אחרי 70 שנה, ופלים מן השיקו מהדורת פרימיום מסקרנת. אז טעמנו

הוופלים הכי ישראליים – במהדורת פרימיום. טעמנו וזה מה שהכי אהבנו

ופלים מן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דורות של ישראלים גדלו על הוופלים של מן – החברה הישראלית הוותיקה שהטעם המתוק והממכר שהצליחה ליצור אינו דומה לשום טעם אחר. נכון, עלית כבשה את רוב שטח המדף של הוופלים, ויש גם מוצרים מיובאים כמו לואקר – אבל הטעם הכי מיוחד והכי ישראלי הוא זה של מן. ייאמר לזכות "מן", שלמרות התחרות הלא פשוטה מצד הענקית הביתית עלית (שנרכשה ע"י שטראוס) והענקית הבינלאומית לואקר, היא מצליחה לשרוד בתנאים לא פשוטים – וכל הכבוד לה. מדובר במותג הכי ישראלי שיכול להיות – שלמעשה החל דרכו עוד לפני הקמת מדינת ישראל, כאשר מנחם רוקח ז״ל והוריו, ילידי וינה, עלו מאוסטריה לפני מלחמת העולם השניה. עכשיו המותג הוותיק משיק ופלים פרימיום בשלושה טעמים ובנראות שונה. כמובן שאתר פואנטה התגייס מיד ובשמחה למשימת הטעימות…

מן – וופלים פרימיום עם קריצה לטעם הנוסטלגי

לאחר שבעה עשורים שבהם הקפידה חברת הוופלים והעוגיות מן הוותיקה לייצר ולשווק רק את הטעמים המוכרים, היא החליטה להתרחב. זה התחיל בהשקת קטגוריה ללא סוכר, וכעת היא משיקה גם ופלים פרימיום. הסדרה כוללת:

  • ופל קקאו עם עלי ופל שחורים בטעם שוקולד מריר (עם המון קקאו)
  • ופל קקאו עם עלי ופל שחורים וקרם בטעם וניל
  • ופל עם קרם אגוזי לוז אמיתי (100% אגוזי לוז ללא תמציות טעם)

ומה אמרו הטועמים? כמובן, בסופו של דבר אלו ופלים – כך שבאמת קשה לפספס איתם. שלושת הטעמים טעימים – אבל הטועמים היו חלוקים בדעתם לגבי השאלה איזה הכי טעים. הוופל הכהה שיש לו מילוי עתיר קקאו התחבב מאוד על חובבי הטעים השוקולדי המריר. "הוא מאוד שוקולדי, אולי אפילו יותר מדי, אבל יותר טעים מוופל רגיל" – אמרה אחת הטועמות.

לגבי מילוי אגוזי הלוז, התגובה הייתה "טעים, אבל לא מאוד מיוחד", ולגבי הוופל עם מילוי הווניל הייתה תמימות דעים שהוא טעים, אבל לא יוצא דופן. האמת היא שבמוצר מזון די בסיסי כמו ופל, לא ממש אפשר לשים את האצבע על טעם פרימיום – ומבין השלושה נראה שהטעם עתיר הקקאו הכי ראוי לתואר. בכל מקרה, כל הוופלים החדשים של מן טעימים, ובטח שאינם נופלים מהמתחרים מחו"ל.

פואנטה בטלגרם

מחיר: מהדורת פרימיום של ופלים מן יקרה יותר

מבחינת מחיר, וופלים מן במהדורת פרימיום יותר יקרים מהוופלים הרגילים של החברה (כ-8 ש"ח ל-200 גרם לעומת כ-4.40 ל-200 גרם).

עם זאת, הוופלים הציוניים של מן זולים יותר משל לואקר – גם בגרסת הפרימיום שהיא יותר יקרה מהוופלים הרגילים. בעוד שהוופלים של מן עולים כ-7 ש"ח לאריזת 200 גרם, וופלים של לואקר במילוי וניל עולים כמעט 13 ש"ח לכמות זהה.

"הסדרה החדשה מציעה שלושה טעמים איכותיים במחירים נוחים והוגנים", אומר אבי פקר, מנכ"ל "מן". "הסדרה החדשה מעמיקה את מיקום מוצרי חברת מן מול המתחרים הגדולים מהארץ ומחו"ל, ואני גאה על כך".

את סדרת הפרימיום של מן יהיה לכם קשה לפספס על המדף.  אמנם הרעיון בסדרה הזו הוא חומרי הגלם והנוכחות המוגברת של הקקאו – אבל לנראות יש תפקיד לא פחות חשוב. ופלים פרימיום חייבים להיראות שונה מהוופלים הרגילים ולהימכר באריזות שמשדרות יוקרה.

הצרכן מחפש מוצרי פרימיום לצד מוצרים ללא סוכר

כאמור, מהלך השקת ופלים פרימיום היא השקה שנייה שמבצעת מן לאחרונה. לפני כן היא ההריחבה את קטגוריית הוופלים והעוגיות ללא תוספת סוכר – עם ופלים ללא תוספת סוכר המכילים 40% פחות שומן רווי ביחס למתכון הקודם. את הסדרה הזאת לא טעמנו, אבל בחברה אומרים שבמקביל הטעם שופר. בנוסף הושקו עוגיות ללא תוספת סוכר במגוון טעמים מופחתות שומן רווי עומדות בקריטריונים של תו תקן של איגוד הסוכרת הישראלי. כל אלה נועדו כדי למקם את מן במעמד של המותג המוביל בקטגוריה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות