תלונות על ארקיע: אין מענה בשירות הלקוחות ואין ביטוח ביטול טיסה במקרה קורונה

תלונות על ארקיע: אין מענה בשירות הלקוחות ואין ביטוח ביטול טיסה במקרה קורונה

ארקיע חזרה לטוס, אך שירות הלקוחות לא עומד בעומס, שיחות לא נענות ומיילים חוזרים. מה יקרה אם תזמינו טיסה בארקיע ותאלצו לבטלה בגלל קורונה? בדקנו

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לקח הרבה זמן עד שארקיע חזרה לטוס, אבל נראה שהיא משקיעה כעת בעיקר בהבאת הלקוחות ופחות בשירות הלקוחות. מצד אחד, ארקיע משקיעה הרבה כסף בפרסום טיסות לדובאי, טיסות לבחריין וטיסות לסיישל. מצד שני, מי שמנסה להשיג את שירות הלקוחות של ארקיע, מתקשה מאוד. בנוסף, מי שרוצה להזמין טיסה בארקיע בעידן הקורונה, מגלה שהוא לוקח סיכון רציני.

הנה שורה של בעיות שלקוחות ארקיע הפנו אותנו אליהן:

חוסר מידע לגבי ביטול טיסה בגלל קורונה

בעת הזמנת כרטיס טיסה בארקיע דרך האתר, אין שום מידע ושום התייחסות למצב של ביטול אפשרי של הטיסה במקרה שהלקוח יימצא חיובי לקורונה.

באתר ארקיע מצוין מידע כללי לגבי נהלי קורונה, אך אין שום התייחסות לשאלה שכל לקוח שואל את עצמו – מה יקרה אם לאחר הזמנת הכרטיסים, בסמוך למועד הטיסה, הוא לא יוכל לטוס כתוצאה מכניסה מפתיעה לבידוד או בדיקה חיובית.

גם כאשר הכרטיסים נשלחים ללקוח – אין בהם מידע קריטי בנושא זה.

תלונות על ארקיע: אין מענה בשירות הלקוחות

• בשירות הלקוחות הטלפוני לא עונים.
• המיילים חוזרים כי התיבה עמוסה.
• אין מענה במספר WHATSAPP.

הנה כמה דוגמאות מקבוצת הפייסבוק "נפגעי ארקיע":

 

לקוח אחר, שפנה אל פואנטה, סיפר כי הוא ממתין לזיכוי על WIFI שלא עבד במהלך הטיסה שלו לסיישל. אותו לקוח פנה לארקיע באמצעות המייל, אך המייל חזר בשל עומס – כך שהוא אפילו לא מצליח אפילו לשלוח מייל כדי לדרוש את הזיכוי.

הלקוח סופג הכול

ארקיע לא הולכת לקראת הלקוחות בשום צורה. אם לקוח הזמין טיסה בארקיע, ו-72 שעות לפני הטיסה הוא נמצא חיובי, כרטיס הטיסה מבוטל – והוא סופג 100% דמי ביטול כולל המלון.

לעומת זאת, בישראייר למשל הוא מקבל החזר מלא. לקוח שנכנס לאתר ישראייר למדור שאלות ותשובות, מקבל שם תשובה לשאלה מה יקרה במידה שהזמין כרטיס טיסה למדינה ירוקה ולאחר מכן יתגלה שהוא חיובי לקורונה. הנה הפרטים:

ביטול טיסה בגלל הקורונה בישראייר

העמדת הלקוח במצב בעייתי מבחינה ביטוחית

במענה טלפוני בעת הכרטוס, נאמר כי הנוסעים צריכים לעשות ביטוח פרטי.

פנייה לחברות הביטוח מגלה שזה לא כל כך פשוט. לא כל החברות מציעות ביטוח כזה בכלל. אלה שכן, מציבות תנאים. בירור בחברת הראל, למשל, מעלה שהיא מאפשרת לרכוש הרחבה של פוליסת הנסיעות כך שיהיה כיסוי לביטול הנסיעה במקרה של כניסה לבידוד או בדיקת קורונה חיובית. אולם, את ההרחבה אפשר לרכוש רק 4 ימים לפני הטיסה. כלומר, אם אדם חלה שבוע לפני הטיסה – הוא לא יכול להיות מכוסה.

במילים אחרות, ארקיע מאלצת את הלקוחות שלה להמר על כספם, ולא מבטיחה להם גב כלכלי למקרה של ביטול טיסה בגלל קורונה.

בשורה התחתונה

כפי שניתן לראות, יש לא מעט תלונות על ארקיע, ועולות גם תהיות מוצדקות לגבי מדיניות ביטול הטיסה שלה במקרה של קורונה – מדיניות שהיא רחוקה מלהיטיב עם הצרכנים. מוטב היה שהחברה תשקיע יותר בצרכנים, דווקא לאור המשבר שהיא חוותה.

תגובת ארקיע: "עושים כל שביכולתנו לתת מענה מירבי"

"בימים אלו יש עומס גדול מאד של פניות למרכז הזמנות ארקיע בנושאים שונים בדגש משמעותי על המציאות החדשה שנוצרה הנפקת ויזה לדובאי עפ"י דרישת רשויות ההגירה של אחוד האמירויות. לקוחות רבים פונים באמצעים השונים לחברת ארקיע לרבות פייסבוק, מייל, וואטסאפ וטלפון ודורשים מידע לאור אי הבהירות שנוצרה.

"חברת ארקיע עושה כל שביכולה לתת מענה מקסימלי ללקוחותיה . אנו נתקלים בשאלות מידע בעיקר על תהליך הגשת הויזה, זמן קבלת הויזה, בדיקות נדרשות לקורונה , טפסים .

"היות ואין גורם מוסמך המרכז את המידע לנוסע בשתי הסוגיות , קורונה, ויזה לדובאי, ארקיע מחויבת לתת מידע אמין ועדכני לכלל לקוחותיה, מה גם שהנחיות משתנות בתדירות יומית".

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות