פודקאסט טריפל: באיזו מהירות תגלשו באמת אם תתחברו לסיבים אופטיים?

פודקאסט טריפל: באיזו מהירות תגלשו באמת אם תתחברו לסיבים אופטיים?

יש לנו אחלה טיפים בשבילכם בפודקאסט טריפל, במיוחד אם אתם שוקלים להתחבר לסיבים האופטיים של פרטנר, בזק, סלקום, הוט או אנלימיטד?

סיבים אופטיים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

תשתית הסיבים האופטיים הולכת ונפרסת במקומות רבים בארץ, כך שיותר ויותר ישראלים שוקלים להתחבר לסיבים אופטיים של סלקום, פרטנר, בזק, הוט או אנלימיטד. מצד אחד, אין ספק שזה מאוד קוסם לגלוש במהירות של 1GB – במיוחד לאור העובדה שבבתים רבים בישראל מהירות הגלישה הממוצעת היא של כמה עשרות מגה בייט בלבד, אבל מצד שני – חבילת סיבים אופטיים היא חבילה יותר יקרה מחבילה רגילה.

שוקלים להצטרף לחבילת סיבים אופטיים? קבלו כמה טיפים

בפרק 25 של הפודקאסט טריפל, הקדשנו את החלק הראשון של של שיחתנו לסיבים האופטיים – מתוך הבנה שחלק גדול מהצרכנים בישראל מרגישים קצת אבודים. טריפל הוא פודקאסט צרכני-טכנולוגי שבו פואנטה משתפת פעולה עם שני עיתונאי טכנולוגיה מצוינים – ניב לילאן מאתר "החיבור" וצחי הופמן מאתר The Gadget Reviews". בכל פרק אנחנו מדברים על שלושה נושאים, ולקינוח מספקים המלצת צפייה…

הפעם, כאמור, הפרק נפתח בכמה טיפים שווים ושימושיים על סיבים אופטיים, מתוך הבנה שהצרכנים הישראלים מרגישים קצת אבודים מול הפרסומות לכל מיני חבילות שממותגות עם המונח "פייבר".

טיפים שכדאי לדעת על חבילות סיבים אופטיים

אז מה תוכלו לשמוע בפרק?

  • חוויית ההתקנה – מה בעצם המשמעות של התקנת סיבים אופטיים
  • איפה יותר משתלם – סיבים אופטיים בבזק, סיבים אופטיים בפרטנר וכן הלאה
  • איזו מהירות גלישה תקבלו בפועל אם תתחברו לחבילת סיבים אופטיים במהירות 1GB.
  • שערוריית התמחור הגבוה של בזק
  • האם להתחבר כעת לסיבים אופטיים או לחכות?
  • למה המהירות לא סימטרית – מהירות ההעלאה מאוד איטית ואילו מהירות ההורדה מהירה?

פואנטה בטלגרם

עוד בפודקאסט טריפל

כאמור, כשם שהשם "טריפל" מרמז, בכל פרק אנחנו מדברים על שלושה נושאים. אז מה עוד תשמעו בפרק 25 של טריפל? בחלק השני תגלו כל מה שחדש בווינדוס 11, אשר מיקרוסופט הכריזה עליה לאחרונה.

בחלק השלישי תשמעו על הרפורמה שכנראה תיקח אותנו אחורה… רפורמת הוואטס אפ שמוביל משרד התקשורת. לכאורה, המטרה היא שחברות התקשורת ייתנו לנו שירות טוב יותר באמצעים דיגיטליים בוואטס אפ ובצ'אט. בפועל, החברות קיבלו אישור לא להאריך את שעות הפעילות מוקדי השירות הטלפוניים – והתוצאה תהיה שבמקום נציגים אנושיים שנותנים מענה מדויק ללקוח, הלקוחות ימצאו את עצמם מול רובוטים שנותנים תשובות גנריות ולא רלבנטיות.

בפרקים הקודמים של טריפל

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות