אייפון זול עם כמה פשרות, אבל אייפון. זה אייפון SE החדש של אפל

אייפון זול עם כמה פשרות, אבל אייפון. זה אייפון SE החדש של אפל

אייפון SE לשנת 2022 הוא האייפון במחיר הכי נגיש שתוכלו למצוא. מה תקבלו ועל מה תתפשרו ב-iPhone SE החדש? היכנסו לכתבה

אייפון SE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

גם השנה אפל מציעה אייפון חדש במחיר נגיש: אייפון SE. אמנם מחיר הפתיחה קצת יותר גבוה מזה של הדגם הקודם, אבל עדיין נמוך: כ-430 דולר לפני מסים (שווה ערך לכ-1450 ש"ח לפני מסים). זה גם אייפון SE ראשון שתומך בגלישה ב-5G.

iPhone SE לשנת 2022 ממשיך בקו שחברת אפל התחילה עם השקת אייפון SE הראשון: סמארטפון שנהנה מהמעבד של סדרת הדגל, אבל עם מסך יותר קטן ופחות איכותי ומערך צילום פחות מתקדם מזה של אייפון 13 או אייפון 12.

כדי לקבל אייפון במחיר כזה, הצרכנים כמובן מתפשרים על כמה דברים, ביניהם על העיצוב. העיצוב של Phone SE החדש לא השתנה באופן מהותי מדגמי אייפון SE הקודמים, מה שאומר שיש לו מראה די מיושן ביחס לאייפונים החדשים וגם ביחס לדגמים של אנדרואיד.

אפל כן מציעה כאן אייפון עמיד יותר לנפילות בזכות הציפוי גם בגב וגם בחזית המכשיר. כמו כן, היא מציעה כאן עמידות למים ולאבק בתקן IP67.

מסך אייפון SE החדש: 4.7 אינץ'

אייפון SE החדש הוא טלפון עם מסך RETINA HD קטן. מדובר במסך LCD בגודל של פחות מ-5 אינץ'. ליתר דיוק, הגודל הוא 4.7 אינץ'. לשם השוואה, המסך של אייפון 13 מיני הוא בגודל 5.4 אינץ'. זהו אותו מסך שהיה לאייפון SE שהושק בשנת 2020 ובאייפון 8 (שיצא בשנת 2017).

המסך כולל את המגרעת המרגיזה של אפל ועדיין כולל כפתור בית וזיהוי בטביעת אצבע (אשר לטעמי הוא נוח יותר מזיהוי פנים, במיוחד בעידן הקורונה והמסכות על הפנים). המשמעות היא שחלק ניכר מהמסך מופקע לטובת השימושים הללו.

iPhone SE: מעבד

עיקר גאוותה של אפל הוא המעבד החזק שלה, ובהיבט הזה היא לא "מתקמצנת". המכשיר אמנם זול משמעותית ממכשירי אייפון 13, אבל אפל שילבה בו את המעבד הכי חזק והכי מעודכן שלה: A15.

פואנטה בטלגרם

מצלמה וסוללה

גולת הכותרת במכשירי אייפון היא בדרך כלל המצלמה, שמשודרגת מדגם לדגם. כמובן שבדגם אייפון SE אפל לא משלבת את המצלמות הכי איכותיות שלה. למעשה, היא מציעה כאן מצלמה אחורית אחת בלבד של 12MP, ומצלמה קדמית של 7MP. מה שכן, היא מבטיחה שאיכות הצילום שופרה, בין היתר בזכות המעבד החדש והחזק – A15.

את נפח הסוללה אפל אף פעם לא חושפת, והיא לא חרגה ממנהגה הפעם. עם זאת, בהכרזת המכשיר היא הצהירה שהסוללה מחזיקה יותר זמן מעמד, למרות השדרוג ל-5G, בין היתר בזכות ניהול הסוללה המשופר ע"י המעבד.

חשוב להוסיף שגם בדגם הזה אפל לא מספקת מטען קיר אלא כבל טעינה בלבד, כך שתצטרכו לרכוש אותו בנפרד (פרטים בכתבה מטען לאייפון – השוואת מחירים וטיפים לקנייה).

קהל היעד של אייפון SE

אז מי קהל היעד של iPhone SE החדש? כמו בדגמים קודמים, אפל רואה במכשיר הזה "כרטיס כניסה" עבור צרכנים שעד כה לא נחשפו לאייפון כלל וכאלה שלא יכולים להוציא כ-1,000 דולר על אייפון 13.

מי שרוכש את המכשיר נהנה מכל מה שיש לאפל להציע, כמו תשלומים ב-APPLE PAY, מנוי חינם לאפל TV פלוס לתקופה מוגבלת, יכולות שיתוף קבצים מהמכשיר באמצעות Air Drop ועוד.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות