פודקאסט טריפל: איזה סלולרי לקנות? מדרריך הסמארטפונים לשנת 2022

מדריך הסמארטפונים לשנת 2022 – לא רק גלקסי S22 ואייפון 14

שוב מתלבטים איזה סלולרי לקנות? מאייפון 14 וסמסונג גלקסי S22 ועד OPPO, הפעם בפואנטה ובפודקאסט טריפל קבלו מדריך הסמארטפונים לשנת 2022

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

והרי התחזית הלא מפתיעה: אם אתם מתלבטים איזה סלולרי לקנות, שנת 2022 תהיה עמוסה בדגמים חדשים בכל תקציב וסגנון, החל מאייפון 14 ועד סמארטפון מתקפל של OPPO. בפודקאסט טריפל הקדשנו הפעם לא מעט זמן למדריך סמארטפונים לשנת 2022. טריפל הוא פודקאסט משותף לאתר פואנטה עם אתרי הטכנולוגיה The Gadget Reviews ו"החיבור", ובו אנחנו בכל פרק מספקים לצרכנים מדריכים טכנולוגיים שימושיים וגם המלצות צפייה. הפעם, כאמור, הקדשנו חלק ניכר מהזמן לסקירת טלפונים סלולריים שייצאו לשוק בחודשים הקרובים, מתוך מטרה לעזור לכם להחליט איזה טלפון סלולרי לקנות. הרשימה התגבשה על סמך מידע שכבר קיים לצד שמועות והדלפות, וכן בהתבסס על הדגמים הקודמים שהושקו בשנה החולפת.

בשנה הקרובה יושקו הרבה מאוד מכשירים ולא את כולם נמנה כאן, אבל הנה כמה מהדגמים העיקריים שתוכלו לבחור מביניהם.

סמסונג גלקסי S21 FE: למי הוא מתאים?

GALAXY S21 FE

 

אם אתם בין הצרכנים שלא אוהבים סמארטפונים סיניים אבל גם לא אוהבים אייפון, לא נשארות לכם הרבה ברירות חוץ מסמסונג (נוקיה). סמסונג מצדה מציעה לכם פתרון כמעט בכל תקציב – החל מטלפון סלולרי זול ועד טלפון סלולרי יקר ומתקדם. הדגם החדש שלה הוא באמצע:

סמסונג גלקסי S21 FE הוא הדגם הכי זול בסדרה היקרה של סמסונג גלקסי S21. זה אומר שמצד אחד תקבלו פה מסך מעולה ומצלמת סלפי משודרגת, ומצד שני הוא פחות משוכלל מהדגמים האחרים בסדרת גלקסי S21.

הדגם הזה מגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.4 אינץ' עם קצב רענון של 120Hz, מצלמת סלפי של 32MP ואנדרואיד 12.

בשנה שעברה סמסונג הוציאה את דגם גלקסי S20 FE שהפך לאחד המכשירים הכי נמכרים והכי מבוקשים שלה, והדגם החדש די דומה לו עם כמה שדרוגים. כך למשל, הזכוכית שלו היא זכוכית גורילה גלאס victus – שהיא החסינה ביותר שסמסונג מציעה במכשירי הסלולר שלה.

באתר של סמסונג מחיר גלקסי S21 FE הוא כ-2,500 ש"ח – אבל אפשר למצוא אותו במחיר יותר נמוך.

בפרק הזה של פודקאסט טריפל אנחנו מקדישים אייטם שלם לשאלה למי מתאים S21 FE. מוזמנים להאזין.

KSP2425 ש"ח
באג2519 ש"ח

סמסונג גלקסי S22 – לבעלי תקציב גבוה

סדרת גלקסי S של סמסונג היא באופן מסורתי סדרת הדגל של החברה (לצד סדרת גלקסי Z שכוללת סמארטפונים מתקפלים). בסדרת גלקסי S22 גלקסי צפויה להציע 3 דגמים עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות שלה, בגודל מסך שהולך ועולה: גלקסי S22, גלקסי S22 פלוס וגלקסי S22 אולטרה.

אם אתם חובבי סמסונג ויש לכם תקציב יחסית גבוה, קחו בחשבון שגלקסי S22 יעלה ככל הנראה קצת יותר מ-3,000 ש"ח ואילו הדגם הכי יקר והכי משוכלל, גלקסי S22 אולטרה, כבר יעלה יותר מ-5,000 ש"ח.

בתמורה תקבלו מסך מעולה, קצב רענון מסך מהיר, מצלמות משודרגות ביחס לדגמי השנה שעברה, אנדרואיד 12 ומעבד חזק.

סמסונג גלקסי A – פחות מ-2000 ש"ח

יש להניח שכמה חודשים אחרי השקת סדרת S, סמסונג תשיק את סדרת A. הסדרה הזאת באופן מסורתי כוללת כמה דגמים. יש להניח שיושקו גלקסי A73 וגלקסי A53, שיהיו דגמי המשך של הדגמים המוצלחים גלקסי A72 וגלקסי A52. בדרך כלל אלה סמארטפונים טובים מאוד שמתאימים למי שמחפש סלולרי זול יחסית עם חומרה חזקה יחסית – אבל כמובן לא החומרה הכי חזקה שסמסונג יודעת להציע.

מחיר משוער: כ-1,300 ש"ח לדגם A53, כ-1,800 ש"ח לדגם A73.

איזה סלולרי לקנות ב-2022? אולי זה יהיה OnePlus 10 Pro

חברת ONE PLUS הסינית נהנית מקהל אוהדים די נאמן בישראל. עבור מי שמחכה לדגם הדגל שלה, היא שחררה כמה פרטים.

דגם OnePlus 10 Pro יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית +FHD וקצב רענון יהיה 120 הרץ; 3 מצלמות (48MP, 50MP, ומצלמת טלפוטו עם 8MP עם וזום 3.3x ומצלמת סלפי עם חיישן 32 מגה-פיקסל.

הסוללה היא סוללה גדולה בנפח של 5,000 מילי-אמפר/שעה עם טעינה מהירה במיוחד של 80 וואט ותמיכה בטעינה אלחוטית בהספק מהיר של 50 וואט.

אייפון 14

אם אתם חובבי אפל, אתם ודאי מחכים לשמוע מה יביא איתו אייפון 14. אייפון 13 הושק בספטמבר 2021 ואמנם לא הביא איתו הרבה חידושים טכנולוגיים, אבל עדיין נחשב לטלפון הסלולרי הטוב ביותר שאפשר לרכוש היום, או בין הטובים ביותר. באופן מסורתי, אפל משיקה סדרות שכוללת 4 דגמי אייפון. לפי ההדלפות, בסדרת אייפון 14 לא יהיה אייפון מיני – אותו דגם שמגיע עם מסך 5.4 אינץ'. למרות זאת, כן יהיו 4 דגמים, אשר יגיעו בשני גדלים: 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ'. על פי ההדלפות, הדגמים בגודל 6.1 אינץ' יהיו האייפון 14 והאייפון 14 פרו, והדגמים בגודל 6.7 אינץ' יהיו האייפון 14 מקס והאייפון 14 פרו מקס.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

הדלפה אחרת נוגעת למגרעת שנמצאת בראש המכשיר. ההנחה היא שאייפון 14 סוף סוף יגיע ללא מגרעת, ובמקומה כנראה תהיה בועה אליפטית הכוללת את המצלמה. מערך זיהוי הפנים כנראה ישולב מתחת למסך. הדלפה אחרת נוגעת לשקע הטעינה – שאולי סוף סוף יהיה USB-C ולא אותו שקע ייחודי לאפל.

אייפון SE 2022

אייפון SE הוא הדגם הכי זול שאפל מציעה – ואם אתם מחפשים אייפון זול, הוא למעשה האפשרות היחידה שלכם. לפי ההערכות, אפל תשיק את iPhone SE 3 בתחילת שנת 2022, בעיצוב זהה ל-IPHONE SE 2. זה אומר שהמראה שלו מאוד מיושן בהשוואה לאייפון 13, והמסך שלו מאוד קטן (4.7 אינץ'). המכשיר הזה כולל את כפתור ה-Touch ID שבו משולב חיישן טביעות האצבע.

לזכות אפל ייאמר שהיא בדרך כלל משלבת גם באייפון SE את המעבד החזק שהיא מפתחת ומשלבת בסדרת הדגל, וההנחה היא שגם ב-IPHONE SE 3 היא תשלב את מעבד ה-Apple A15 Bionic שמוטמע כיום באייפון 13. ייתכן שגם המצלמות ישודרגו.

המחיר צפוי להיות כ-400 דולר לפני מסים.

האם בשנת 2022 תקנו טלפון מתקפל? בקרוב יגיע Oppo Find N

Oppo Find N - טלפון מתקפל
Oppo Find N – הטלפון המתקפל של OPPO

 

עד עכשיו, מי שרצה סמארטפון מתקפל בישראל יכול היה לבחור רק בין סמסונג גלקסי Z פליפ לבין גלקסי Z פולד. בקרוב יגיע הסמארטפון המתקפל Oppo Find N.

הטלפון המתקפל של חברת אופו הסינית מעוצב בצורה קצת יותר נוחה, משום שכאשר המסך סגור, הוא בגודל של סמארטפון רגיל (בניגוד לגלקסי Z FOLD 3 שהמסך שלו מאוד צר מאוד כאשר הוא מקופל.

פואנטה בטלגרם

את המידע על המחיר והמפרט המלא תוכלו לקרוא בכתבה על Oppo Find N, שפרסמנו במדור חדשות הסלולר כאן באתר פואנטה.

שיאומי 12 – איזה סמארטפון לקנות ב-2022 עבור מי שמחפש טעינה מהירה

כמו בשנים הקודמות, שיאומי צפויה להשיק הרבה מאוד דגמים גם בשנה הקרובה, ביניהם דגמים של POCO. לא נוכל לציין את כל הטלפונים הסלולריים של XIAOMI במסגרת תחזית הסמארטפונים לשנת 2022, אבל כן נזכיר את סדרת שיאומי 12. אם אתם מתלבטים איזה טלפון סלולרי לקנות בהיבט של טעינה מהירה במיוחד, כדאי שתקחו בחשבון את הסדרה הזאת. נזכיר כי דגם שיאומי 11T PRO הגיע עם טעינה מהירה ומטען בהספק של 67W. את הסקירה המלאה תוכלו לקרוא בכתבה שיאומי 11T Pro: סלולרי מומלץ למי שמחפש טעינה סופר סופר מהירה.

הדגם החדש מגיע עם מטען דומה, אבל מובטחת טעינה מלאה בכ-40 דקות. יש לו מצלמה ראשית של 50MP וסוללה של 4.500 מיליאמפר/שעה (לא גדולה ביחס לדגמים אחרים של שיאומי).

שיאומי 12 הושק ממש בסוף שנת 2021 ועדיין לא נמכר בארץ, אבל אפשר להתרשם מהמחיר באירופה – כ-510 אירו.

רוצים לשמוע עוד? היכנסו לפודקאסט טריפל


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות