MG5: סטיישן חשמלי ראשון בישראל

MG5: סטיישן חשמלי ראשון בישראל

דגמים של רכב חשמלי יש בשפע, אבל רכב סטיישן חשמלי לא היה כאן עד עכשיו. MG5 מגיע ברמת גימור גבוהה. מה הוא מציע ובאיזה מחיר?

סטיישן חשמלי MG5
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי קושי באספקת דגמי ZS EV של MG, היבואנית לובינסקי השיקה לאחרונה שני דגמים. האחד הוא MG4, שעליו תוכלו לקרוא גם כאן במדור רכב, והשני הוא MG 5 – סטיישן חשמלי ראשון. הרכב הזה, שהוא רכב משפחתי סטיישן, קצת יותר יקר מ-MG 4, אבל מציע כמובן יתרונות שלא קיימים שם, ובנוסף רמת גימור אחידה ויוקרתית (LUXURY). מדובר ברכב סטיישן עם נפח הטענה גדול של 479 ליטר בתא המטען, שנעשה יותר גדול אם מקפלים את המושבים מאחור ומגיע ל-1,367 ליטר (שימושי להעמסת פריטים ארוכים וגדולים, כמו אופניים). על מסילות הגג אפשר להעמיס משקל מכובד (עד 75 ק"ג) ואפשר לגרור משקל של 550 ק"ג.

מדובר ברכב עם הספק של 156 כוח סוס ועם סוללה של 611.1 קילוואט. טווח הנסיעה בין הטעינות עומד על 380 ק"מ. לרכב יש מטען פנימי תלת-פאזי בהספק של 11 קילוואט ויכולת טעינה מהירה בהספק של 87 קילוואט, מה שמספק טעינה של 80% תוך 40 דקות. מהירות ההאצה עומדת על 7.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. המהירות המרבית היא 185 קמ"ש.

> הכי טוב לקבל את כל העדכונים שלנו בטלגרם. לחצו כאן >

מסך מגע ותפעול

מבחינת מולטימדיה, הסטיישן החשמלי MG5 לא מפתיע ולא מאכזב, ובסך הכול מספק את מה שנהוג לספק ברכב חשמלי. מסך המגע של מערכת המולטימדיה הוא מסך בגודל 10.25 אינץ' – ומשם שולט הנהג במערכת המיזוג, במצבי הנהיגה, במערכות הבטיחות, במערכת המצלמות ההיקפיות, בממשק ניהול האנרגיה והטעינה וכמובן במערכת השמע. יש כמובן תמיכה גם באפל קאר וגם באנדרואיד אוטו.

חוויית הנסיעה משתדרגת גם בשל העובדה שהרכב שקט במיוחד.

יש גם אפשרות טעינה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות פונקציית V2L כאשר סוללת הרכב הנה מקור האנרגיה (2,200 וואט, 11 אמפר).

אפשר גם לקבל מידע מלא על הרכב ומצב הטעינה, פתיחה וסגירה של הדלתות מרחוק, הפעלת המיזוג מרחוק קודם לנסיעה ועוד – באמצעות אפליקציית ה-iSmart של MG (יש להירשם באפליקציה).


עוד כתבות על רכב חשמלי:


רכב חשמלי סטיישן MG 5: דירוג בטיחותי 5

לרכב 6 כריות אוויר ומגוון מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, אך דירוג הבטיחות שלו הוא 5 בלבד.

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • זיהוי תמרורי מהירות והתרעה במעבר על המהירות המותרת
  • שליטה אוטומטית באורות המעבר (גבוהים)
  • סיוע בזחילה בפקקים

סטיישן חשמלי MG5 – מחיר, שירות ואחריות

כמו MG4, גם MG5 מציע מרווח טיפולים גדול של 24,000 ק"מ או שנה.

לרכב אחריות מלאה של 5 שנים או 150,000 ק"מ. האחריות על הסוללה היא ל-8 שנים או 150,000 ק"מ.

מחיר: כ-164,000 ש"ח. שילובי צבעים כרוכים בתוספת של 1222 ש"ח.

> לחצו כאן כדי להצטרף לקבוצת הוואטס אפ שלנו ולקבל עדכונים שווים (ולא מציקים) >

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות