ביקורת אהבה ומגפה בקאמרי: מצחיקה וממחישה את הטירוף

ביקורת אהבה ומגפה בקאמרי: מצחיקה וממחישה את הטירוף

ההצגה אהבה ומגפה בקאמרי מציגה סיטואציות הזויות במלונית קורונה, ומזכירה מה עבר עלינו לא מזמן. בין השחקנים: נטע גרטי ונדב נייטס. ביקורת

ההצגה אהבה ומגפה בקאמרי. נטע גרטי ונדב נייטס
נטע גרטי ונדב נייטס, "אהבה ומגפה" בקאמרי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בעיצומה של המגפה, בתוך מלונית קורונה, חיי האהבה שלנו חשופים, הסודות מתגלים, דעות קדומות מתרסקות וחלומות מתנפצים. "אהבה ומגפה" בקאמרי היא אחת ההצגות הראשונות שנולדו מתוך החוויה המטלטלת שעוברת על האנושות בשנתיים האחרונות, והיא פשוט מצוינת. הטקסטים המדויקים, המשחק המשובח, התפאורה המיוחדת והמוזיקה שממסגרת את הכול – כל אלה לוקחים את הצופים ל-90 דקות של צחוק מתגלגל, אמפתיה וקצת התבוננות עצמית.

משתתפים: נטע גרטי, קרן מור / כינרת לימוני, נטע גרטי, נדב אסולין ונדב נייטס.

ביקורת אהבה ומגפה: שונה ומרעננת

הדבר הראשון שראוי לכתוב בביקורת "אהבה ומגפה" – הוא שזו לא הצגה רגילה, עם התחלה אמצע וסוף. היא לא טרגדיה כמו אדיפוס, מחזמר, כמו ההחב"דניקים, היא לא מחזה קלאסי, כמו "מותו של סוכן" בקאמרי, והיא לא עיבוד לספר, כמו "כימים אחדים" או "גדר חיה". היא שונה. מדובר בכמה סיפורי אהבה קצרים, מצחיקים, מרגשים ופרועים – אשר לא קשורים זה לזה ונכתבו ע"י יוצרים שונים.

כותבים: בת חן סבג, יואב שוטן-גושן, עירד רובינשטיין, גור קורן, נועה לזר קינן.

כינרת לימוני ונדב אסולין בהצגה אהבה ומגפה בקאמרי
כינרת לימוני ונדב אסולין בהצגה אהבה ומגפה בקאמרי. צילום: דפנה הראל כפיר

היוצרים הוזמנו בתקופה מטורפת לכתוב מחזות קצרים על תקופה מטורפת, שבה רבים מאיתנו מצאו את עצמם מתמודדים עם אמיתות שבחיי השגרה מודחקות או נדחקות לפינה.

המכנה המשותף היחיד שמחבר בין המחזות הוא שכולם מתרחשים באותו חדר במלונית קורונה, שאליה הם כמובן הגיעו בעל כורחם.

המעבר בין הקטעים מתבצע באופן טבעי, כאשר נכנסות דמויות עטופות מכף רגל ועד ראש לחטא את החדר. ברקע נשמעת בכל פעם מוזיקה קצבית אחרת ומכניסה את הצופים לאווירה הקצבית.

התוצאה הסופית היא הצגה כייפית ומרעננת, שמשלבת תובנות, רגעים של עצב והרבה רגעים של צחוק. כל זה בתקופה שהמגפה עדיין לא מאחורינו, אבל תהליך העיבוד שלה כבר החל וחלק מהשלכותיה על הפרט ועל החברה מורגשות.

אהבה ומגפה בקאמרי
שחקני "אהבה ומגפה" בקאמרי. צילום: דפנה הראל כפיר

 

היוצרים נוגעים ברגישות ברבדים רבים ועמוקים של אהבה, זוגיות, הגשמת חלומות, בדידות, דעות קדומות ועוד. כל זה בהובלתו של עירד רובינשטיין, האחראי על הבימוי ועל הקונספט; ערן עצמון (תפאורה), רועי ירקוני (מוזיקה), לירון דן (עוזרת במאי) ועוד.

אל תחמיצו את ההצגה "אהבה ומגפה" בקאמרי.

גולשי פואנטה זכאים להנחה גדולה ולרכוש כרטיס ב-75 בלבד, במקום מחיר מלא של 220 ₪!

 

הקאמרי הצגות בהנחה

 

לעוד הנחות היכנסו לכתבה לוח הצגות הקאמרי

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות