קראסט עם מוצרלה זיתים ועוד מנות שבהן היא מציעה חידושים בבצק, אבל הפיצה הסיציליאנית של דומינוס היא ליגה אחרת.

אם אתם מחפשים רעיון למנה שהיא לא פיצה, בהחלט שווה לטעום כריך סלופי ג'ו וסלט קיסר בדומינו'ס פיצה, וגם כריך קרניבור ומיט רולס.

תזכורת – דמי משלוח בדומינוס פיצה

מה שחבל הוא שדומינוס פיצה החלה לגבות דמי משלוח – ואילו בעבר משלוח פיצה בדומינוס היה חינם. בכך היא מאבדת במידה מסוימת מהיתרון שהיה לה על פני מתחרים. כמה עולה משלוח בדומינוס פיצה? 12 ש"ח על כל הזמנה, וזה לא כל כך מעט בהתחשב בעובדה שיש גם להוסיף טיפ לשליח, כך שכל הזמנה מתייקרת בכ-25 ש"ח פחות או יותר.

בחברה ממשיכים לאפשר ללקוחות לשלם בצורה נוחה, כמו למשל תשלום באפל פיי או תשלום בביט בדומינוס פיצה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות