פיצה פרא של דומינוס פיצה והלל גורדי: קפיצת מדרגה מרעננת. מבחן טעימה

פיצה פרא: דומינוס פיצה והלל גורדי שיחקו אותה. מבחן טעימה

עם חוביזה וזעתר, לבנה וגבינות עיזים, פיצה פרא של דומינוס פיצה מפתיעה ומרעננת. החיבור בין הרשת לבין הלל גורדי מייצר חוויה ששווה לטעום

פיצה פרא דומינוס פיצה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דומינו'ס פיצה היא רשת מזון מהיר, וככזו אנחנו מצפים ממנה להציע לנו אוכל יחסית פשוט בלי יותר מדי תחכום. עם פיצה פרא, דומינוס פיצה משנה את התפיסה הזו. הסדרה שמכונה "פיצה פרא" רחוקה מהקונספט של פיצה עגולה עם רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, בצק דק מלמטה וזיתים מלמעלה. מי שפיתח את הסדרה הוא הלל גורדי, זוכה מאסטר שף, שהוא גם רועה צאן. והבחירה במיתוג "פרא" משדרת את המאפיינים של הסדרה: פיצה שמבוססת על הקונספט של "מהחווה הביתה" (Farm To Table), כלומר, חומרי גלם מקומיים וטריים.

כל הפיצות מגיעות במראה שונה המרגיל. הן מלבניות, עם קצוות מקופלים פנימה ומגיעות באריזה חומר שמקנה אווירה "טבעת" יותר מאשר הפיצות הרגילות המגיעות בקרטון המוכר של דומינוס.

פיצה פרא בדומינוס פיצה – 3 גרסאות

סדרת פיצות פרא כוללת שלוש פיצות, כל אחת בדגש אחר, אך לכולן משותפים כמה מרכיבים: מגוון גבינות, בצל סגול ואבן יוגורט שמגורדת מעל. כולן גם מגיעות עם תבלין שונה מהתבלין שמחולק בדרך כלל, הכולל סומק, פלפל גרוס ומלח גס – ומשדרג עוד יותר את הטעמים.

בניגוד למקרים שבהם רשת מזון מנסה להשיק מנות חדשות שהן בעצם וריאציה של מנות קיימות, בסדרת "פיצה פרא" דומינו'ס פיצה באמת באמת מחדשת. התוצאה היא חוויה אחרת, טעימה ואותנטית – וזה לא מובן מאליו כשמדובר ברשת מזון מהיר, שמתחייבת גם על אספקה תוך 30 דקות.

הקולקציה החדשה מבוססת על שילוב גבינות, שרובן המוחלט מקומיות, בתוספת עשבי בר מהליקוט העונתי העכשווי כדוגמת עלי זעתר וחובזה טריים, עם סומאק כרישה ובצלים, לצד לאבנה, גאודה עיזים וקונפי ירקות

חומרי הגלם מגיעים מספקים מקומיים – מעשבי הבר שלוקטו לפיצה היישר מהשדה (זעתר וחובזה כצמחים מלאים הכוללים עלים) ועד הלאבנה של מחלבת תבור ואבן יוגורט של מחלבות עברי.

פיצת פרא ירוקה

פיצה בשילוב של ירוק וצומח: מבוססת על ארבעה סוגי גבינות, כולל לבנה, מוצרלה גבינת עיזים וגאודה עיזים – כשהייחוד שלה הוא בעלי החובזה. בין עלי החובזה, שמקנים לפיצה גם מראה רענן מאוד, פזורים בצל סגול, קונפי שרי וזעתר.

פואנטה בטלגרם

במבחן הטעימה שלנו הפיצה הזאת זכתה להתלהבות בזכות הרעננות שמביאה החובזה, שמשתלבת נהדר עם טעמי גבינות העיזים ועם החמצמצות של הלבנה. מומלץ לא לחכות ולאכול את הפיצה כשהיא עוד חמה, כי כאשר היא מתקררת העלים מתקשים והטעם משתנה מעט.

פיצת פרא גבינות ומאשרום

פיצה במיקס גבינות מקומיות עשירות מקושטות בפטריות שמפניון ובמראה ארטיזני עם קצוות מקופלים. הפיצה החדשה כוללת רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, גאודה עיזים, גבינת עיזים, פטריות שמפניון, שום קונפי וצ'ילי (אפשר להזמין גרסה בלי צ'ילי).

הפיצה הזאת עשירה מאוד, הפטריות טריות וטעם גבינות העיזים מורגש. התוספות ניתנות בנדיבות רבה והקצוות המקופלים מסתירים עוד קצת גבינה טעימה. למי שלא אוכל חריף – מומלץ להיזהר מהצ'ילי, או פשוט להזמין את הגרסה ללא צ'ילי.

פיצת פרא בצלים

פיצה במגוון טעמי בצל: בצל סגול, כרישה ובצל ירוק. היא כוללת רוטב שמנת, מוצרלה וחמאת שום.

מחיר פיצה פרא

מחיר: כ-86 ש"ח למגש.

כעת יש מבצע השקה עד סוף פברואר 2023:  פרא + משפחתית קלאסית ב- 62 ₪ לכל פיצה (124 ₪).

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות