תמונות לחדר שינה - כך תלכו לישון בכיף ותתעוררו בכיף

תמונות לחדר שינה – כך תלכו לישון בכיף ותתעוררו בכיף

תמונות או צילומים? תמונה אחת או כמה תמונות? כך תבחרו תמונות לחדר שינה

תמונות לחדר שינה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




חדר שינה הוא חדר מיוחד בבית, ולכן בחירת תמונות לחדר שינה מצריכה לא מעט מחשבה ותכנון. מצד אחד, אנחנו לא נמצאים בחדר השינה רוב היום. מצד שני, זה המקום שבו אנחנו מבלים את הזמן הכי אינטימי ואיכותי ביממה. שם אנחנו נחים מעמל יומנו, שם אנחנו מרפים קצת מהמתחים, שם אנחנו מסיימים את היום ומתחילים את היום.

אז מה היינו רוצים לראות אל מול עינינו לפני שאנחנו הולכים לישון, כאשר אנחנו מתארגנים ליום עבודה או כאשר אנחנו מתעוררים בבוקר? מה היינו רוצים שבני הזוג שלנו יראו?

תמונות לחדר שינה – כל אחד וחדר השינה שלו

בחירה בתמונות לחדר שינה נגזרת לעתים קרובות גם מהמצב המשפחתי שלנו. אם אנחנו רווקים או רווקות שעבורנו חדר השינה הוא מעין חלון ראווה, ייתכן שנבחר תמונות שונות מאלו שנבחר אם אנחנו כבר בזוגיות קבועה, נשואים או בעלי משפחה.

יש מי שיעדיף לתלות תמונות לבית כולו בסגננון אחיד, ויש מי שלהפך – בכל חדר בבית יעדיף סגנון שונה.

אהבה, זה כל הסיפור

אם אתם טיפוסים רומנטיים, ייתכן שתעדיפו תמונות לחדר שינה בסגנון שמשדר אהבה ורומנטיקה. הצצה למבחר באתר מסגרת, מגלה לא מעט אפשרויות בז'אנר הזה. אלה יכולים להיות ציורים בצבעים עדינים או זועקים, החל מציור של זוג ציפורים ועד ציור של זוג נאהבים; ואלה יכולים להיות צילומים במגוון סגנונות. כאשר מדובר על מגוון סגנונות, המבחר הוא אדיר, החל מתמונה של גשר המנעולים בפריז ועד תמונה שאתם צילמתם בעצמכם בירח הדבש שלכם.

תמונות לחדר שינה – זה הזמן להירגע

כאמור, חדר השינה הוא המקום להירגע מהריצות, מהמתחים, מהוויכוחים בעבודה ומשאון הילדים. לכן, מעצבים רבים ממליצים לבחור תמונות לחדר שינה שיסייעו לכם להכניס את עצמכם לאווירה רגועה. תמונות כאלה יהיו בדרך כלל בצבעים שקטים יותר, גוונים פסטליים וקווים רכים.

לעתים קרובות תמונות או ציורים של פרחים הם הפתרון המושלם לחדר שינה. זה יכול להיות פרח אחד גדול ועדין, זה יכול להיות זר פרחים… משהו בבחירה הזאת מיד משדר מסר טבעי ומרגיע.

כמה תמונות כדאי לתלות בחדר השינה?

חדר שינה הוא חדר די עמוס… יש בו מיטה, בדרך כלל זוגית, וארון – בדרך כלל גדול. יש בו בדרך גם שידה ומראה. קחו בחשבון שלא כדאי להעמיס. יש מי שמעדיף כמה תמונות ויש מי שמעדיף תמונה אחת גדולה, אבל תמיד כדאי לזכור שכדי לשמור על אווירה שקטה ומסודרת, לא כדאי להגזים. כדאי גם לזכור שבדרך כלל על המיטה יש מצעים צבעוניים.

מעצבים רבים ממליצים להציב תמונה אחת או כמה תמונות ממש מעל המיטה. לכן, חשוב למדוד את המיטה ולהחליט מראש היכן תרצו למקם את התמונה או התמונות, כך שהמראה הכללי יהיה סימטרי ונעים לעין. מדדו גם את גובה המיטה והחליטו בהתאם באיזה גובה מעליה תרצו לתלות את התמונות בחדר השינה.

לא חשוב כמה תמונות תבחרו, תוכלו ליהנות כעת מהנחה מיוחדת של 30% עבור גולשי פואנטה (בהקשת קוד קופון Poenta30).

מחוץ למסגרת

במסגרת ההחלטה על התמונה או הציור שתרצו לתלות בחדר השינה, תצטרכו להחליט לא רק מה, אלא גם איך. הכוונה היא לחומר שעליו תרצו להדפיס את התמונה ולסגנון המסגרת שתרצו (או לא תרצו).

כך למשל תוכלו לבחור בפוסטר, בהדפסה על קנבס ואפילו בהדפסה על קאפה.

מסגור התמונות הוא עולם בפני עצמו, ומאפשר לכם טווח רחב של סגנונות, החל מתמונה ללא מסגרת כלל ועד תמונה עם מסגרת עץ מלכותית.

 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
תגובות: 0

נגישות