בא לכם פרנץ' טוסט? אנג'ל השיקה את לחם וויקנד - שיימכר רק בימים מסוימים

בא לכם פרנץ' טוסט? אנג'ל השיקה את לחם וויקנד – שיימכר רק בימים מסוימים

אמנם אפשר להכין פרנץ' טוסט כמעט מכל לחם, אבל אנג'ל השיקה לאחרונה את לחם וויקנד (WEEKEND) שאמור לשדרג את החוויה. טעמנו

פרנץ' טוסט מלחם וויקנד / לחם WEEKEND של אנג'ל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי לא אוהב פרנץ' טוסט…? הפינוק הזה אמנם מתאים לכל יום בשבוע, אבל יש לא מעט אנשים ששומרים אותו לארוחת הבוקר של שבת. זה גם מה שהבינו במאפיית אנג'ל, אשר השיקה לאחרונה את לחם וויקנד (WEEKEND) – לחם מיוחד עבור פרנץ' טוסט. מדובר בלחם פרוס, אשר הפרוסות שלו יותר עבות מלחם פרוס רגיל. מעבר לעובי הפרוסות, הלחם הזה שונה משאר הלחמים של אנג'ל בדבר נוסף – הוא לא נמכר כל השבוע… אז האם שווה לחכות לסופ"ש כדי לקנות אותו? מבחן טעימה…

לחם וויקנד לפרנץ' טוסט / לחם WEEKEND של אנג'ל. צילום: דפנה הראל כפיר

לחם WEEKEND של אנג'ל: הפרנץ' טוסט יותר טעים?

אז כאמור, לחם WEEKEND של אנג'ל מיועד במיוחד לפרנץ' טוסט – וזאת גם בגלל שהפרוסות שלו עבות וגם בגלל הטעם והמרקם שלו, שאינן דומים ללחמים אחרים של אנג'ל. הפרוסות רכות ואווריריות, והן גם מתקתקות.

במבחן הטעימה שלנו הוא הצליח בגדול, בעיקר כמובן אם אתם מכינים פרנץ' טוסט מתוק (יש גם הרבה אנשים שמעדיפים לחם מטוגן מלוח, ואז ייתכן שלחם WEEKEND) פחות יתאים להם.

אגב, אמנם הלחם הזה מיועד להכנת פרנץ' טוסט, אבל כמובן שאפשר לאכול אותו גם כמו שהוא או עם ממרח, כצנים ועוד. אפשר הכין איתו כריך לבית הספר או לשלב אותו בכל ארוחה.

 

אגב, הלחם נושא את תו vegan friendly ומתאים גם לארוחות בשריות, חלביות, צמחוניות וטבעוניות.

כאמור, אם אתם מאוד אוהבים לחם כזה, כדאי שתכוונו את עצמכם לסוף השבוע ולא תנסו למצוא אותו בתחילת השבוע.

סימון תזונתי בלחם אנג'ל וויקנד

כאמור, אחד הדברים הבולטים כאשר טועמים את הביס הראשון הוא המתקתקות של לחם וויקנד. זה כמובן בא לידי ביטוי גם בסוכר – אשר מופיע שלישי ברשימת הרכיבים התזונתיים שכוללים: קמח חיטה, מים, סוכר, קמח חיטה מלא, שמרים, מלח, סיבים תזונתיים, מתחלבים (E481, E471, E472e), חומר משמר (E282), אנזימים וחומר מעכב חמצון (E300).

סימון תזונתי ב-100 גרם

  • 264 קלוריות
  • 1.9 גרם שומנים
  • 396 מ"ג נתרן
  • 8.8 גרם סוכרים
  • 2.25 כפיות סוכר
  • 3.6 גרם סיבים תזונתיים
  • 8.1 חלבונים

בשורה התחתונה – פריט חובה לסופ"ש?

לחם WEEKEND הוא לחם טעים וכיף להכין ממנו פרנץ' טוסט, אבל כמובן שגם אם תכינו פרנץ' טוסט מכל לחם אחר תוכלו ליהנות לא פחות. כדאי לקחת בחשבון שהוא מכיל כמות יותר גדולה של סוכר מזו של לחם רגיל.

מחיר לחם וויקנד

מחיר לחם WEEKEND גבוה יותר מלחמים רגילים, ודומה ללחמים המיוחדים של אנג'ל. מדובר בכ-17 ש"ח לאריזת 750 גרם (בדומה למשל ללחם עינן של אנג'ל).

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות