המותג OONI משיק טאבון גז היברידי פרימיום, שפועל גם על עץ ופחמים

המותג OONI משיק טאבון גז היברידי פרימיום, שפועל גם על עץ ופחמים

אם גם אתם בין הישראלים שמחפשים טאבון גז רגיל או טאבון היברידי – בטח תיתקלו בטאבון OONI החדש. ואגב, הוא ממש לא מיועד רק לפיצות

טאבון גז OONI טאבון היברידי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עד לפני כמה שנים, טאבון היה עניין למקצוענים או למסעדות. בשנתיים האחרונות – עם רוח גבית מהקורונה שהשאירה אותנו בבתים – יותר ויותר ישראלים מצטיידים בגריל גז או בטאבון, בעיקר טאבון גז. אלא שעם הפיצה בא התאבון, ואם כבר יש טאבון – למה שלא יהיה היברידי? הכוונה היא לטאבון גז + עץ, שמאפשר לבחור איך לאפות בו בהתאם לחשק ולצורך. בשוק אפשר למצוא כמה מותגים, ואחד הבולטים הוא המותג הבריטי OONI.

בימים אלה מרחיב המותג את קו המוצרים שלו עם טאבון גז היברידי גדול, שמצטרף לדגמים אחרים של טאבון OONI וגם לדגמים של מותגים אחרים. קפצתי לאירוע העיתונאים שבו קיבלנו טעימה, תרתי משמע, מהפיצות שנאפו בטאבון החדש והמתקדם של החברה. היה (כצפוי) טעים וגם מעניין.

טאבון היברידי OONI Karu 16 Multi-Fuel

כאמור, טאבון OONI החדש הוא טאבון היברידי שמהווה כיום את הדגם המתקדם ביותר של החברה (מה שבא לידי ביטוי במחירו). מדובר בטאבון היברידי OONI Karu 16 Multi-Fuel. מלבדו החברה משווקת גם טאבון היברידי קטן וזול יותר וגם שני דגמים של טאבון גז רגיל (גודל 12 וגודל 16).

הטאבון ההיברידי החדש של OONI מאפשר כמובן אפייה במספר צורות, כך שהמשתמש בוחר אם להשתמש בגז, פחם או עץ. את העץ ניתן לקנות או לחטוב לבד – רק חשוב שהוא יהיה נקי ולא חומרים כלשהם.

פואנטה בטלגרם

בניגוד לדגמים אחרים, שבהם צריך לקנות מדחום בנפרד, הדגם הזה מגיע עם המדחום מובנה. בתוך הטאבון ישנה אבן Cordierite בעובי 15 מ"מ, והוא מגיע לטמפרטורה מירבית של 500 מעלות (קיים וסת לקביעת רמת חום). לאחר חימום מוקדם של כ-15 דקות, ניתן להכין בו פיצה תוך כדקה.

טאבון OONI

כיום יש ביקוש הולך ועולה למוצרים ניידים, כי שאפשר לראות מהסקירה שלנו של מתקני גריל גז מומלץ. כדי ליישר קו, הרגליים של הטאבון מתקפלות והוא נייד גם כן, כך שאפשר לקחת אותו לטיול אם רוצים – אבל רוב האנשים מן הסתם ימקמו אותו בגינה או במרפסת ולא יזיזו אותו יותר מדי, לאור העובדה שמשקלו הוא קצת יותר מ-28 ק"ג. כמובן, צריך להניח אותו על משטח מוגבה, כאשר אפשר לבחור כל משטח מתאים או לקנות את השולחן הייעודי המשווק ע"י OONI. הפלדה שממנה הוא עשוי היא פלדת אל-חלד שאמורה לאפשר לו לשרוד לאורך זמן בכל תנאי מזג אוויר, אבל מומלץ כמובן לכסות אותו (הכיסוי נמכר בנפרד).

מדובר בטאבון יחסית גדול (אך לא גדול מדי), שאפשר להכין בו לא רק פיצות (בקוטר של 40 ס"מ). כעיקרון, הוא מגיע עם אבן שמוט – אבל כאשר מוציאים אותה, אפשר להכין בו גם דגים, בשר וירקות. בכל מקרה, חובבי הפיצות ישמחו לשמוע שהוא מומלץ על ידי Associazione Verace Pizza Napoletana – הסמכות הבינלאומית המוערכת ביותר בתחום אפיית פיצות.

שטח הבישול שהוא מאפשר הוא 42.2X42.2X42.2 ס"מ. ב-OONI אומרים שהעיצוב הפנימי שלו תוכנן כך שתהיה בו זרימת אוויר טובה החוסכת באנרגיה. הדלת שקופה ומאפשרת לראות מה קורה בפנים. כדאי לדעת שהמוצר אינו מגיע עם כלים נלווים, כך שכדאי לשקול לרכוש גם מרדה שתאפשר לכם להכניס ולהוציא את הפיצה בבטחה.

מה ההבדל בין טאבון היברידי KARU 12 ל-16 של OONI?

כאמור, ל-OONI יש כבר תנור היברידי והוא זול יותר, כך שנשאלת השאלה מהי ההבדלים ביניהם. הנה התשובה: דגםOoni Karu 16 הוא טאבון גדול יותר המוצע עם דלת זכוכית שקופה שלה מסגרת אלומיניום לאגירת חום מקסימלית ותרמומטר דיגיטלי מובנה המציג את הטמפרטורה הפנימית. כמו כן הטאבון מגיע עם מבער גז.

Ooni Karu 16 Ooni Karu 12
מידות רוחב: 50 ס"מ. גובה: 81 ס"מ. עומק: 84 ס"מ. משקל: 28 ק"ג רוחב: 40 ס"מ. גובה: 80 ס"מ. עומק: 77 ס"מ. משקל: 12 ק"ג
שטח אבן 42 ס"מ 33 ס"מ
עובי האבן 15 מ"מ 1.5 ס"מ
דלת נסגרת, שקופה אין
מבער גז יש אין
מדחום יש אין

מידות הטאבון: 77X40X80 ס"מ

משקל: ברוטו

שטח אבן:

מחיר טאבון גז וטאבון היברידי OONI

KSP1990 ש"ח לטאבון גז נייד 12 אינץ' Ooni Koda
KSP1890 ש"ח לטאבון היברידי נייד OONI Karu
לאסט פרייס2889 ש"ח לטאבון גז נייד 16 אינץ' Ooni Koda כולל מדחום מתנה
KSP2890 ש"ח לטאבון גז נייד 16 אינץ' Ooni Koda
KSP4590 ש"ח לטאבון היברידי OONI Karu 16 Multi-Fuel - כולל מבער מתנה

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות