קפסולות סטארבקס מחיר: גבוה ודומה לנספרסו. כך תקנו בזול

קפסולות סטארבקס מחיר – גבוה, דומה לנספרסו. אבל אפשר לקנות בזול

כשמדברים על קפסולות סטארבקס, מחיר משתלם אפשר למצוא רק כשמחפשים טוב. בדקנו כמה הן עולות ביחס לנספרסו ואיפה אפשר למצוא מבצעים

קפסולות סטארבקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת הקפה סטארבקס אמנם עדיין לא חוזרת לישראל, אבל קפסולות קפה סטארבקס החלו להימכר בישראל. מעבר לעניין הטעם ולניחוח של חו"ל – כדאי להתעכב קצת על העלות. באופן לא מפתיע אבל קצת מעצבן, נסטלה גובה על קפסולות סטארבקס מחיר די גבוה. כמה גבוה? כ-2.20 ש"ח לקפסולה. אפילו אם תשתו רק כוס סטארבקס אחת ביום, תוציאו קרוב ל-70 שקל בחודש, אבל בינינו – אף אחד לא מסתפק בכוס קפה אחת ביום…

בהמשך הכתבה נפרט קצת יותר על הזמינות וגם נראה כיצד אפשר למצוא קפסולות סטארבקס במחיר טוב יותר מהמחיר המומלץ, אבל עוד לפני כן – עוד כמה מילים על קפסולות הקפה של סטארבקס.

מה כולל המגוון של קפסולות סטארבקס?

קפסולות סטארבקס נמכרות בכמה טעמים ובכמה דרגות חוזק. תערובות קפה מיוצרות ומשווקות בשלוש דרגות קלייה: בהירה בינונית וכהה.

קפסולות סטארבאקס מחיר

אם אתם מחפשים קפה שטעמו יותר עדין, תעדיפו קפסולות קפה של סטארבקס בקלייה בהירה. מי שמחפש קפה מאוזן ועשיר כדאי שיתמקד בקפסולות בקלייה בינונית ומי שמחפש טעם עוצמתי, יאהב את התערובות בקלייה כהה.

Blonde espresso roast קלייה בהירה
Pike Place Roast קלייה בינונית
House Blend קלייה בינונית 
Colombia קלייה בינונית 
Caffe Verona קלייה כהה
Espresso Roast קלייה כהה
DECAF Espresso Roast קלייה כהה 
Sumatra קלייה כהה 

 

בנסטלה אומרים כי גידול הקפה ועיבודו מתבצעים תוך הקפדה על כללי אתיקה של סחר הוגן – ויש לקוות שאפשר להאמין להם.

מדובר בסוג של קפסולות תואמות נספרסו (למעט מכונת קפה נספרסו מדגם Vertuo).

שוק קפסולות הקפה בישראל צומח במהירות

רשת בתי הקפה סטארבקס היא הצלחה בכל העולם, אבל הניסיון שלה בישראל לפני כ-20 שנה נחל כישלון. עם זאת, בשנים האחרונות המודעות לקפה איכותי ממכונת קפה נמצאת בנסיקה, כך שהכניסה של קפסולות קפה סטארבקס לשוק היא ממש לא הימור.

להפך, למרות שמחיר קפסולות סטארבקס הוא מחיר גבוה ביחס לקפסולות קפה אחרות, באסם-נסטלה מניחים שקפסולות קפה סטארבקס יחדרו לשוק הישראלי באופן הרבה יותר חלק ומהיר מאשר רשת בתי הקפה של סטארבקס.

בחו"ל אפשר למצוא קפסולות סטארבקס בכל בתי הקפה של הרשת ובאינספור נקודות מכירה. בישראל בתחילה הן שווקו רק ברשת שופרסל, אבל כיום הן נמכרות לא רק ברשתות שיווק, אלא גם ברשתות פארם כמו סופר-פארם ואפילו באתרים כמו KSP. ודאי לא תהיו מופתעים לשמוע שהמחיר שופרסל ובסופר-פארם גבוה ועומד על כ-22 ש"ח ל-10 קפסולות, כלומר כ-2.20 ש"ח לקפסולה.

בהשוואה לקפסולות אחרות, סטארבקס מחירים ממש יקרים.

קפסולות סטארבקס – מחיר לעומת נספרסו ומותגים אחרים (מחיר ל-10 קפסולות)

סטארבקס נספרסו לנדוור עלית
נספרסו מ-22.20
שופרסל 21.90 16.50
סופר-פארם 21.90 18.90 18.90
יינות ביתן 21.90 14.90 16.50

אבל האמת היא שאין סיבה לשלם על קפסולות סטארבקס מחיר מלא. מצאנו עבור קפסולות סטארבקס מבצע גם ברשת KSP וגם בגרופון.

KSP209 ל-120 קפסולות
GROO99 ש"ח ל-50 קפסולות

 

כשאנחנו מדברים על שגשוג בענף קפסולות הקפה, שימו לב למספרים שעליהם מתבססת החברה.

באסם-נסטלה מעריכים כי מכירות הקפסולות ברשתות השיווק צפויות להגיע השנה לכ-120 מיליון שקל (!). גם בשופרסל יש צפי למכירות גבוהות. להערכת שופרסל, שוק הקפה בצריכה ביתית בישראל נאמד בכ-900 מיליון שקל בשנה האחרונה. כיום, שופרסל מחזיקה בכ-35% משוק הקפסולות הנמכרות ברשתות שיווק.

פואנטה בטלגרם

קפסולות קפה סטארבקס – מחיר שאפשר להוזיל

כאמור, אם חיכיתם בהתרגשות לקפסולות קפה סטארבקס שיתחרו בקפסולות נספרסו מבחינת מחיר, תקוותכם הייתה לשווא.

יבואנית הקפסולות, אסם-נסטלה, החליטה כנראה שלמרות הדומיננטיות של נספרסו בישראל, המחירים יהיו גבוהים. אגב, נסטלה היא לא רק היבואנית אלא גם היצרנית עצמה, שכן המותג נספרסו שייך לנסטלה העולמית.




שרוול של 10 קפסולות קפה סטארבקס נמכר במחיר מלא שמתקרב ל-22 ש"ח (כ-2.2 ש"ח לקפסולה). מחיר זה מזכיר יותר את המחיר של קפסולות נספרסו, למרות שנספרסו גם מוכרת קפסולות יקרות יותר.

בכל מקרה, בנספרסו המחיר כולל משלוח עד הבית.

נזכיר כי הוגשה תביעה ייצוגית נגד נספרסו לגבי מחיר הקפסולות בישראל, שהוא גבוה לעומת המחיר בעולם.

התחרות של סטארבקס היא כמובן לא רק מול נספרסו. שוק הקפסולות רחב ויש הרבה מאוד מבחר. יש מותגי קפסולות קפה רבים המותאמים למכונות נספרסו, אשר מחירם נע סביב 1.50 ש"ח ליחידה ואפילו פחות.

באשר לטעם, זה כמובן עניין אישי. בסופו של דבר, הלקוחות מחליטים מה לקנות על סמך מגוון שיקולים, כאשר המחיר הוא כמובן רק חלק מהם. צרכני הקפה מאוד רגישים לנושא הטעם, ויש להניח שהוא זה שיכריע.

כאן בפואנטה פרסמנו על קפסולת סטארבקס ביקורת וחוות דעת לאחר מטען טעימה.

מה שחשוב לדעת הוא שלא חייבים לקנות קפסולות סטארבקס במחיר הכי גבוה בשוק ברשתות השיווק הגדולות או בסופר-פארם. כאשר קונים באינטרנט אפשר למצוא מחיר נמוך יותר – במיוחד אם קונים כמות גדולה. מאחר שקפה הוא  מוצר עם תוחלת חיים גבוהה, ומן הסתם אף אחד לא שותה כוס קפה פעם בחודש כך שנדרשת כמות גדולה של קפסולות, אפשר להזמין כמות גדולה ולהוזיל את ההוצאה.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     


    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות