תמונות למשרד: פיקאסו, אנדי וורהול או תמונת נוף? כך תבחרו

תמונות למשרד: מנהטן או פיקאסו, אנדי וורהול או תמונת נוף? כך תבחרו

תמונות למשרד הן לא רק אלמנט עיצובי חשוב שמשפיע על האווירה, אלא יכולות וצריכות להוות עוד נדבך בתהליך המיתוג של העסק שלכם. כך תבחרו נכון

תמונות למשרד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בין אם מדובר במשרד עורכי דין ובין אם במשרד קבלה של מוסך… לעיצוב החלל הזה יש משמעות אדירה והשפעה על האווירה. העיצוב מורכב מבחירה של ריהוט, ציוד משרדי, וכמובן תמונות למשרד. זכרו שהמשרד שלכם הוא חלון הראווה שלכם. הוא מספק עבור הלקוחות מידע בלתי אמצעי על מי שאתם, על המקצועיות שלכם, על השירות שאתם נותנים ועל האישיות שלכם.

תשמחו לשמוע כי לא מדובר בהוצאה גדולה (בניגוד להוצאות האחרות שיש לכם על המשרד, החל מציוד משרדי ועד ריהוט), כך שתוכלו לתת את הטאץ' למשרד שלכם בקלות. כעת גם יש הנחה מיוחדת של 30% הנחה באתר מסגרת, אז אל תחמיצו (באמצעות קופון הנחה Poenta30).

תמונות – איך בוחרים?

מגוון התמונות אדיר גם מבחינת סגנון, גם מבחינת גודל, גם מבחינת מסגרות וגם מבחינת סוגי ההדפסה.

גם מגוון המשרדים אדיר. מן הסתם, יש אינספור סוגים של מקצועות ומשרדים, ולכל אחד מהם אופי שונה. משרד עורכי דין מתאפיין בדרך כלל באווירה מקצועית, יוקרתית, לא מצועצעת ותכליתית. למשרד כזה יתאימו תמונות שונות לחלוטין מאשר תמונות למשרד קבלה של מכון כושר, למשל.

במשרדים של בעלי מקצועות יצירתיים, כמו גרפיקאים או אנשי פרסום, התמונות מעבירות לכל מי שנכנס למשרד מסר של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, בעוד שבמשרדים של מרפאות, לעומת זאת, אפשר לעתים קרובות למצוא תמונות שמספקות סוג של מידע – למשל תמונות של גוף האדם.

בשנים האחרונות, ובפרט מאז פרוץ מגפת הקורונה לחיינו, יותר ויותר אנשים עובדים במשרד ביתי – אשר מהווה חדר או יחידה נפרדת בבית, ועדיין חלל עבודה שבו הם מבלים שעות ארוכות ואולי אפילו מקבלים לקוחות. ייתכן שלמשרד ביתי תבחרו תמונות שונות מזה שאתם בוחרים לחדרים אחרים בבית…

זכרו שאתם יכולים גם לבחור תמונות שצילמתם בעצמכם. אם יש לכם תמונות שמעידות על הצלחות, אם יש לכם תמונות עם דמויות מפרסומות שיכולות להצביע על המוניטין שלכם, אם יש לכם תמונות שמעידות על המקצועיות וההצלחה שלכם – ייתכן שדווקא אלה התמונות שתרצו לתלות במשרד שלכם.

אז איך בוחרים תמונות למשרד?

ההמלצה היא כמובן לתכנן מראש. הכוונה היא לתכנון של המשרד כולו, כך שתדעו איזה מסר אתם רוצים לשדר ותתאימו למסר הזה את הכול – החל מצבע הכיסאות ועד התמונות למשרד.

הנה כמה כללי אצבע שאספנו בעזרת אתר "מסגרת", שיעזרו לכם לבחור תמונות למשרד, כך שגם אתם וגם הלקוחות תרגישו שהגעתם למקום הנכון.

סגנון (1) – מה בתמונה?

כאמור, יש מגוון עצום של תמונות – שיכולות להתאים לכל סגנון של משרד. כך למשל, יש תמונות בשחור לבן, יש תמונות אווירה כלליות (למשל, תמונות נוף יפות) ויש תמונות בסגנון אורבני. כמובן, אדם שנכנס למשרד שעל קירותיו תלויות תמונות של ניו יורק בשעת השיא מקבל אווירה שונה מזו שהיה מקבל במשרד שבו תלויה על הקיר תמונה של שקיעה בצבעים פסטליים.

באתר מסגרת מחלקים את האפשרויות לכמה סגנונות שיעזרו לכם להתמצא… החל מתמונות לחדר ישיבות ועד תמונות גיאומטריות ותמונות בשחור לבן.

אגב, אחת האפשרויות הפופולריות היא תמונה של מפת עולם – אשר יכולה להגיע במגוון סגנונות וצבעים (היכנסו לכתבה "מפת עולם לתלייה על הקיר" וקבלו רעיונות).

תמונות השראה למשרד
תמונת השראה למשרד. צילום: מתוך אתר מסגרת

 

סגנון אחר שתופס תאוצה וניתן ליישם אותו בסגנונות שונים הוא "תמונות השראה". תמונות כאלה מורכבות לעתים קרובות ממשפטים מעוררי השראה שאפשר לתלות על קירות שונים, במשרדים שונים, במטבחון המשרד ובכל מקום שתופס את תשומת הלב.

סגנון (2) – מבנה התמונה

אם בעבר תמונה הייתה פשוט ציור בתוך מסגרת תלוי על הקיר, היום זה ממש לא כך. אחד הסגנונות הכי פופולריים לתמונות בבית או במשרד הוא סגנון של תמונה מחולקת (בדרך כלל לשלושה חלקים). הרעיון הוא שתולים את חלקי התמונה זה לצד זה או זה מעל זה, ומקבלים תחושה הרבה יותר דינמית ועכשווית.

לכן, אחרי שתבחרו בסגנון התמונה, כדאי שתחשבו גם על סגנון העיצוב שלה.

סגנון (3) – צבעוניות התמונות

תמונה יכולה להוות גורם "מקפיץ" או גורם מרגיע – לא רק מבחינת מה שרואים בתמונה, אלא מבחינת הצבעים שלה. אם קהל הלקוחות שלכם מורכב מילדים, ייתכן שהתמונות שיתאימו למשרד שלכם הן תמונות צבעוניות שמחות, ואם קהל הלקוחות שלכם הוא אנשי עסקים – ייתכן שתעדיפו תמונות בצבעים שקטים או אפילו בשחור-לבן.

אם הריהוט במשרד צבעוני מאוד, אולי תרצו תמונה שתנטרל את הצבעוניות, ואם הריהוט חדגוני ובצבעי שחור-לבן, אולי התמונה היא זו שתוסיף את הצבע.

מסגרת – כן או לא?

עוד שינוי שאנחנו רואים בעשור האחרון הוא במסגרת התמונה. אם בעבר היה מקובל לתלות במשרד תמונה עם מסגרת דקה ועדינה, כיום אפשר לבחור בין הרבה יותר מסגרות – או לוותר על מסגור תמונות ולתלות תמונה ללא מסגרת.

הדפסה על קנבס, קאפה או נייר?

והנה עוד בחירה שכדאי שתעשו – איזה סוג של הדפסה תרצו? על איזה חומר? גם כאן יש מגוון גדול של אפשרויות. אם אתם אובדי עצות, היכנסו לכתבה שלנו בנושא הדפסה על קנבס ולכתבה בנושא הדפסה על קאפה – ותוכלו לעמוד על ההבדלים, היתרונות והחסרונות.

מיקום ומקום

יש משרדים גדולים ויש משרדים קטנים, יש חדרי ישיבות ויש חדרי מנהלים… יש משרדים עמוסים ויש משרדים עם מעט מאוד ריהוט… תמונות חייבות להשתלב נכון במשרד לא רק מבחינת הסגנון, אלא גם מבחינת גודל.

כדאי למדוד את הקיר ולתכנן היכן תמוקם התמונה. קחו בחשבון שייתכן שתזדקקו למקום על הקיר גם למסך כלשהו, למדפים או לפריטים אחרים. לכן חשוב לתכנן מראש את הפרטים, כך שתצליחו לשלב בין עיצוב שימושי לבין נראות שמעבירה את המסר.

בשורה התחתונה

בחירת תמונות למשרד צריכה להתבצע כחלק מתהליך שלם של מיתוג העסק שלכם. התמונות שאתם בוחרים יכולות לשמש כלי נוסף להצגת העסק, כלי להשפיע על האווירה במשרד, וכמובן, אלמנט מהותי בעיצוב החלל שבו אתם מבלים שעות ארוכות. האפשרויות בלתי מוגבלות, אתם צריכים רק לבחור.

 

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    תגובות: 0

    נגישות