סקירה: מכונת קפה לוואצה - מומלצת למי שמחפש איכות וקומפקטיות

סקירה: מכונת קפה לוואצה – מומלצת למי שמחפש קפה טעים ועיצוב אופנתי

מכונת קפה לוואצה JOLIE היא מכונת קפסולות חדשה של מותג הקפה האיטלקי. אז היה הקפה שלנו, מה היתרונות ומה החסרונות? פרטים בסקירה

מכונת קפה לוואצה JOLIE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה קיבלנו בפואנטה לסקירה את מכונת הקפה Lavazza Jolie שמבטיחה להיות מכונת קפסולות מומלצת, שתכין לכם קפה מעולה בקלות ובמהירות. האם המכונה עמדה בהבטחה? האמת היא שכן. עבור מי שמחפש מכונת קפה מומלצת, אבל סובל מבעיה של מקום על השיש – מכונת קפה לוואצה Jolie היא פתרון טוב. מצד שני, המכונה היא מכונת קפסולות שמאפשרת שימוש בקפסולות לוואצה בלבד, וזה מגביל.

לוואצה, כידוע, היא מותג איטלקי ותיק שמייצר קפה ומכונות קפה מכל הסוגים, והדגם הזה הוא דגם בסיסי וקומקפטי. אחת הסיבות שבגללן היא מכונת קפה מומלצת – בעיקר בדירות קטנות, היא העיצוב. המכונה מעוצבת בצורה מינימליסטית ואלגנטית, וכך המקום (המצומצם) שהיא תופסת על השיש לא "מתבזבז" על סתם מוצר חשמלי חסר חן. בניגוד למכונות "משעממות", היא מגיעה בצבע לבן ומרעננת את מראה המטבח.

ומה לגבי התפעול והתוצאה הסופית… כוס הקפה?? ובכן, עבור מי שכבר מכיר את התפעול של מכונות קפה, הדגם הזה יהיה פשוט מאוד. התפעול דומה ואף זהה לתפעול מכונת קפה נספרסו סטנדרטית (למשל אסנזה).

הכנסת הקפסולה נעשית בקלות למיקום ייעודי שלא מאפשר לטעות.

לאחר מכן, באמצעות לחיצה אחת על כפתור Stop & Go, ניתן לייצר את הכמות המדויקת של קפה הרצוי. המכונה מגיעה עם משענת כוס הניתנת להסרה, כך אפשר לבחור איזה קפה רוצים (אספרסו, לונגי ועוד).

אחד היתרונות שלה הוא הרעש – או ליתר דיוק, העובדה שהיא לא מאוד רועשת. רמת רעש של מכונת קפה לוואצה Jolie עומדת על 44Db – כך שהיא מכונת קפה די שקטה.

באמצעות הכפתור, אגב, אפשר גם לבדוק מתי צריך לרוקן את מגירת הקפסולה המשומשת.

מכונת קפה לוואצה JOLIE – לקפסולות לוואצה

כאמור, מה שחשוב לדעת על המכונה החדשה לוואצה JOLIE הוא שהיא מתאימה לקפסולות לוואצה בלבד, כך שלא תוכלו לקנות קפסולות אחרות. היצרניות מייצרות במכוון את המכונות כך שיכבלו את הצרכנים לקפסולות שלהם, וכך לא מאפשרים להם לבחור קפסולות קפה זולות יותר או של יצרנים אחרים. אם למשל אתם אוהבים קפסולות סטארבקס או קפסולות תואמות נספרסו אחרות, לא תוכלו להשתמש בהן במכונת לוואצה ג'ולי.

הקפסולות המתאימות למכונה הן קפסולות Lavazza A Modo Mio, אשר מגיעות במגוון רחב של תערובות. המכונה מגיעה עם ערכה של 9 קפסולות Lavazza A Modo Mio, אשר כמובן מספיקות למספר מועט של פעמים – כך שעד מהרה תצטרכו לקנות קפסולות חדשות.

מחיר מכונת לוואצה  + קפסולות לוואצה

  • מחיר מכונת לוואצה JOLIE: כ-380 ש"ח.
  • מחיר קפסולות: כ-1.30 ש"ח לקפסולה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


פואנטה בטלגרם



אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות