נעלי אדידס חינם? אין דבר כזה. היכנסו לכתבה על ההודעה ששברה את הרשתות

זהירות: אדידס לא מחלקת נעליים חינם, אל תמסרו את פרטיכם

תכניסו את זה טוב טוב לראש. אדידס לא מחלקת נעליים ואין ארוחות חינם. כל הפרטים לגבי "הונאת אדידס" שהתפשטה כאש בשדה קוצים ברשתות החברתיות

ADIDAS ASOS
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי לא אוהב את אדידס? מי לא רוצה לפנק את החברים שלו עם הודעה שאדידס מחלקת נעליים חינם? אז זהו – שלא! אדידס לא מחלקת נעליים חינם. אל תפתחו את הוהדעה הזאת, אל תשלחו אותה לאחרים ואל תשאירו שם את הפרטים האישיים שלכם!

אדידס

 

מי שפותח את ההודעה שמבטיחה כי אדידס מחלקת 3100 נעליים חינם, מגלה שהוא מתבקש לתת פרטים כדי להיכנס להגרלה. כמובן – אין שום הגרלה. זו רק דרך לפתות אתכם למסור את הפרטים שלכם – פרטם שבהמשך ישרתו את הנוכלים כדי לסחור במידע שלכם או לפרוץ לחשבונות שלכם, תלוי ברמת התחכום שלהם.

צרכנים חייבים להבין שאין מתנות חינם. לא אדידס ולא שום חברה אחרת מחלקת חינם את המוצרים שלה. מי שמקבל הודעה על משהו שמחולק חינם, צריך מיד לחשוד שמדובר במלכודת. אם ממש חשוב לו לבדוק אם זה נכון, הוא יכול להיכנס באופן עצמאי לאתר של אדידס או של אותה חברה – ולבדוק. אפשר גם להיכנס לעמוד הפייסבוק שלה או לאינסטגרם שלה – שהרי כל פעילות מהסוג הזה מתפרסמת ברשתות החברתיות.

פואנטה

צרכנים צריכים גם לשים לב לפרטים המחשידים בהודעות כאלה – למשל הלינק המצורף להודעה לא מכיל שום רמז לכך שאדידס עומדת מאחוריו.

הונאה באמצעות ניצול הפופולריות של אדידס

הונאה כזאת לא צריכה להפתיע. בעבר פרסמנו ידיעה דומה על הודעה שקרית לגבי קופונים בשופרסל… ויש עוד הרבה הודעות כאלה. למרות זאת, הצרכנים ממשיכים ליפול בפח.

מי שכבר מסר את פרטיו, צריך מעתה להיות רגיש מאוד להודעות שהוא מקבל למייל או לטלפון שלו, להחליף את הסיסמאות ולא לתת פרטים נוספים כמו פרטי אשראי אם יקבל פנייה חוזרת.

תגובת אדידס: זו תרמית והטעיה

תגובת אדידס: "לאחרונה נפוצו ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות פרסומים המזמינים אתכם להירשם להגרלה של חברת אדידס ובתמורה מובטחים לנרשמים פרסים שונים, מוצרים, כרטיסי מתנה וכו'. לתשומת לבכם, אין מדובר בפעילות רשמית של אדידס, אלא בתרמית והטעיה של גורמים לא ידועים העשויה להוות עבירה פלילית. אנו ממליצים לנקוט במשנה זהירות במקרים אלה".

 

אל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות