מתכננים לקנות סלולרי באילת? חנות בזקסטור נפתחה, בדקנו את המחירים

לפני שאתם רצים לקנות סלולרי בבזקסטור אילת - היכנסו לכתבה הזאת

חנות בזקסטור נפתחה באילת ומציעה טאבלטים, אוזניות וסמארטפונים ללא מע"מ. משתלם לכם לקנות שם? בדקנו את המחירים

חנות בזקסטור באילת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הרבה ישראלים דוחים את הקניות שלהם לחופשה באילת – והאמת שבצדק, לפחות בתחום האלקטרוניקה והסלולר. מכשירי הסלולר באילת זולים יותר מאשר במקומות רבים בעולם. לכן, לאחרונה נפתחו שם כמה חנויות גדולות, כמו החנות של וואלה שופס ושל מחסני חשמל. כעת גם בזק פותחת בזקסטור באילת, ואם אתם מתכננים לקנות אוזניות, טאבלט או סלולרי באילת, כדאי להוסיף את האפשרות הזאת לסקר המחירים שלכם.

אגב, רוב הרשתות מאפשרות להזמין מוצרים דרך האתר שלהן לאיסוף בסניפי אילת. בזק מאפשרת הזמנת סמארטפון מראש לפני החופשה, וכאשר הלקוח מגיע לאילת נציג בזקסטור מביא להם את המוצר למלון.

בזקסטור באילת – פרטים נוספים

לפי סקר שבזק ביצעה, 64% מהנשאלים ביקרו באילת ב-3 השנים האחרונות ומחצית מהנופשים באילת ציינו שהם מנצלים את הביקור בעיר כדי לרכוש סמארטפון או מחשב חדש. המשמעות היא כי נמכרים באילת כמיליון סמארטפונים ב-3 שנים, המהווים כ-10% ממכירות הסמארטפונים בישראל.




בזק, מן הסתם, רוצה נתח מהעוגה הזאת. עד כה היה לבזק דוכן מכירות ברחוב ההשכלה באילת, וכעת, היא רוצה להגדיל את הנוכחות שלה ובמקום הדוכן היא פותחת בזקסטור ברחוב תרשיש.

בחנות נמכרים טלפונים סלולרים, מוצרי גיימינג, טאבלטים, מחשבים ניידים, טלווזיות, אוזניות, רמקולים וכו'.

בזקסטור באילת: האם משתלם לקנות שם אייפון?

כפי שניתן לראות, בזקסטור באילת היא לא תמיד האפשרות הזולה ביותר לרכוש את המכשירים, ומומלץ לבצע השוואת מחירים לפני שאתם מזמינים.

השוואת מחירי סמארטפונים בין בזק ל-KSP

אתר בזקסטור בזקסטור אילת KSP KSP אילת
אייפון 12 PRO MAX 4,639 3,965 4,630 3,957
להזמנה >
גלקסי S21 אולטרה 4,599 3,931 4,299 3,674
להזמנה >
גלקסי A72 1,799 1521 1,825 1,559

פואנטה בטלגרם

נזכיר כי בזק מאפשרת לרכוש את המכשיר בתשלומים דרך חשבון הטלפון שלה ומציעה לכאורה הצעה אטרקטיבית, שלפיה התשלום לא יתפוס את מסגרת האשראי. אולם, חשוב לדעת שההצעה הזאת מייקרת מאוד את העסקה והיא לא מומלצת. הריבית שבזק גבוהה על עסקה בתשלומים מחוץ למסגרת האשראי היא ריבית רצחנית שמייקרת את המכשיר במאות שקלים.



היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות