מחליק שיער דייסון קורל - חוות דעת אחרי ההתנסות של פואנטה

מחליק שיער דייסון קורל – חוות דעת אחרי ההתנסות של פואנטה

מחליק שיער דייסון קורל הוא מחליק חריג בנוף, גם מבחינת תכונות וגם מבחינת מחיר. לאחר התנסות על מגוון סוגי שיער, קבלו את סקירת פואנטה

דייסון קורל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מחליק השיער דייסון קורל הוא מחליק יקר שעולה כ-2,200 שקל, ולכן הוא מיד מעורר סקרנות. עבור נשים בעלות שיער גלי או מתולתל, כניסתה של דייסון לתחום מחליקי השיער היא בשורה מעניינת. זאת, במיוחד אחרי הצלחת מוצרי השיער הקודמים של החברה – מייבש השיער דייסון סופרסוניק ומעצב השיער דייסון Aiwrap. אז מה מבטיחה Dyson במחליק החדש, שמצדיק מחיר כזה? לאחר מספר ימים של התנסות במוצר, פואנטה מביאה חוות דעת על Dyson Corrale.

דייסון קורל – המחליק האלחוטי הראשון

הגאווה העיקרית של דייסון היא על כך שדייסון קורל הוא מחליק אלחוטי. זה ללא ספק יתרון ענק. העובדה שאין חוט חשמל שמגביל את התנועה משפרת את החוויה ומקלה על השליטה במחליק ועל הגעה נוחה לכל האזורים.

הטענה של 70 דקות מספיקה לכ-30 דקות של החלקה.

בניסיון שלנו עם מספר בנות ונשים, עבור רוב הנשים הזמן הזה מספיק.

מחליק דייסון
מחליק דייסון – ממשק משתמש נוח. צילום: דפנה הראל כפיר

 

כשהחלקנו שיער גלי או מתולתל קלות, באורך בינוני, סיימנו תוך כעשר דקות להחליק את כל הראש. כאשר מדובר על שיער ארוך ומלא מאוד, ייתכן שהסוללה תיגמר לפני שתסיימו את ההחלקה. במצב כזה אפשר לחבר את המחליק לחשמל ולהמשיך את ההחלקה כך. הכבל שמסופק בערכה ארוך מאוד ומתחבר למחליק באמצעות מגנט.

דייסון קורל – החלקה וטעינה

כאמור, ההחלקה באמצעות דייסון קורל מתבצעת די מהר. צריך לעבור על כל קבוצת שיער לפחות פעמיים-שלוש.

בסיום ההחלקה חשוב לזכור לטעון את המחליק לקראת הפעם הבאה. באריזת המחליק יש מטען בצבע בורדו אלגנטי שעליו יש להניח את המכשיר לטעינה. עמדת ההטענה מורכבת משני חלקים – משטח ההטענה הבורדו וחלק נוסף מפלסטיק שקוף שמתחבר אליו ועליו למעשה המחליק נשען. חשוב לחבר בין החלקים ולהניח את המחליק נכון. רק כאשר רואים נורה כתומה נדלקת, מתבצעת ההטענה.

דייסון קורל
מחליק שיער דייסון קורל – כבל ארוך ומשטח הטענה כלולים בערכה. צילום: דפנה הראל כפיר

כמו שדייסון אוהבת, כל המכלול הזה מתאפיין בעיצוב יוקרתי שהופך את המחליק מפריט מכוער שרוצים לדחוף למגרה לפריט עיצובי שאין בעיה להניח על השידה דרך קבע.

חשוב לזכור כי המחליק נשאר חם במשך דקות ארוכות לאחר ההפעלה – לכן יש להיזהר מלגעת בקצוות שלו.



אגב, אולי לא כולם יודעים או זוכרים, אבל דייסון הייתה הראשונה להציג שואב אבק אלחוטי. מאז הצטרפו אליה עוד יצרניות רבות, אך היא עדיין היא שולטת בשוק הזה ביד רמה עם הדגמים שהשיקה לאורך השנים: דייסון V11, דייסון V10, דייסון V7 ואחרים.

מחליק השיער דייסון קורל הוא המשך טבעי של מגמת הניתוק מהכבלים. דייסון היא היצרנית הראשונה שיש לה מחליק שיער אלחוטי. כמו במקרה של שואב האבק, גם כאן יש להניח שיבואו בעקבותיה יצרניות אחרות, אבל בינתיים היא נהנית מבלעדיות ויכולה להרשות לעצמה לגבות מחיר גבוה עבור המוצר שפיתחה.

דייסון מבטיחה פחות נזק לשיער

הגאווה השנייה של דייסון נוגעת לתהליך ההחלקה עצמו. לדברי דייסון, שתי הפלטות במכשיר הן פלטות גמישות בעובי דקיק ויכולת לווסת את החום 100 פעמים בשנייה. את הטענה הזאת קשה לבדוק, ודאי כשמדובר בהתנסות קצרה, אך יש לציין כי גם במוצרי השיער האחרים של החברה (כמו מעצב השיער דייסון Airwrap), דייסון שמה דגש על הנושא של הפחתת הנזק לשיער.

דייסון קורל
מחליק דייסון קורל – פלטות גמישות להפחתת הנזק לשיער. צילום: דפנה הראל כפיר

 

בכל מקרה, ההמלצה היא לא להחליק את השיער כאשר הוא רטוב, משום שאז הוא נמצא במצב פגיע. יש לחכות שהשיער יהיה יבש ולהתחיל בשורשים.

בדייסון אומרים כי המוצר הגיע לשלב הייצור לאחר 7 שנים של ניסויים ב-5 מדינות שונות ועל-ידי 800 נסייניות – מתוך מטרה לתת מענה לסוגי שיער שונים.

דייסון קורל: ממשק משתמש נוח

דייסון ידועה כחברה ששמה דגש על הנדסת אנוש ועל ממשק נוח. גם במחליק השיער Dyson Corrale דייסון דאגה לשימוש ידידותי. זה בא לידי ביטוי במיקום של הכפתורים לצורך ההדלקה והכיבוי, הכפתורים לשליטה בטמפרטורה והצג הקטן שמציג חיווי של הסוללה. מיד עם הדלקת המכשיר, ציור הסוללה על הצג נותן אינדיקציה מה מצב הסוללה, וכאשר היא עומדת להסתיים תדעו זאת מראש.

כאמור, אפשר להשתמש במחליק גם כאשר הוא מחובר לחשמל – ודייסון מספקת באריזה כבל ארוך ונוח לשימוש, באורך של 4.3 מטרים. גם כאן ניכרת המחשבה על המשתמשת, משום שכבל קצר הוא מגבלה רצינית כאשר צריך להשתמש במחליק שיער ולהגיע לכל חלקי הראש.

חוט החשמל מתחבר למחליק ולמשטח ההטענה בחיבור מגנטי אלגנטי שמאוד אופייני לדייסון.

עוד באריזה מצורף נרתיק מקטיפה שמאפשר לשאת את המחליק מחוץ לבית בקלות.

מצב טיסה

במחליק דייסון קורל, Dyson מתגאה בפרט נוסף – מצב טיסה. אפשר להעביר את המחליק למצב טיסה וכך לעלות איתו למטוס (כמובן, בהתאם להנחיות חברת התעופה).

בשורה התחתונה – שווה את המחיר?

המחליק של דייסון הוא מחליק יקר, ולכן כמובן השאלה הנשאלת היא אם הוא שווה את המחיר. התשובה כאן מתחלקת לשני חלקים – החלק הראשון מתייחס לאיכות המחליק והחלק השני מתייחס לתקציב האישי.

לגבי החלק הראשון, דייסון קורל הוא מחליק מצוין. העובדה שהוא אלחוטי היא קלף מנצח. קל לשלוט בו ונוח להשתמש בו.

לגבי החלק השני, תקציב הוא עניין אישי, שמכתיב את הבחירות שלנו בכל החלקת קנייה. בדיוק כפי שאנחנו מחליטים אם לרכוש אייפון ב-4,000 שקל או שיאומי ב-2,000 שקל, כך אנחנו מחליטים אם לקנות מחליק שיער של דייסון ב-2,200 שקל או מחליק שיער ב-500 שקל.

מחליק שיער הוא לא מוצר חיוני, אבל עבור מי שנוהגת להשתמש בו הרבה, הנוחות והיעילות שלו הן שיקולים חשובים.

להערכתי, מי שתרכוש מחליק דייסון קורל תהיה מרוצה. דייסון היא חברה שיודעת לפנק את הלקוחות שלה עם הקפדה על הפרטים הקטנים – הן מבחינת הממשק והתפעול והן מבחינת העיצוב. מי שמתלבטת אם לקנות את המכשיר, צריכה לעשות לעצמה את שיקולים העלות-תועלת שלה – כמה היא משלמת באופן קבוע על החלקה במספרה; האם נוח לה להשתמש במחליק הנוכחי שלה; כמה היא מוכנה להשקיע במחליק נוח והאם יש לה תקציב לזה.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד כתבות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות