המלצות סוויס סיסטם: "מיטת נוער" היא פתרון אחסון מושלם לחדרי ילדים

המלצות סוויס סיסטם: "מיטת נוער" היא פתרון אחסון מושלם לחדרי ילדים

מעבר לשיפור איכות השינה, בחירה במיטת נוער יכולה לפתור את בעיית האחסון בחדר. ומה עוד חשוב לבדוק כשקונים מיטה לילדים או מתבגרים?

המלצות סוויס סיסטם: "מיטת נוער" היא פתרון אחסון מושלם לחדרי ילדים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

מיטת נוער היא לא רק מיטה, אלא גם מספקת פתרון אחסון לחדרי הילדים, אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל הורה לילדים ובני נוער בגיל ההתבגרות. מקום האחסון בחדרים ובבית מוגבל, ולכן כל פתרון אחסון לבגדים וחפצים שונים בבית מהווה הקלה. האחסון הנוח מונע מריבות עם הילדים על סידור החדר ומאפשר לילד לחיות בחדר ללא בלגן ומכשולים.

עבור מי שתוהה מדוע למה צריך מיטה עם אחסון, מה אפשר לאחסן במיטה ובמה מיטה מתכווננת לילדים ובני נוער יכולה לעזור מעבר לאחסון, הנה כל התשובות.

המלצות סוויס סיסטם: בחירת מיטת נוער עם ארגז מצעים לחדר ילדים

השקעה במיטה היא השקעה לטווח ארוך. טרם רכישת מיטה חדשה לילדים ונוער ואף למבוגרים, עליכם לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  • מזרן מחומר איכותי המתאים את עצמו לגוף של המשתמש/ת
  • בד מחומר איכותי
  • מנגנון חשמלי המאפשר לבחור את מצב השכיבה
  • ארגז אחסון גדול

כל הפרמטרים האלו קיימים במיטות של סוויס סיסטם. האיכות שמקבלים מבוגרים, מוצעת גם לקהל הילדים והנוער עם מיטות נוער איכותיות.

מפסיקים לריב על סידור החדר, סוויס סיסטם עם המלצות על אחסון קל ונוח

כמה פעמים הייתם צריכים לבקש מהילד לסדר את החדר? אם נבחן למה ילדים לא מסדרים את החדר שלהם, נוכל לקבל מספר סיבות המפריעות בדרך לחדר מסודר.

סוויס סיסטם – מיטה מתכווננת של בני נוער. צילום: יח"צ

 

בעידן הנוכחי המעודד צריכה, כל אחד מאיתנו צובר כמות גדולה של חפצים, המצריכים פתרונות אחסון בחדר: בגדים, נעלים, ספרים, מסמכים וחפצים נוספים שתופסים מקום בארונות ובמדפים.

על אף תקופת המרדנות ככל שהילדים מתבגרים, גם מבוגרים רבים משאירים בגדים וחפצים רבים בחוץ, אחת הסיבות העיקריות לבעיה היא העדר מקום אחסון נוח. כאשר הארונות מלאים, המוטיבציה לאחסון יורדת והתוצאה היא אי סדר.

מן הסתם, המקום בחדר מוגבל, כך שאי אפשר לבנות ארונות ללא הגבלה או לייצר אמצעי אחסון בכל פינה בחדר. הפתרון: מיטה עם ארגז מצעים לנוער וילדים.

ארגז המצעים רחב ומאפשר לכם לאחסן בגדים וחפצים רבים. בגדי העונה הקודמת ומצעים שונים יעברו למיטה, יתפנה מקום בארון והמוטיבציה לסדר את החדר תעלה.

כדאי גם לדעת שארגז המצעים של מיטת הנוער עשוי מעץ סנדוויץ' המצופה בפורמייקה. הפתיחה קלה ולא כרוכה במאמץ הודות לבוכנות פנאומטיות.

אחסון בארגז המצעים: מה אפשר לאחסן במיטה ומה רצוי שלא

ארגז אחסון במיטה מתכווננת נועד במקורו לאחסן מצעים, למרות זאת רבים בוחרים לאחסן בארגז המצעים חפצים נוספים.

כאמור, מיטת נוער מתכווננת של סוויס סיסטם כוללת ארגז אחסון גדול, הגודל משתנה בהתאם לגודל המיטה שבחרתם.
ההמלצה היא לאחסן פריטים קלים כדוגמת מצעים ובגדים, חלק מבני הנוער יבחרו לאחסן מסמכים שונים או מספר ספרי לימוד.

מומלץ להימנע מאחסון של פריטים כבדים כדוגמת משקולות, שואב אבק כבד, מספר רב של ספרים כבדים וכל פריט כבד מדי שלא מיועד לאחסון בארגז מצעים.

לא רק אחסון: מה עוד אתם חייבים לדרוש כשאתם קונים מיטת נוער?

כמובן שמה שחשוב זה לא רק אחסון: מיטה מתכווננת לילדים ובני נוער היא מיטה שתשמש את הילדים שנים רבות ולכן חשוב לברר כמה וכמה נקודות חשובות. אמנם, פתרון אחסון לחדר הילדים חשוב להתנהלות היומית והקניית ערכים לסדר ועצמאות, אולם מעבר לזה, בכל הנוגע לבחירת מיטה יש חשיבות עליונה לאיכות שלה.

מבחינה זו, מיטת נוער מתכווננת עם ארגז מצעים מדגם גרין אינה רק פתרון אחסון מושלם, היא גם עשויה מחומרים איכותיים וכוללת מנגנון להרמת ראש – תכונות שמבטיחות שינה איכותית כפי שמגיע לילדים שלכם.

בראש המלצות סוויס סיסטם לבחירת מיטה עומדת סוגיית איכות המזרן. הכוונה היא שמיטת הנוער עשויה ממזרן בשילוב ויסקו וללא קפיצים. איכות זו תאפשר למזרן להתאים את עצמו לגופם של הילדים ולתמוך בהם במהלך השינה. כמובן שהדבר ישפיע באופן ישיר על איכות השינה והילדים יישנו טוב יותר מאשר במיטה רגילה עם מזרן פשוט. שינה איכותית תוביל לירידה בעייפות, שיפור בריכוז, עלייה בזיכרון, שיפור בסבלנותו של הילד וכן שיפור התנהגותי עקב השלמת שעות השינה. שינה איכותית היא קריטית לניהול יום תקין ולבריאותו של הילד.

מזרן המיטה עשוי מבד ויסקוזה טבעי ונושם, הבד משולב עם שמני לבנדר המסייעים לבריאות האדם שישן עליו.

היבט אחר במיטת הנוער הוא המנגנון להרמת הראש. כידוע, המיטה לא משמשת את הילדים רק לשינה, אלא גם לקריאה, עבודה על המחשב הנייד, שימוש בסמארטפון וצפייה בטלוויזיה. לכן, מנגנון הרמת הראש הוא לא גימי' או צ'ופר, אלא חלק מהותי בתפעול היומיומי של המיטה.

חשוב לדעת שבאמצעות הגלגלים האחוריים תוכלו לשנע את המיטה בקלות ממקום למקום.

בשורה התחתונה, לא צריך להתאמץ… בוחרים את המיטה המתכווננת, גודל רצוי, צבע, כמות מיטות, מוסיפים לסל ומבצעים רכישת מיטה אונליין באתר סוויס סיסטם.

*מאמר אורח מאת חברת ניהול מוניטין

1
נגישות