אוהבים אספרסו חזק? מבחן טעימה לקפסולות עלית בדרגת חוזק 20

אוהבים אספרסו חזק? מבחן טעימה לקפסולות עלית המחוזקות (תואמות נספרסו כמובן)

לאוהבי האספרסו החזק, שווה לטעום את קפסולות עלית החדשות (שהן תואמות נספרסו כמובן)

קפסולות עלית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שוק הקפסולות תואמות נספרסו בישראל כל הזמן מתחדש, ואחת ממובילות השוק היא עלית. רק לא מזמן היא השיקה סדרה מעניינת של קפסולות מבתי קלייה ישראליים, ועכשיו היא מרחיבה את קפסולות קפה עלית מתוצרתה. הקפסולה החדשה היא בעוצמה 20, עבור מי שאוהב קפסולות לאספרסו חזק. למעשה, דרגת חוזק 20 היא כרגע דרגת החוזק הגבוהה ביותר של עלית.

קפסולות עלית תואמות נספרסו – דרגת חוזק 20

הקפסולה מכילה פולים מהודו שנבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה ארוכה וכהה במיוחד להעצמת טעמי הקפה על מנת לקבל כוס אספרסו אקסטרה חזקה. איילת אופק, מנהלת התחום הסנסורי בקפה עלית, מספרת כי תהליך הקלייה הוא שלב חשוב בקביעת אופייה הסנסורי של הקפסולה ולו השפעה רבה על טעם הקפה: "המומחיות היא לקלות בדרך שתביא לידי ביטוי את הטעמים המשקפים את מקורות הקפה והטעם הרצוי, ובקפסולה 20 – לקלות באופן שיביא לידי ביטוי טעמים עוצמתיים במיוחד עם איכויות טעם וריח עשירים".

התערובת כאמור מיועדת לחובבי קפה חזק מאוד, ולכן בחברה מדגישים שהיא לא מתאימה לכולם. הטועמים של פואנטה הם דווקא כן חובבי קפה חזק. מבחן הטעימה מגלה ארומה תבלינית, שוקולדית ומעושנת – שהתחבבה עליהם מיד (בדרך כלל הם שותים קפסולות קפה עלית תואמות נספרסו מסדרת אינדונזיה).

הבחירה של עלית להשיק קפסולות קפה לאספרסו חזק במיוחד נובעת מזיהוי ביקושים בקרב הצרכנים. עפ"י נתוני סטורנקסט, נתח הקפסולות החזקות (10-15) מהווה כמעט חצי מהמכר הכספי של המותג.

עלית מציעה מגוון קפסולות תואמות נספרסו בדרגות חוזק שונות. למי שמתקשה קצת להתמצא, הנה המקרא:

  • הסדרה הקלאסית: 7,4 9, 10,14, 15 ונטול קפאין
  • סדרת ארצות הקפה: ברזיל 06, קולומביה 08, גואטמלה 11, אינדונזיה 12 ואוגנדה 13
  • סדרת הטעמים (וניל, אגוזי לוז,קרמל), בוסט ולונגו
  • סדרת קפסולות עלית מבתי קלייה ישראלים

נזכיר כי כל קפסולה עם מעטפת אלומיניום אטומה לחמצן, מה שהופך את הקפה לטרי יותר וגם מאפשר מיחזור מירבי. ניתן למסור את הקפסולות המשומשות למיחזור בעת הזמנת קפסולות מאתר החברה.

הקפה נקלה בישראל , במפעל החברה בלוד קרוב ככל האפשר למועד האריזה. כל הקפסולות תואמות מכונות נספרסו מכל הסוגים (למעט VERTUE). הן מיוצרות ע"י יצרן הקפסולות התואמות המוביל באירופה, ועוברות התאמה.

מחיר קפסולות עלית

מחיר הקפסולות החדשות זהה למחיר קפסולות אחרות של עלית. ב-KSP מצאנו אותן ב-189 ש"ח ל-120 קפסולות.

KSPכ-1.5 ש"ח לקפסולה

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות