קפסולות קפה סטארבאקס מגיעות לישראל. תחרות לנספרסו

קפסולות קפה סטארבאקס מגיעות לישראל. תחרות לנספרסו

קפסולות סטארבקס יימכרו ברשתות השיווק הישראליות. מדובר בשמונה תערובות בדרגות קלייה שונות. לאילו מכונות קפה הן יתאימו? פרטים בפואנטה

קפסולות סטארבקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה





אם אתם מאלה שבכל ביקור בחו"ל מנצלים את ההזדמנות לשתות קפה סטארבקס (Starbucks), בקרוב תמצאו את סטארבקס בישראל – או לפחות קפסולות קפה של סטארבקס. החל ממאי הקרוב, אסם-נסטלה תשווק ברשתות השיווק בישראל את קפסולות הקפה של רשת בתי הקפה האמריקנית. הקפסולות מותאמות למכונות קפה ביתיות ובכלל זה למכונות קפה נספרסו. המחירים טרם פורסמו.

המגוון של קפסולות סטארבקס כולל 8 תערובות, אשר למעשה מיוצרות על-ידי תאגיד נסטלה. לכן, לא מפתיע שמי שמייבאת לארץ את הקפסולות היא חברת נסטלה-אסם. כבר לפני שנתיים נחתם הסכם שיתוף הפעולה כלל עולמי בין נסטלה לסטארבקס, וכעת יימכרו הקפסולות לראשונה בישראל.

מלבד קפסולות למכונות קפה ביתיות, בנסטלה-אסם אומרים כי יימכרו מוצרים בהמשך וירחיבו את המותג סטארבקס בישראל. כניסתן של קפסולות סטארבקס לשוק הישראלי ללא ספק יחוללו תחרות יפה בענף. כיום יש דומיננטיות עצומה לנספרסו. כפי שפרסמנו במדור תביעות ייצוגיות כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, לפני כשנה הוגשה בקשה לייצוגית נגד נספרסו בגלל מחירי הקפסולות הגבוהים של החברה. הטענה היא שנספרסו בישראל היא מונופול שמנצל את כוחו לרעה, ושברחבי העולם קפסולות נספרסו זולות יותר.

נזכיר כי נסטלה הינה חברת הקפה הגדולה בעולם וסטארבקס היא רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, המחזיקה 30,000 נקודות מכירה ב-80 מדינות בהן מבקרים כ-100 מיליון לקוחות בשבוע.

דווקא כאן בישראל, סטארבקס נכשלה כאשר ניסתה להיכנס לשוק לפני 20 שנה. לאחרונה פורסם כי הראל ויזל (בעליה של קבוצת פוקס) מתכוון להביא לישראל את רשת בתי הקפה סטארבקס לסיבוב שני.

קפסולות סטארבקס – איזה היצע יהיה?

ההשקה בישראל כוללת תערובות קפה של קפסולות תואמות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה: קליית סטארבקס בהירה (קפה עדין); קלייה בינונית (קפה מאוזן ועשיר); קלייה כהה – גוף מלא וטעם עוצמתי.

התערובות מבוססות על קפה 100% ערביקה.

קפסולות סטארבאקס

בנסטלה מציינים כי הקפה מגודל ומעובד תוך הקפדה על כללי אתיקה של סחר הוגן באמריקה הלטינית, אינדונזיה ואפריקה.

בשלב זה ישווקו בישראל קפסולות האספרסו בלבד תחת המותג Starbucks.

מגוון הקפסולות של סטארבקס יכלול:

  • Blonde espresso roast Blonde Roast
  • Pike Place Roast Medium Roast
  • House Blend
  • Colombia
  • Caffe Verona Dark Roast
  • Espresso Roast
  • DECAF Espresso Roast
  • Sumatra

"מחצית מהישראלים ביקרו בסטארבקס בשנתיים"

באסם מייחסים לתחילת השיווק של קפסולות סטארבקס משמעות גדולה. קטגוריית הקפה היא אחת הקטגוריות הדינאמיות בשוק המזון: מכירות הקפה ברשתות השיווק צמחו ב-2019 בכ-4.8%. שוק קפסולות האספרסו מאופיין בצמיחה מהירה במיוחד ועפ"י נתוני סטורנקסט זינק היקף המכירות ברשתות השיווק ב-2019 בשיעור של 44.3% במונחים כספיים וצפוי להגיע השנה ליותר מ- 120 מיליון ₪. בולטת גם מגמה של מעבר לקפסולות פרימיום, כאשר קפסולות אלומיניום הפכו להיות הסטנדרט בקטגוריה.

"סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס", אומר אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה. "אנחנו מביאים את המותג אל הצרכנים הביתה, ומאמינים כי המהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק בישראל, תוך הצגת חדשנות ומגוון מוצרים רחב לבחירתם של כל אוהבי קפה".

להערכת נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר בקבוצת אסם-נסטלה, המותג יהפוך למותג מוביל בקטגוריית הקפה: "על פי מחקרים שערכנו, המותג והקפה של סטארבקס אהובים מאוד בקרב הצרכן הישראלי: כ-50% מהישראלים ביקרו בסניפי הרשת בשנתיים האחרונות וכ-74% מתוכם הזמינו אספרסו או קפוצ'ינו/קפה לאטה. אנו מתחילים בסגמנט הקפסולות ובכוונתו להתרחב לסגמנטים נוספים בהמשך".

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות