חיסול מלאי בטסלה ישראל: 100,000 ש"ח הנחה על TESLA מודל S ומודל X

חיסול מלאי בטסלה ישראל: 100,000 ש"ח הנחה על TESLA מודל S ומודל X

אין כנראה תזמון יותר טוב מעכשיו עבור מי ששוקל לקנות את הדגמים היוקרתיים של TESLA. הנחות ענק על מחיר טסלה S וטסלה X הנמצאות במלאי

מחיר טסלה Y
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה קצת מצחיק לחשוב על מותג יוקרתי כמו טסלה במונחים שלקוחים מהשוק, כמו חיסול מלאי ו"רק היום", אבל תכל'ס, זה מה שקורה עכשיו. טסלה היא מותג הרכב הכי בלתי צפוי בישראל – ובכל כמה חודשים היא מפתיעה עם עדכון מחיר, פעם למעלה ופעם למטה. רק לאחרונה דיווחנו על הוזלת מחירי טסלה 3, והנה עכשיו אנו עדים לצניחה במחיר טסלה S וטסלה X – הדגמים היוקרתיים של המותג. ההנחות ניתנות על דגמים שנמצאים כעת במלאי של טסלה ישראל למסירה מיידית.

ובטסלה כמו בטסלה, כמו שהמחירים קופצים בסכומים גדולים, כך גם ההנחות גדולות. כמה גדולות? אנחנו מדברים על טסלה בהנחה של כמעט 100,000 שקל.

מחיר טסלה S ומחיר טסלה X צנח – אלה הדגמים

כאמור, מדובר במחיר טסלה S ובמחיר טסלה X מדגמים ספציפיים (כמו PLAIDׂ) ואפילו בצבעים ספציפיים, שנמצאים כעת במלאי. האווירה היא קצת של "כל הקודם זוכה".

מחיר טסלה S וטסלה X לפני ואחרי הנחה

לפני הנחה אחרי הנחה
מחיר טסלה S פלייד כחול 838,184 שקל 741,425 שקל
מחיר טסלה S פלייד שחור 835,095 שקל 738,667 שקל
מחיר טסלה S דואל מוטור 719,710 שקל 634,635 שקל
מחיר טסלה X פלייד 854,017 שקל ‏755,722 שקל

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו. והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצן להצטרפות 🙂 

ומה קורה עם טסלה מודל Y?

כאמור, מדובר בירידת מחיר על דגמים יוקרתיים שנמצאים כעת במלאי בטסלה ישראל למסירה מיידית. נראה שהסיבה היא התחרות בתחום מכוניות היוקרה, שם אין לטסלה דומיננטיות ביחס למתחרות.

אם אתם מחפשים TESLA במחיר זול יותר, תמצאו באתר גם טסלה TESLA  Model Y Rear-Wheel Drive למסירה מיידית בכ-224,200 ש"ח בצבע לבן פנינה. מדובר בדגם הנעה אחורית שהושק באפריל האחרון. לעומת זאת, אם תעדיפו את אותו דגם בצבע שחור, תצטרכו לחכות ותשלמו יותר: 231,626 ש"ח.

לאחרונה: הורדת מחיר טסלה מודל 3 ומודל Y

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, טסלה ישראל כבר הפתיעה כמה פעמים עם הוזלות. המחיר המעודכן של טסלה 3 כיום דומה למחיר ההשקה של הדגם הזה – כאשר לאורך התקופה הוא התייקר בעשרות אלפי שקלים וירד בחזרה. גם מחיר טסלה Y ירד לאחרונה.

משחק המחירים הזה מייצר עבור רוכשי טסלה בעיה כאשר הם מעוניינים למכור את הרכב, כי הווא כמובן משפיע על מחירי טסלה יד שנייה.

בכל אופן, כדאי מאוד לדעת כי לאחרונה הוגשו תביעות ייצוגיות נגד טסלה ישראל. כפי שפרסמנו כאן במדור תביעות ייצוגיות, הוגשה בקשה לייצוגית נגד טסלה בגין הטעיה באשר לטווח הנסיעה. הטענה היא שטווח הנסיעה המוצהר שונה מאוד מטווח הנסיעה בפועל. טענה נוספת וחמורה בתביעה היא שהמידע המוצג לנהג בעת הנסיעה לגבי טווח הנסיעה שנותר לו אינו מדויק ומטעה. את כל הפרטים אפשר למצוא בכתבה על טווח הנסיעה של טסלה.

בקשה אחרת לייצוגית נגד טסלה נוגעת לזמני ההמתנה הממושכים לתיקון ולמחסור בחלקי חילוף, כפי שתקראו בכתבה על  תיקון טסלה.

>> בואו נהיה חברים גם בפייסבוק. לחצו כאן 🙂

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות