סקירה: מטען לאייפון/אנדרואיד וללפטופ עם 3 יציאות - ANKER 736

סקירה: מטען לאייפון/אנדרואיד וללפטופ עם 3 יציאות – ANKER 736

עבור מי שמחפש מטען מומלץ לאייפון, לגלקסי, לסמארטפונים אחרים או ללפטופ – דגם ANKER 736 הוא פתרון רב שימושי. היכנסו לסקירה

מטען מומלץ לאייפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי מאיתנו לא בחרדה מהרגע הזה שהסוללה בסמארטפון יורדת אל מתחת ל-20% והאייקון על המסך הופך לאדום? מטען לסמארטפון הוא מצרך חיוני לא פחות מהסמארטפון עצמו, ובמיוחד אם יש לכם אייפון או סמסונג גלקסי, מפני שאפל וסמסונג לא טורחות לספק מטען עם המכשיר. כל מי שיש לו אייפון או סמסונג גלקסי צריך לרכוש מטען בנפרד. אם אתם מחפשים מטען מומלץ, ייתכן שאחד הדגמים החדשים של אנקר יעניין אתכם. חברת ANKER מציעה כל מיני דגמים בגדלים שונים ועם הספקים שונים. לאחרונה, אנקר השיקה כמה דגמים משופרים, אחד מהם הוא ANKER 736. מדובר במטען קיר רב שימושי מהיר. הוא לא זול, אבל הוא חוסך רכישה של כמה מטענים והוא חוסך זמן, כך שהוא משתלם – כפי שתקראו כאן בסקירת פואנטה.

סקירה – מטען לאייפון / מטען לסמסונג / מטען ללפטופ ANKER 736

ANKER 736 הוא מטען קיר לא גדול (ודי כבד), בהספק של 100W וטכנולוגיית טעינה מהירה. מלבד ההספק והמהירות, יש לו יתרון משמעותי: ANKER 736 כולל 3 יציאות: 2 יציאות USB-C ויציאת USB-A.
מחיר מטען אנקר

סופר-פארם אונליין349 ש"ח

זה אומר שהוא נותן לכם מענה אם אתם מחפשים מטען לאייפון, אם אתם מחפשים מטען לסמסונג – ובעצם לכל טלפון סלולרי. והוא נותן לכם מענה גם אם אתם מחפשים מטען ללפטופ שיש לו שקע USB-C (מה שמאפיין כמעט את כל המחשבים הניידים החדשים).

נזכיר כי טעינה באמצעות כבל USB-C מהירה יותר מהטעינה בכבל USB-A.

המשמעות של 3 יציאות היא נוחות וחיסכון בזמן: אתם יכולים לטעון 3 מכשירים במקביל, למשל, שני טלפונים ומחשב או שלושה טלפונים – תלוי איזה כבל אתם מחברים אליהם.

מה שחשוב לדעת הוא שההספק הכולל שמטען ANKER 736 מספק הוא אמנם 100W, אבל כשמחברים אליו יותר ממכשיר אחד, המהירות מתחלקת בין המכשירים. זה כמובן נכון לכל מטען שיש לו מספר יציאות.

אם אתם מחברים למשל גם את האייפון למטען וגם את הלפטופ למחשב, חשוב לשים לב לאיזה משקעי ה-USB-C אתם מחברים כל אחד מהם. על המטען מצויר בקטן מחשב וסמארטפון, כדי שלא תתבלבלו. הסיבה היא ששני השקעים לא טוענים באותה מהירות את המכשירים. זה אומר שאם תחברו שני מכשירים לשני שקעי ה-USB-C, אחד מהם ייטען ב-60W והשני ב-40W. בכל מקרה, אם מדובר בשני אייפונים, או באייפון וסמסונג גלקסי, זה לא משנה כי מהירות הטעינה שלהם מוגבלת מאוד ולא מגיעה למהירויות האלה.

בטבלה שלהלן תוכלו לראות כיצד מתחלקת הטעינה בהתאם לכמות המכשירים וסוג השקע:

הספק טעינה בהתאם למספר המכשירים הנטענים במטען ANKER 736

  • הספק טעינה שלושה מכשירים: מקסימום 30W + 45W + 18W
  • הספק בטעינת מכשיר אחד
באמצעות כבל USB-C בשקע הראשון מקסימום 100W
באמצעות כבל USB-C בשקע השני מקסימום 100W
באמצעות כבל USB-A מקסימום 22.5W
  • הספק טעינה 2 מכשירים:
הספק בטעינת שני מכשירים
באמצעות USB-C 1 + USB-A מקסימום 80W + 18W
באמצעות כבל USB-C 2 + USB-A מקסימום 60W + 22.5W
באמצעות כבל USB-C 1 + USB-C 2 מקסימום 60W + 40W

פואנטה בטלגרם

המטען מהיר, אייפון 14 ומכשירי סמסונג גלקסי פחות

כאמור, מהירות הטעינה המירבית של אייפון 14 נמוכה מאוד ביחס לכל טלפון סלולרי אחר. זו נקודת תורפה של אפל ביחס למתחרות שלה, בעיקר המתחרות הסיניות כמו שיאומי או וואן פלוס. זה מגוחך, כי ליצרנית הסיני רילמי יש דגם ששמו רילמי GT NEO 3 שנטען ב-50% תוך 5 דקות.  למעשה, בעוד שיש לשיאומי, וואן פלוס או רילמי טלפונים שנטענים במהירות מטורפת של 165W, אפל תקועה עם אותה מהירות של 20W כבר כמה שנים, והיא לא שיפרה אותה אפילו באייפון 14 ואפילו אייפון 14 פרו מקס – שמחירו מגיע ליותר מ-7000 ש"ח.

זה אומר שגם אם אתם קונים את המטען המהיר הזה שמאפשר לכם 100W, לא תוכלו באמת לנצל את המהירות וההספק שלו בטעינת האייפון, כי האייפון עצמו מגביל אתכם.

אותו הדבר נכון לגבי סמסונג גלקסי S23, ואפילו לגבי סמסונג גלקסי S23 אולטרה – שהוא כיום האנדרואיד הטוב ביותר אבל מהירות הטעינה שלו נמוכה מאוד.

מטען מומלץ לאייפון סמסונג ושאר הטלפונים – וגם ללפטופ

בהתנסות שלי, לצורך טעינת אייפון 13 פרו מקס בכ-50% נדרשו כ-40 דקות. כדי להגיע ל-100% נדרשו כמעט שעתיים – משום שאחרי שהאייפון עבר את ה-90%, קצב הטעינה ירד. כאמור, הסיבה היא מהירות הטעינה המירבית שהאייפון עצמו מאפשר.


טיפים לרכישת מטען לסלולרי או ללפטופ >

מה עדיף – אייפון 14 פרו מקס ו סמסונג גלקסי S23 אולטרה? >


סמארטפונים שתומכים בטעינה מהירה יותר, נטענו כמובן מהר יותר מהאייפון – ואם הסמארטפון תומך בטעינה מהירה של 100W, תקבלו טעינה של 50% תוך כעשר דקות.

טעינה של לפטופ הייתה מהירה – ותוך כחצי שעה חלה עלייה של כ-60% ברמת הסוללה.

בשורה התחתונה, לאחר התנסות של מספר שבועות ובכמה מכשירים, אייפון, סמסונג גלקסי ולפטופ, מדובר במטען מומלץ: הוא מהיר ויש לו כמה יציאות. הוא אמנם לא מאוד קטן והוא די כבד, אבל זה לא מפריע באופן משמעותי.

מחיר

כ-349 ש"ח. הערכה אינה כוללת כבל.

סופר-פארם אונליין349 ש"ח

אל תגידו שאתם עוד חברים בקבוצת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק! הצטרפו עכשיו >


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות