חנות ספורט אאוטלט נפתחה ומבטיחה: נייקי ומותגים אחרים במחירי עודפים

חנות ספורט אאוטלט נפתחה ומבטיחה: נייקי ומותגים אחרים במחירי עודפים

ספורט אאוטלט היא חנות עודפים חדשה של קבוצת פוקס, ובה נמכרים מותגים כמו נייקי, אסיקס, אנדר ארמור ועוד. האם המחירים משתלמים? בפוקס מבטיחים שהמחיר הגבוה ביותר הוא 350 ש"ח

ספורט אאוטלט - חנות עודפים למוצרי נייקי ועוד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חובבי נייקי, אסיקס, אנדר ארמור ומותגי ספורט אחרים מוציאים על נעליים וביגוד הרבה מאוד כסף. לאחרונה נפתחה חנות עודפים "ספורט אאוטלט" ׁׁ(Sport Outlet) מבית דרים ספורט (DREAM SPORT) של קבוצת פוקס, ומבטיחה למכור מותגי ספורט במחירים נמוכים. כמה נמוכים? בין 50 ל-350 ש"ח – כך לפחות מבטיחים בקבוצת פוקס.

ספורט אאוטלט – פרטים נוספים

חנות העודפים ספורט אאוטלט מבית דרים ספורט מציעה מגוון רחב של נעליים ובגדי ספורט לנשים, גברים וילדים של נייקי, אדידס, אסיקס, פילה, סקוני, אנדר ארמור, ריבוק ועוד. החנות, שמשתרעת על שטח של כ-159 מ"ר, ממוקמת בצמוד לחנות פוקס הום.

נעלי ניירי נמכרות במחירים של 150, 200, 250 ו-350 שקל – בהתאם לדגם.

חנות ספורט אאוטלט - נעלי נייקי בהנחה
דוגמאות לנעלי נייקי בהנחה בחנות ספורט אאוטלט בצומת ביל"ו. צילום: יח"צ

פואנטה בטלגרם

טופ של אנדר ארמור ב-120 שקל בחנות SPORT OUTLET
טופ של אנדר ארמור ב-120 שקל בחנות SPORT OUTLET. צילום: יח"צ

 

חולצות של נייקי ב-130 שקל בחנות ספורט אאוטלט מבית דרים ספורט
חולצות של נייקי ב-130 שקל בחנות ספורט אאוטלט מבית דרים ספורט. צילום: יח"צ

 

נעלי נייקי במגוון מחירים בחנות SPORT OUTLET בביל"ו סנטר
נעלי נייקי במגוון מחירים בחנות SPORT OUTLET בביל"ו סנטר. צילום: יח"צ

 

נעלי ספורט בחנות ספורט OUTLET מבית דרים ספורט בביל"ו סנטר
נעלי ספורט בחנות ספורט OUTLET מבית דרים ספורט בביל"ו סנטר. צילום: יח"צ

 

חובבי מותגי הספורט הבינלאומיים יכולים כמובן לחפש את מבוקשם גם בחנויות המותגים עצמם, כמו נייקי עודפים, אדידס עודפים וסקצרס עודפים.

קבוצת פוקס מרחיבה אחיזה בעולם הספורט

כאמור, שמה של החנות החדשה הוא ספורט אאוטלט מבית דרים ספורט. דרים ספורט היא רשת יחסית חדשה של קבוצת ספורט, והיא מתמחה במכירת ביגוד ספורט, נעלי ספורט וציוד כמו כדורי רגל, הליכונים ועוד. הסניף הראשון של דרים ספורט נפתח לפני כשנה בראשון לציון, ומאז פתחה הקבוצה כבר שורת סניפים נוספים, ביניהם בנתניה, בכרמיאל, בחיפה ובאילת.

חנות ספורט אאוטלט בצומת ביל"ו

קבוצת פוקס היא גם בעלת הזיכיון לרשת פוט לוקר האמריקנית (Foot Locker) ובעלת הזיכיון של המותג נייקי – מה שאומר שיש לה אחיזה רחבה מאוד בתחום הספורט, אחיזה שהיא הרחיבה משמעותית עם פתיחת רשת דרים ספורט. רשת דרים ספורט מביאה לצרכנים הישראלים קונספט קצת חו"לי של חנות – כאשר מדובר בחנויות גדולות, לפעמים של שתי קומות, עם קירות ארוכים המוקדשים לענפי הספורט השונים – החל מריצה ועד כדורגל וכדורסל. בכל חנות יש מחלקת גברים, מחלקת נשים וגם מחלקת ילדים.

תחום הספורט בארץ נעשה מאוד פופולרי בשנים האחרונות, והרבה ישראלי מוכנים להוציא הרבה כסף על נעלי ריצה, בגדי ספורט ועוד. התחרות המרכזית של קבוצת פוקס בקטגוריה הזאת מגיעה מכיוון רשת מגה ספורט. במידה מסוימת, קיימת תחרות גם מצד דקטלון – שגם היא פתחה את הסניף הראשון שלה בראשון לציון לפני כמה שנים. לאחר הצלחת דקטלון ראשון לציון, נפתחו גם דקטלון בקריות, דקטלון נתניה, דקטלון תל אביב ודקטלון אילת. לאחרונה החלו להימכר מוצרי דקטלון בטרמינל X – שנמצא בבעלות קבוצת פוקס. אגב, מה שמאפיין את דקטלון היא שכל המוצרים הנמכרים ברשת בישראל הם של המותג הפרטי של דקטלון ולא מותגים בינלאומיים. המחירים זולים, אבל פעם הם היו יותר זולים ועם הזמן הם התייקרו ביחס לאירופה.




כעת קבוצת פוקס מתרחבת גם לאאוטלט ופותחת חנות עודפים של מותגי ספורט במיקום אטרקטיבי כמו צומת ביל"ו. עופר בילו סנטר OUTLET הוא מרכז הקניות העודפים הוותיק וכנראה גם הפעיל ביותר בישראל, ובו ממוקמות חנויות עודפים של עשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים, כמו פקטורי 54 אאוטלט, מנגו אאוטלט אדידס אאוטלט, נייקי אאוטלט, ספייסס אאוטלט, רנואר, טוונטי פור סבן, קסטרו אאוטלט, אלדו אאוטלט, גט פרו (יבואני אנדר ארמור), אמריקן איגל, אוריג'ינלס, בטר פרייס, גולברי, דלתא, אורבניקה וסקצ'רס אאוטלט.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     


    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות