פנטום של פאקו רבאן - בושם שמתחברים אליו, תרתי משמע

פנטום של פאקו רבאן – בושם שמתחברים אליו, תרתי משמע

מה דעתכם על בושם עם שבב NFC? פנטום של פאקו רבאן הוא הבושם הראשון שאפשר להתחבר דרכו לאינטרנט… למה הכוונה? כל הפרטים וגם התרשמות מהניחוח החדש – בכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מי היה מאמין שגם בושם יהפוך למוצר טכנולוגי? פנטום של פאקו רבאן הוא הבושם הראשון שמגיע עם שבב NFC – מה שאומר שאם תניחו את הטלפון שלכם על החלק העליון של הבקבוק המיוחד, תגיעו לאתר ייעודי שהוקם עבור הבושם. הרעיון הוא לייצר מעורבות וחיבור של הלקוחות עם המותג לאורך זמן. באתר תמצאו רשימות השמעה של שירים, פילטר פנטום לאינסטגרם ועוד כמה יישומים – חלקם יצטרפו בהמשך.

פנטום של פאקו רבאן: מהעיצוב ועד הניחוח

מי שעוקב אחרי מעצב האופנה הספרדי פאקו רבאן (Paco Rabbane), אשר שמו המלא הוא פרנסיסקו "פאקו" רבאנדה קוארבו, יודע שהוא מתאפיין בחדשנות וביצירתיות.




כך, ההחלטה לחבר בין הבושם לעולם הדיגיטל היא כמעט מתבקשת.
רבאן הושפע רבות מעולמות המדע בדיוני, מה שבא לידי ביטוי בשימוש בחומרים לא קונבנציונליים כמו מתכת ופלסטיק בשמלות, תיקים ובשמים.

פנטום – עיצוב הבקבוק לוקח אותנו לעבר ולעתיד גם יחד

הפעם ב"פנטום", משיק פאקו רבאן בושם בעיצוב מיוחד של רובוט, כאשר הלוגו בולט מקדימה והצבעים הכסופים מיד לוקחים את כל מי שמביט בבקבוק אל עולם עתידני שבו רובוטים יהיו חלק מחיי היומיום שלנו. למעשה, מה שמיוחד בבקבוק הוא שיש בו שילוב בין רטרו לעתידנות. המראה של הרובוט מזכיר את האופן שבו דמיינו בעבר כיצד ייראו רובוטים. יש להניח שגם אחרי שתסיימו להשתמש בבושם, לא תרצו להשליך את הבקבוק לפח ותשמרו עליו כפריט אספנות.

פנטום של פאקו רבאן – שבב NFC ו-QR CODE 

כאמור, מדובר בבושם הראשון שיש בו שבב NFC. השבב הזה הוא אותו שבב שמאפשר לצרכנים לשלם בסלולרי בתחבורה ציבורית ובחנויות. כאן המטרה היא לחבר את הצרכן ישירות לאתר ייעודי שהוקם עבור הבושם פנטום. החיבור מתבצע בדיוק כמו שמשלמים בסלולרי ללא מגע – פשוט מניחים את הסמארטפון מעל הבושם, והחיבור מתבצע מיד.

פנטום פאקו רבאן
מסך אתר הבושם פנטום

 

כאמור, האתר מייצר אינטראקציה בין הצרכן לבין המותג באמצעות תכנים אינטראקטיביים כמו פילטרים מרחפים לאינסטגרם, משחקי וידאו שעוצבו במיוחד על ידי פאקו רבאן, רשימות השמעה מותאמות אישית ועוד תכנים שיתווספו בהמשך.

היצרנית שואפת לייצר כך מערכת יחסים ארוכת שנים עם הלקוחות.

ניחוח שהושג בעזרת בינה מלאכותית?

בינה מלאכותית היא סוג של באזז וורד… מונח שחודר כיום לכל תחומי החיים. מסתבר שגם כאן, לפחות כך אומרים בפאקו רבאן, נעשה שימוש בבינה מלאכותית כדי ליצור את הניחוח המדויק של הבושם פנטום.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

בחברה אומרים כי הצוות שפיתח את הניחוח, נעזר בבינה מלאכותית שעיבדה שילובים בין מרכיבי הבושם – שילובים שלדבריהם טרם נעשו בעולם הבישום, כדי להעצים את התחושות שמעורר הניחוח.

פואנטה בטלגרם

במבחן פואנטה אפשר לומר בהחלט שהבושם עמד בהצלחה ויש לו ריח טוב, אולם מצד שני, לא מדובר בריח מיוחד ונדיר. אלמלא ההתייחסות לבינה המלאכותית בהודעה לעיתונות, לא היינו יכולים לנחש שביצירת הניחוח מעורב גם מחשב ולא רק בני אדם…

התווים בבושם הם לבנדר, לימון ו-וניל עצי. התוצאה – ניחוח חזק שמלווה את מי ששם את הבושם במשך שעות ארוכות.

מחיר בושם פנטום של פאקו רבן

כ-340-360 ש"ח.


היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות