הדפסה על קאפה - הרבה פחות מסובך ממה שנדמה לכם

הדפסה על קאפה – הרבה פחות מסובך ממה שנדמה לכם

הדפסה על קאפה היא פתרון מהיר, נוח איכותי ולא יקר להדפסת תמונות לכל מטרה – החל מתלייה בסלון ועד מצגת לעובדים. מה כדאי לדעת?

הדפסה על קאפה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הדפסת תמונות היא אחד התחומים החדשניים ביותר בשנים האחרונות. נראה שעברו יובלות מאז ימי הפילם ופיתוח התמונות הקטנות שנכנסות לאלבום. כיום אפשר להדפיס על כל חומר כמעט – ואחת האפשרויות המעניינות היא הדפסה על קאפה.

הדפסה על קאפה – מה היתרונות?

קאפה היא חומר קל משקל באופן חריג, כך שהיא יכולה להוות פתרון מצוין להדפסה אמנותית של תמונה, הדפסה שיווקית של פרסומת או כל דבר אחר. תוכלו לקחת אותה אתכם להרצאה ולהיעזר בה לצורך הצגת מצגת, תוכלו לקחת אותה לכנסים, תוכלו להשתמש בה בסדנאות ועוד.

הקאפות כמובן מאפשרות גם ניוד וגם תלייה על הקיר, והן מגיעות עם מתלה מיוחד המאפשר לתלות את התמונה בקלות על וו או מסמר.

מי שחושש לגבי איכות ההדפסה יכול להיות רגוע, הטכנולוגיה מאפשרת הדפסה באיכות גבוהה מאוד שמבטיחה עמידות ואי דהיית צבעים לשנים רבות.

הדפסת תמונות בהנחה

אפשרויות הדפסה על קאפה

ביקשנו מאתר מסגרת, המתמחה בהדפסת תמונות, כמה טיפים לגבי הדפסה על קאפה. כפי שמסבירים שם, האפשרויות רבות גם מבחינת גודל ההדפסה וגם מבחינת סוג הקאפה:

קאפה לבנה עבה

כשמדברים על קאפה עבה, מדובר בעובי של 10 מ"מ (לא סינית!), עליה מוצמדת בחום התמונה ולאחר מכן עוברת ציפוי למינציה מט או מבריקה להגנה.

קאפה לבנה דקה

קאפה איכותית בעובי 5 מ"מ (לא סינית!), עליה מוצמדת בחום התמונה ולאחר מכן עוברת ציפוי למינציה מט או מבריקה להגנה. מיועד בעיקר כמצע לתמונה ממוסגרת ופחות לתמונה עצמאית

קאפה שחורה

מי אמר שקאפה חייבת להיות לבנה? קבלו גם אפשרות להדפסה על קאפה שחורה! מדובר בקאפה בעובי 4 מ"מ, שעליה מוצמדת בחום התמונה ולאחר מכן עוברת ציפוי למינציה מט או מבריקה להגנה. מתאים לתמונות עד גודל 100×70.

כמעט כל גודל וכל צורה שתבחרו

כמו במקרה של הדפסה על קנבס, שעליה כתבנו כאן בהרחבה, גם הדפסה על קאפה אפשרית במגוון צורות (מלבן לאורךף מלבן לרוחב, ריבוע ועוד).

מגוון הגדלים רחב מאוד. הוא מתחיל ב-20*26 ומגיע לגודל של עד 100*200 ס"מ.

תמונות מהמחשב או מהטלפון

ההדפסה פשוטה – למעשה כמעט כל תמונה ששמורה אצלכם בטלפון או במחשב ניתנת לשליחה להדפסה, בתנאי שהאיכות שלה מספיק גבוהה.

במידה שאתם חוששים לשלוח תמונה ולגלות בדיעבד שהיא לא מטושטשת, באתר מסגרת פתרו את ההתלבטות, ומציעים כלי שבודק האם ניתן להדפיס את התמונה על קאפה.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    קראו עוד כתבות שיעניינו אתכם

    תגובות: 0

    נגישות