הכירו את העגלה החכמה שבזכותה תדלגו על הקופה ברשת מחסני השוק

הכירו את העגלה החכמה שבזכותה תדלגו על הקופה ברשת מחסני השוק

בלי לעמוד בתור… איפה תמצאו את העגלה החכמה שתעשה עבורכם את החשבון מבלי שתצטרכו לעבור בקופה?

עגלה חכמה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם ממש שונאים לעמוד בתור בסופר, יש יותר ויותר אפשרויות לדלג על השלב הזה. אחת מהן היא העגלה החכמה – עגלה שלמעשה סורקת את המוצרים כבר כשהם מוכנסים לעגלה. ממש בקרוב תוכלו לעשות כך את הקניות שלכם ברשת מחסני השוק. הרשת מתחילה לשתף פעולה עם חברת WalkOut, שמייצרת עגלה חכמה שבה מותקן מסך מגע גדול. התשלום מתבצע ישירות בעגלה, כך ששלב העמידה בתור בקופה פשוט לא קיים.

העגלה החכמה של WalkOut – כך זה עובד

העגלה החכמה של WalkOut כשמה כן היא… חכמה. היא מבוססת על טכנולוגית ראיית מכונה, אשר מסוגלת לזהות כל פריט שהונח או הוסר מהעגלה ולחשב אותו בתשלום הסופי.

 

עגלה חכמה WALKOUT

 

בכך העגלה מייתרת את המעבר בקופה ומצמצמת את משך תהליך התשלום למינימום.

בנוסף, באמצעות המסך הגדול, הלקוח יכול לקבל הצעות למבצעים ולרכישת מוצרים מותאמים להעדפות הקנייה שלו, למשל מוצרים משלימים למוצר שהוא כבר קנה.

עגלה חכמה מחסני השוק
העגלה החכמה של WALKOUT – מבצעים מתאימים ללקוח. צילום מתוך אתר החברה

 

היתרון של המערכת הוא שזו מערכת מודולרית שבעצם ניתנת להתקנה על העגלות הקיימות בחנות, כך שהרשת לא צריכה להצטייד בעגלות חדשות.

רשת מחסני השוק מונה כיום 62 סניפים בכל רחבי הארץ, לאחר שבשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ. ברשת פועלות גם קופות בשירות עצמי, אבל הכנסת הקופות החכמות מהווה צעד טכנולוגי חשוב שללא ספק ישפר את חוויית הקנייה.

סופר ללא קופה – יש כבר סנוניות ראשונות

הפתרון של עגלה חכמה הוא לא הפתרון היחיד כיום למי שלא רוצה לעמוד בתור. כבר לפני כמה שנים הקימה אמזון את רשת Amazon Go – סופר ללא קופה שבו המוצרים למעשה נסרקים בעת הכנסתם לסל והתשלום מתבצע בטלפון הסלולרי. מאז הקונספט של סופר ללא קופה כבר חצה יבשות.

כאן בארץ נפתח לאחרונה ברחוב רוטשילד בתל אביב סופר ללא קופה של רשת Q, אשר מאחוריה עומדים בין היתר אבי כ"ץ (מייס קופיקס) ורמי לוי. גם שם הקונספט הוא תשלום באמצעות הסלולרי. הלקוח מזין את טביעת האצבע שלו בכניסה לחנות, ובכל פעם שהוא לוקח פריט – החשבון שלו מתעדכן. כאשר הוא יוצא, החשבון משולם אוטומטית והחשבונית נשלחת אליו. המחירים בחנות מפתיעים לטובה. כל הפרטים בכתבה סופר ללא קופה של רשת Q נפתח בתל אביב.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות