הקאמרי: הצגות בהנחה לגולשי פואנטה - מחוברים לחיים

הלהיט של הקאמרי: "מחוברים לחיים" – בהנחה לגולשי פואנטה!

העיבוד הבימתי של סרט הקולנוע המשובח "מחוברים לחיים" מככב בלוח ההצגות של הקאמרי. כעת גולשי פואנטה יכולים לרכוש כרטיס בהנחה לקאמרי במחיר מוזל במיוחד. אל תחמיצו

מחוברים לחיים - הקאמרי הצגות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בין אם צפיתם בסרט הצרפתי המשובח "מחוברים לחיים" ובין אם לאו, את ההצגה "מחוברים לחיים" בקאמרי אתם חייבים לראות – ובמיוחד עם שובר ההנחה שיש לנו כאן באתר פואנטה במיוחד לגולשים שלנו.  המחיר המלא נע בין 150 ל-220 ש"ח לכרטיס, וגולשי פואנטה יכולים לרכוש אותו ב-85 ש"ח בלבד! אגב, אם אתם מחפשים הנחה על הצגות בקאמרי, שיתוף הפעולה בין פואנטה לתאטרון כולל עוד מגוון להיטים בלוח ההצגות של הקאמרי.

מחוברים לחיים בקאמרי – העלילה

לא במקרה מככבת "מחוברים לחיים" בלח ההצגות של הקאמרי. "מחוברים לחיים" בקאמרי בבימויו של אלון אופיר, הוא עיבוד בימתי לשובר הקופות הצרפתי המרגש, בכיכובם של שמואל וילוז'ני / אוהד שחר, שון מונגוזה, דודו ניב, אסתי קוסוביצקי, אנסטסיה פיין, נעמה שטרית, אופק כהן / גלעד מרחבי, מייקל אהרוני, שלומי אברהם / אדי אלתרמן.

סיפורו של המפגש הייחודי, המרגש והמצחיק בין פיליפ, אינטלקטואל עשיר, שמשותק מהצוואר ומטה לבין דְריס, צעיר ממוצא אפריקאי, שהשתחרר לא מזמן מהכלא והופך, כמעט במקרה, למטפל הביתי שלו. על פניו אין פחות מתאים ממנו לעבודה אך עם הזמן המפגש בין שני העולמות השונים והרחוקים מוליד חברוּת משוגעת, משעשעת, אמיצה ובעיקר בלתי צפויה, כזו שמצליחה לשנות את הסתכלותם של השניים על העולם והופכת אותם מחוברים יותר לעצמם, ולחיים.

העיבוד נוצר בשיתוף יוצרי הסרט, אוליבייה נקש ואריק טולדנו. הדרמה הקומית הזאת נוגעת במקומות הכי רגישים בנפשנו ומביאה אותנו להתעצב, לחייך ולהרהר במרכיבים הכי בסיסיים של חיינו – חברות, נתינה והתשוקה לאהבה.

הקאמרי הצגות בהנחה

 

 

תגובות: 0

נגישות