לראשונה: רמקול נייד ועמיד למים של B&O במחיר מפתיע

לראשונה: רמקול נייד ועמיד למים של B&O במחיר מפתיע

מיוחדים ועם צליל מעולה – הרמקולים והאוזניות של המותג הדני B&O עושים קפיצת מדרגה. הצצה לכמה מהמוצרים החדשים היותר מיוחדים וטיפ לגבי המחיר

רמקול נייד B&O Beosound Explore
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מותג הסאונד הדני B&O ידוע כמותג יוקרתי ובדרך כלל גם יקר. לאחרונה הושקו בארץ כמה מוצרים מעוצבים ומרשימים של המותג, רובם עולים אלפי שקלים. אולם, מי שמחפש את הסאונד של B&O ברמקול נייד וקטן שלא עולה אלפי שקלים, ימצא לראשונה גם מוצר כזה. בתוך הקולקציה החדשה בולט במיוחד הרמקול הנייד החדש מדגם BEOSOUND EXPLORE, שמבטיח עמידות בכלל ועמידות למים בפרט.

כאמור, השקת הרמקול היא חלק מהשקה של כמה וכמה מוצרים חדשים, ביניהם טלוויזיה חדשה, אוזניות ועוד רמקולים מיוחדים. השקת המוצרים החדשים בישראל מגיעה שנתיים לאחר פתיחת חנות B&O בתל אביב – חנות שאת פתיחתה סיקרנו כאן בהרחבה. המוצרים נמכרים גם בחנות המותג בתל אביב וגם בחנויות אחרות, ביניהן אתר KSP – שם הם לעתים זולים יותר מאשר בחנות של B&O עצמה.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אגב, פתיחת החנות היא חלק מתהליך שנמשך כבר שנים, מאז שחברת ביקונקט החלה לייבא את מוצרי B&O באופן רשמי. מדובר בתהליך של ביסוס המותג בישראל, כשיותר ויותר לקוחות עסקיים ופרטיים שידם משגת מצטיידים במוצרים המיוחדים של המותג.

רונן ברקוביץ', מנכ"ל ביקונקט, מציין כי מאז השקת החנות, מכירות המותג זינקו פי 4: "אנו בוחנים אפשרות לפתוח חנויות נוספות במיקומים מרכזיים בירושלים וחיפה והרחבת החנות הקיימת בתל אביב בקניון TLV".

רמקול Beosound Explore של B&O

רמקול נייד B&O

 

כאמור, למי שלא רוצה לוותר על איכות סאונד גם כשהוא מחוץ לבית, מוצע כעת רמקול B&O מדגם Beosound Explore, שמבטיח 27 שעות עבודה רציפה ושהחברה מגדירה כרמקול העמיד ביותר שייצרה עד היום. הרמקול מציע סאונד היקפי ,True360, ומונע על שני דרייברים בגודל 1.8".

בחברה אומרים כי היא פיתחה עבור Beosound Explore מעטפת אלומיניום קשיחה שמספקת לו עמידות גבוהה במיוחד בפני שריטות, וכי תכנון הגוף הפנימי מגן עליו מפני נפילה בגובה של עד 1 מטר. הרמקול עמיד גם לאבק ולמים בתקן IP67, וההבטחה היא שהוא יחזיק מעמד מתחת למים בעומק של מטר למשך חצי שעה.

רמקול נייד BEOSOUND EXPLORE

 

הבסיס עשוי מגומי קשיח, כדי לאפשר למשתמש להניח את הרמקול בבטחה על כל סוג של משטח – בין אם הוא יוצא לקמפינג ובין הוא הולך לים. רצועה ואבזם מאפשרים להצמיד את הרמקול לחגורה או לתרמיל הגב.

הרמקול מתופעל באמצעות משטח בקרה עמיד במים הממוקם בחלקו העליון, כאשר ההבטחה היא שאפשר לתפעל את המשטח גם הוא מכוסה בחול או במים וגם אם הידיים מכוסות כפפות.

לרמקול קישוריות בלוטות' 5.2 ואפשרות לחיבור סטריאו אלחוטי, כך שאפשר לחבר זוג רמקולים של Beosound Explore ביחד.

מחיר Beosound Explore

KSP750 ש"ח
B&O790 ש"ח

 

Beosound Emerge – רמקול שהתחפש לספר

רמקול קטן Beosound Emerge של B&O
רמקול קטן Beosound Emerge של B&O. צילום: דפנה הראל כפיר

 

כל העיצובים של B&O מיוחדים, אבל לטעמנו, Beosound Emerge הוא אחד היפים ביותר. הרמקול הזה מעוצב קצת כמו ספר, עם מראה שמשלב אלגנטיות וקריצה. אפשר להעמיד אותו בספריה, על שולחן או על מדף – ובכל מקום הוא ישדרג את החלל.

מדובר ברמקול Wi-Fi ביתי קומפקטי שמספק צליל רחב במיוחד ב-180 מעלות.

רמקול B&O Beolit 20 – עם טעינה אלחוטית

רמקול B&O
רמקול עם טעינה אלחוטית של B&O. צילום: דפנה הראל כפיר

 

רמקול B&O מעוצב אחר, שמגיע עם שדרוג בגרסה החדשה שלו, הוא Beolit 20. מדובר ברמקול בלוטות' נייד שמספק סאונד בטכנולוגיית True360 ומנגן נמוך גם בתדרי 37-20.000Hz כדי לייצר טווח באס רחב ועמוק. טעינה אחת מספיקה לעד 8 שעות האזנה בווליום ממוצע.

מגיע בצבע אפור / בז'.

מחיר רמקול B&O Beolit 20

KSP1,890 ש"ח
B&O1,990 ש"ח

אוזניות קשת אלחוטיות Beoplay HX

אוזניות Beoplay-HX

 

אחרי כמה דורות של האוזניות מסדרת H9, כעת B&O משיקה את Beoplay HX – אוזניות קשת Over Ear אלחוטיות עם סינון רעשים אקטיבי אדפטיבי, איכות שיחות משודרגת ועד 35 שעות האזנה.

מחיר אוזניות Beoplay-HX

KSP1,890
B&O1,990 ש"ח

 

השקות נוספות

בין ההשקות הנוספות, נציין במיוחד את אוזניות הגיימינג הראשונות שפותחו עם XBOX. מדובר בדגם Beoplay Portal של B&O, שמתחבר באופן אלחוטי למחשב כדי לשוחח ולהאזין למוזיקה בשעות העבודה, לענות לשיחות נכנסות מהטלפון ואז לעבור לחוויית משחק עשירה וחלקה עם Xbox.

פואנטה בטלגרם

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות