סוף סוף יש באפליקציית ספוטיפיי תוכנית משפחתית ותוכנית זוגית

סוף סוף יש באפליקציית ספוטיפיי תוכנית משפחתית ותוכנית זוגית

שומעים? עכשיו כשיש באפליקציית ספוטיפיי תוכנית משפחתית ואפילו תוכנית זוגית, הקהל הישראלי יכול ליהנות ממחירים משתלמים. חדשות הטכנולוגיה בפואנטה

ספוטיפיי תוכנית משפחתית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה לקח זמן (אולי קצת יותר מדי זמן), אבל עכשיו סוף סוף יש באפליקציית ספוטיפיי תוכנית משפחתית ותוכנית זוגית: Family plan ותוכנית DUO. הרעיון בשתי התוכניות הוא כמובן חבילה שהעלות הכוללת שלה נמוכה יותר מרכישה של כמה מנויים בנפרד.

כיום, מחיר מנוי פרימיום לספוטיפיי ישראל עומד על כ-20 ש"ח לחודש, כך שמרגע שיש יותר ממשתמש אחד – עדיף לעבור לאחת החבילות (ראו את המחירים בהמשך).

ספוטיפיי – תוכנית משפחתית

מה כוללת התוכנית?

  • עד 6 חשבונות פרימיום עבור משפחה אחת בבית אב.
  • גישה למעלה מ-50 מיליון שירים ו-700,000 פודקאסטים.
  • Family Mix: משפחות מקבלות גישה לפלייליסט שמתעדכן באופן קבוע וכולל את כל השירים המושמעים ביותר בקרב המשפחה. המיקס המשפחתי כולל פיצ'ר שמראה מי מאזין לכל שיר.
  • בקרת הורים: הורים יוכלו לשלוט בתכני המוזיקה הנגישים לילדיהם ולסנן את התכנים הלא חינוכיים בהתאם.
  • Family Hub: במרכז ניתן לראות את ההגדרות המשפחתיות, להוסיף/ להסיר, חשבונות, חיובים, פרטים אישיים ועוד.

מחיר תוכנית משפחתית בספוטיפיי:

כ-32 ש"ח בחודש.

ספוטיפיי – תוכנית DUO (תוכנית זוגית)

תוכנית DUO מושקת בישראל במקביל ל-55 מדינות נוספות

התוכנית מיועדת לשני אנשים המתגוררים יחדיו וכוללת שני חשבונות פרימיום.

מה כוללת התוכנית?

  • DUO Mix: פלייליסט שמתעדכן באופן קבוע וכולל את השירים המושמעים ביותר של בעלי המנוי.
  • ממשק קל לניהול חשבונות, הגדרות והתקנת מכשירים ביתיים.

מחיר תוכנית זוגית בספוטיפיי

כ-26 ש"ח בחודש.

המחירים בישראל – מבט השוואתי

זה לא קורה הרבה, אבל לשם שינוי – הישראלים משלמים פחות מהאמריקנים.

בארה״ב משלמים המנויים על תוכנית משפחתית בספוטיפיי כ-15 דולר (כ-51 ש״ח) ועל תוכנית DUO כ-13 דולר (כ-44 ש״ח).

מחיר החבילה המשפחתית בספוטיפיי מעט יותר יקר מזה של חבילה משפחתית באפל מיוזיק או באפליקציית דיזר (כ-32 ש"ח לעומת כ-30 ש"ח), ובשלושת המקרים מדובר על מנוי ל-6 משתמשים.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

 

היתרון של ספוטיפיי כאן הוא שיש אפשרות למנוי זוגי (DUO) – ואין תוכנית כזאת אצל המתחרות. אלכס נורסטרום, סמנכ״ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בספוטיפיי אמר לרגל ההשקה הגלובלית של תוכנית ה-DUO, ״אנו גאים להשיק את התוכנית הייחודית זו, לראשונה שני אנשים באותו משק בית יוכלו ליהנות ממנוי פרימיום מותאם וזוגי״.

יוטיוב מיוזיק לא מצעה בישראל מנוי משפחתי או מנוי זוגי, וגם אפליקציית יאנדקס מיוזיק שהושקה לפני כשנה לא מציעה מנוי זוגי או מנוי משפחתי (אבל המחיר שלה לחודש הוא כ-10 ש"ח בלבד).

ספוטיפיי ישראל – רקע

באופן רשמי, שירות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי הושק בישראל במרץ 2018, הרבה אחרי אפל מיוזיק למשל. למרות זאת, הוא צבר פופולריות במהירות.

אפליקציית ספוטיפיי מציעה תכנים המותאמים אישית לקהל הישראלי לצד תכנים והשקות גלובליות. לאחרונה ספוטיפיי יצאה עם שני קמפיינים גלובליים, Unlike Any Other ו-Songs of the Summer, שגם הם הותאמו להרגלי ההאזנה של הציבור הישראלי וכללו בין היתר שיתוף פעולה עם אמנים ישראליים, ביניהם, הראל סקעת, רן דנקר ועוד.

בחודש האחרון הושק בישראל גם שירות Group Session – שמאפשר (האזנה משותפת).

 

היה לכם מעניין? איזה יופי. תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות