למה להתלבט איזו סדרה בנטפליקס לראות? נטפליקס תחליט עבורכם

מה לראות בנטפליקס? בקרוב לא תצטרכו להתלבט, נטפליקס תחליט עבורכם

קשה לכם להחליט מה לראות בנטפליקס? החברהבוחנת הוספת כפתור Suhffle Play, וחלק ממנוייה כבר יכולים להשתמש בשירות. איך זה עובד? חדשות נטפליקס בפואנטה

סרטים מומלצים בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




סרט או סדרה? "המורדת" או "האירי"? אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים במשך זמן רב מול המסך מה לראות בנטפליקס, אתם חלק ממנויים רבים מאוד שעומדים אובדי עצות מול שפע האפשרויות. עבור המתלבטים, נטפליקס משיקה כעת במקומות שונים בעולם תכונה ניסיונית ששמה Shuffle Play – אייקון שמופיע על המסך ולחיצה עליו תאפשר לנטפליקס לבחור עבורכם מה לראות. במקום להתלבט, הכפתור יקבל בשבילכם החלטה מה לראות בנטפליקס (כמובן שתוכלו להתחרט אם אתם לא אוהבים את הסרט…).

אם אתם טיפוסים שאוהבים סרטי אקשן, הבחירה של נטפליקס ככל הנראה לא תהיה מחזמר או סרט ילדים, אלא תתבסס על תוכן שצפיתם בו בעבר או על רשימת ההשמעה שלכם.

הרעיון הוא, כמובן, לחשוף אתכם לתוכן שאולי לא מצאתם בעצמכם או לא שמעתם עליו, ויכול לקלוע לטעמכם.

Shuffle Play  של נטפליקס, מה כדאי לדעת?

כאמור, מדובר בשלב זה בניסוי, ובהתאם לתוצאות תחליט נטפליקס אם היא מיישמת את התוכנית ואכן משלבת אותו בממשק שלה. ההנחה היא שכן. למעשה, כבר ב-2019 נטפליקס החלה לבחון מצב של צפייה אקראית בפרק מסוים בתוך אפליקציית האנדרואיד שלה, והניסוי הנוכחי הוא המשך טבעי.

כאשר התכונה תהיה זמינה בישראל, אפשר יהיה למצוא אותה מתחת לרשימת הפרופילים של המשתמשים במסך הפתיחה.

מה לראות בנטפליקס?

ככלל, נטפליקס משפרת את הממשק שלה ובוחנת תכונות חדשות כל הזמן. כפי שפרסמנו כאן במדור טלוויזיה באתר פואנטה, לאחרונה NETFLIX החלה להציע לצפות בסרטים בהילוך מהיר או בהילוך איטי, וזאת כמענה לדרישות של צופים (למשל, צופים כבדי שמיעה שרצו לצפות בסרטים בקצב איטי יותר כדי להצליח לעקוב אחר העלילה).

בנוסף, לפני מספר חודשים שופרו יכולות בקרת ההורים בנטפליקס, כך שלהורים יש שליטה טובה יותר בתכנים שהילדים צופים בהם.

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

לעדכונים על נטפליקס, היכנסו לקבוצת הטלוויזיה שלנו >

ככלל, נטפליקס מנסה כל העת להגדיל את היכולת של המנויים להיחשף לתכנים. כך למשל, היא הטמיעה בעבר את הניגון האוטומטי של תוכן (autoplay). התכונה הזאת מעצבנת חלק מהמשתמשים, ולכן נטפליקס הוסיפה לאחר מכן אפשרות לנטרל את הניגון האוטומטי.

בכל אופן, השאלה "מה לראות בנטפליקס" מעסיקה בכל רגע נתון מאות מיליוני מנויים בכל העולם. כאן באתר פואנטה אנחנו מפרסמים מדי חודש סקירה על סדרות וסרטים חדשים בנטפליקס, לצד סקירות נקודתיות על סדרות או סרטים שזוכים לפופולריות גדולה.

בכל מקרה, כפתור Shuffle Play זמין כרגע רק במכשירי טלוויזיה, ולא בסמארטפונים או בלפטופים. יהיה מעניין לעקוב.

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בליק בפייסבוק, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות נטפליקס באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות