ביקורת מחזמר: החיים הם קברט בקאמרי. 120 דקות של הנאה

ביקורת מחזמר: החיים הם קברט בקאמרי. 120 דקות של הנאה + הנחה לגולשי פואנטה

אם אתם רוצים מסע בזמן עם מחזות הזמר הגדולים, בביצועים מרהיבים – אל תפסידו את החיים הם קברט בקאמרי. ויש גם הנחה גדולה לגולשי פואנטה!

איציק כהן במחזמר החיים הם קברט בקאמרי
איציק כהן בתפקיד אלברט במחזמר "החיים הם קברט". צילום: הקאמרי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

למי שאוהב מחזות זמר, "החיים הם קברט" בקאמרי מבטיח שעתיים של הנאה. הסיבה פשוטה – לא מדובר ב"הימור" על מחזה שאתם לא מכירים, אלא בביצועים ללהיטי מחזות הזמר מכל הזמנים. קצת בדומה ל"מאמה מיה" שבו לקחו עלילה שמהווה חוט מקשר בין השירים של להקת "אבבא", גם במחזמר "החיים הם קברט" יצרו עלילה שמחברת בין שירים אהובים ממחזות זמר, החל מ"שיער" ועד "קזבלן".

החיים הם קברט

נקודת הפתיחה כבר מבטיחה שאתם מכירים את כל השירים… כנראה זמזמתם אותם לא פעם בעבר ותזמזמו אותם עוד יותר אחרי שהמסך יירד.

אולם, מחזמר כידוע הוא לא סתם שירים. כדי להפוך אותו מהצגה למחזמר, נכנסים לתמונה כמה מרכיבים נוספים – הכוריאוגרפיה, התלבושות והתפאורה.

זה, לטעמי, ה-X פקטור של "החיים הם קברט". נבחרת השחקנים-זמרים, הכוללת את איציק כהן, דנה פרידר (או רונה-לי שמעון) ועוד רבים וטובים – מפתיעה את הקהל שוב ושוב בביצועים קוליים מעולים, שילובי קולות הרמוניים, ריקודים בסגנונות שונים ותלבושות מרהיבות – כל זאת על רקע התפאורה המושקעת המתחלפת במהירות בהתאם למחזמר.

דנה פרידר - החיים הם קברט בקאמרי - הנחה
דנה פרידר ושחקני הקאמרי במחזמר "החיים הם קברט". צילום: הקאמרי

 

כאמור, בין השירים שזורה עלילה שתפקידה לעטוף את כל החלקים לכדי מחזה אחד… זו אולי נקודת התורפה של המחזמר, משום שסיפור העלילה קצת מאולץ. למרות זאת, לטעמי, התוצאה נהדרת. במרכז העלילה עומד אלברט (איציק כהן), שמשתף את הצופים בסיפור על אמו – שחקנית שהלכה לעולמה ונהגה לשחק בכל מחזות הזמר הגדולים. אנחנו פוגשים את אלברט בפיג'מה, על ספה בדירת אמו, והוא מגולל את הסיפור ומוביל את הצופים אל מחזות הזמר השונים.

כהן עושה את התפקיד במקצועיות, בחן ובהומור האופייני לו, ומצליח לצלוח גם את החלקים שבהם החיבורים קצת מאולצים והמעברים בין השירים לא טבעיים מספיק.

מי שרגיל לצפות בקפטן איוב מפאודה, זוכה (שוב) להיחשף לכישרון האדיר של איציק כהן ולהומור שלו. כהן מדלג בקלילות בין דמויות, שר, רוקד, מחליף תלבושות בקצב מסחרר ולעתים חורג בחינניות מהטקסט תוך שילוב של הערות אקטואליות.

הנחה החיים הם קברט בקאמרי
איציק כהן ושחקני הקאמרי במחזמר "החיים הם קברט". צילום: הקאמרי

 

כל צוות השחקניות והשחקנים מפליאים בשירה ובריקוד, ומפגינים יכולות קוליות שלא מביישות זמרים מקצועיים בארץ או בעולם.

התלבושות, המותאמות בכל פעם לנושא המחזמר, לוקחות את הקהל בכל ביצוע למקום אחר, לזמן אחר ולחוויה אחרת.

רגע הצופים מפליגים בדמיונם עם סיפור הפרברים לשנות ה-50 בארה"ב, רגע הם מרחפים בעולם ההיפי של "שיער" ורגע הם בעיירה יהודית באירופה.

החיים הם קברט – רשימה מלאה של מחזות הזמר

 

  • קזבלן
  • סיפור הפרברים
  • שיער
  • יוסף וכותונת הפסים המשגעת
  • כנר על הגג
  • מצחיקונת
  • המפיקים
  • שגעון המוסיקה
  • שלמה המלך ושלמי הסנדלר
  • פשוט לאהוב
  • קברט
  • שורת המקהלה
  • עלובי החיים

משתתפים

איציק כהן, דנה פרידר/ רונה לי שמעון, גל פופולר, רויטל זלצמן/ מיי פיינגולד, עופרי ביטרמן, נוי הלפרין, ירדן ניקפהמה/שני שאולי, הגר אנגל, ברק ביטון, שחף בלאש, שני דקל, יובל הבה, לירון ויגדור/ שחר אבורמן, ציון חורי, מעין טרייביש, אור משה, רז סלמון , רוני עובדיה, אדיר בובליל, אלה רוזנצוויג.

בימוי וכוריאוגרפיה: עוז מורג

הנחה לחיים הם קברט – אל תשלמו מחיר מלא

מחזמר כמו מחזמר, הוא לא הצגה רגילה. הוא ארוך יותר, משתתפים בו צוות גדולשל שחקנים והוא כרך בהרבה יותר תלבושות ותפאורה. בהתאם, גם המחיר גבוה יותר מכרטיס להצגה רגילה הלוח ההצגות של הקאמרי.

מחיר כרטיס למחזמר החיים הם קברט בקאמרי באזור העלייה עומד על 310 ש"ח. גולשי פואנטה זכאים להנחה יפה ויכולים לשלם 75ש"ח בלבד!

הנחה כזאת לא כדאי להחמיץ.

כדי לממש את ההנחה – יש ללחוץ על הקופון ולהזין את קוד הקופון 9687.

הקאמרי הצגות בהנחה

 

קראו עוד סקירות על מופעים ותערוכות


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות