טעמנו: קפסולות עלית תואמות נספרסו מבתי קלייה ישראליים מיוחדים

טעמנו: קפסולות עלית תואמות נספרסו מבתי קלייה ישראליים בוטיקיים

שת"פ בטעם טוב: קפסולות תואמות נספרסו של בתי הקלייה הבוטיקיים קפה עולה, קפה יוניקו וקפה נחת, יימכרו דרך קפה עלית. טעמנו

קפסולות קפה עלית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חובבי הקפה בארץ הולכים ומתרבים, ולבתי קלייה בוטיקיים יש קהל לקוחות נאמן שיודע להעריך את הקפה האיכותי שלהם. בין הבולטים אפשר למצוא את קפה נחת, קפה יוניקו וקפה עולה, שהם בתי קלייה שמייבאים בעצמם פולי קפה ומייצרים בלנדים ייחודיים להם. מן הצד השני על ספקטרום הקפה נמצאים המותגים שפונים לקהל הרחב, ובראשם קפה עלית שמוכר בכל בית בישראל. את קפה עלית כולנו מכירים משחר ילדותנו. אחד הסמלים הכי ישראליים הוא אותה פחית נס קפה מיתולוגית של קפה נמס, שהייתה דיירת קבועה בכל מטבח ישראלי. מאז עשתה עלית (שנמכרה לשטראוס) כברת ארוכה בתחום הקפה. קפסולות קפה תואמות נספרסו של עלית הן מהנמכרות בארץ, מגיעות במגוון טעמים ועוצמות ומשווקות במאות נקודות מכירה.

כעת עושה עלית צעד מעניין ומביאה את הבלנדים של בתי הקלייה הישראליים הבוטיקיים אל הציבור הרחב.

קפסולות קפה עלית בשיתוף בתי קלייה מקומיים

אז איזה קפה אתם מעדיפים? מאוזן, שוקולדי או כזה שמורגשת בו יותר חמיצות…? מבחן הטעימה של קפסולות קפה עלית בשיתוף בתי הקלייה הבוטיקיים המקומיים מצא את כל המנעד הזה בסדרת קפסולות קפה עלית "בתי הקלייה". רגע לפני שנרד לפרטים, כמה מילים על בתי הקלייה המשתתפים:

בית הקלייה 'עולה' מחצור

קפה עולה הוקם בשנת 2011 ע"י ניר אלינסון, אחרי שהשלים לימודי קפה באיטליה. אלינסון נדד בין אתיופיה וברזיל, אינדונזיה וג'מייקה. הוא חקר את אזורי הגידול ומאפייני הקפה והחל לייבא לארץ פולים שנבחרו בקפידה, ומייצר מגון בלנדים מקוריים. כאן בארץ, בית הקלייה "קפה עולה" משרת לא מעט עסקים וצרכנים פרטיים, מתוך אמונה שניתן לייצר בישראל קפה מקומי איכותי ברוח המסורת האיטלקית תוך התאמה לחיך הישראלי.

בית הקלייה 'נחת' מתל אביב

מאחורי קפה נחת בכיכר דיזנגוף בתל אביב, שפתח סניף גם בהרצליה, עומד בית הקלייה נחת שהוקם ב-2005 ע"י דן אוריאלי ואסף ביטון. בית הקלייה מייצר בלנדים משלו ומציע את תוצרתו לחובבי קפה פרטיים ועסקיים כאחד.

בית הקלייה יוניקו בכניסה לקיבוץ יגור

בית הקלייה הבוטיקי יוניקו, שבבעלות אסף ריפס, ממוקם בפינה חבויה ושקטה למרגלות הכרמל. גם כאן מד, ומציע למבקרים להיחשף לתהליך הקלייה ולטעום מבחר זני קפה בשיטות חליטה שונות.

קפסולות תואמות נספרסו

מבחן טעימה לקפסולות קפה עלית מסדרת בתי הקלייה המקומיים

כאמור, עבור מי שמחפש קפסולות תואמות נספרסו, קפה עלית מציעה מגוון רחב של אפשרויות: לקפה עלית 19 תערובות אספרסו בקפסולות בדרגות חוזק שונות, המוצעות על ידי 3 סדרות מובילות:

  • הסדרה הקלאסית (7,4 9, 10, ,14, 15 ונטול קפאין)
  • סדרת ארצות הקפה (ברזיל 06, קולומביה 08, גואטמלה 11, אינדונזיה 12 ואוגנדה 13)
  • סדרת הטעמים (וניל 06, אגוזי לוז 07, קרמל 07 , אפוגטו מייפל פקאן, אפוגטו קוקוס, בוסטו ולונגו)

המגוון הזה מתרחב עכשיו עם בלנדים בוטיקיים של שלושת בתי הקלייה הישראלים. לדברי איילת אופק, מנהלת תחום סנסורי בשטראוס קפה, הפיתוח של כל סוג קפסולה בוצע ביחד עם הקולה הראשי של בית הקלייה ומבטא את אופי המקום: "כל מוצר בסדרה מציע פרופיל טעם ייחודי", היא אומרת.

חשוב לדעת כי הבלנדים שפותחו ע"י שלושת בתי הקלייה הם ייחודיים לקפה עלית ונמכרים על-ידה בבלעדיות. "בחרנו בבתי קלייה מובילים ובכל אחד מהם בחרנו להדגיש טעם אחר של קפה שמספר את סיפור הקולים".

קפה נחת (361409)

דרגת חוזק 7

"עם דן אוריאלי ואסף ביטון מקפה נחת בתל אביב, בחרנו בבלנד הוא של 100% ערביקה שמאפיין את המקום. הקפה מאופיין בחמיצות ופירותיות גבוהה ומתאים לאוהבי אספרסו נקי, אמריקנו או קפוצ'ינו עדין", אומרת אופק.

במבחן הטעימה שלנו הבנו בדיוק למה היא מתכוונת. החמיצות והפירותיות מורגשות וחובבי האספרסו הנקי יאהבו את הבלנד הזה.

פואנטה בטלגרם

קפסולות קפה עולה (361407)

דרגת חוזק 13

"עם ניר אליסון מ- CAFEOLLE שבקיבוץ חצור, פיתחנו קפה עוצמתי במיוחד", מספרת אופק. "זהו בלנד מיוחד המבוסס על תערובת של 100% פולי ערביקה, שבקלייה ייחודית איטית וכהה מאוד, מביאה לידי ביטוי טעמי קפה מודגשים, קפה חזק מאוד, שוקולדי המתאים לאהובי אספרסו חזק מאוד ולקפוצ'ינו עוצמתי".

ומה אנחנו חשבנו? שזה נכון. דרגת החוזק הגבוהה וטעמי הקפה המודגשים מספקים למי שאוהב אספרסו חזק את מה שהוא מחפש. פחות הרגשנו את השוקולדיות.

קפה יוניקו (361408)

דרגת חוזק 10

"עם אסף ריפס מקפה יוניקו, פיתחנו קפה מאוזן, חזק ותבליני. קפה שמצד אחד מביא את המלאות והמרירות הטובה שיש בקפה, יחד עם הערביקה שמוסיפה רעננות וחמיצות, שביחד נשזרים להרמוניה של טעמים".

ומה אנחנו חשבנו? עבור מי שאוהב את החמיצות בקפה, הטעם הזה לחלוטין יתאים. טעמי המרירות והחמיצות מורגשים היטב.

מחיר קפסולות קפה עלית מבתי קלייה מקומיים

נכון לעכשיו באתר עלית מחיר הקפסולות מסדרת בתי הקלייה המקומיים עומד על כ-18 ש"ח ל-10 קפסולות (1.80 ש"ח לקפסולה), לעומת 17 ש"ח לקפסולות מהסדרות האחרות.

קפסולות תואמות נספרסו


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות